تجهیزات پزشکی خانگی

پرفروش ترین دستگاه قند خون

طرز استفاده از پرفروش ترین دستگاه قند خون بدون سوزن بایونیم و امپرور

در این مقاله به پرفروش ترین دستگاه قند خون :پرفروش ترین دستگاه قند خون در ایران از درمان شو خواهیم پرداخت. همچنین نکاتی مهم در رابطه با تهیه دستگاه تست قند خون نیز بیان خواهیم کرد. امروزه به دلیل افزایش بیماران دیابتی، استفاده از تست های قند خون نیز افزایش چشم گیری داشته است. اگر در منزل دارای بیمار دیابتی هستنید، پیشنهاد می کنم تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

 پرفروش ترین دستگاه های تست قند خون:

اوان پرفروش ترین دستگاه قند خون ایران با 100 سال ضمانت:

اوان را می‌توان پرفروش ترین دستگاه قند خون در ایران دانست. علت این محبوبیت هزینه مناسب و کیفیت عملکرد این دستگاه است. اوان ساخت ایران بوده که دارای طول عمر بالایی نیز است. بطوریکه برخی اشخاص این دستگاه را تا 100 سال ضمانت می‌کنند. لازم به ذکر است که دقت این دستگاه نیز بالا است.

 پرفروش ترین دستگاه تست قند خون بایونیم:
این دستگاه از یک تیکه سنسور کوچک ساخته شده است که برروی بازو متصل می شود و می تواند تا ۱۴ روز میزان گلوکز خون را اندازه گیری کند. این چسب که توسط یک تیم تحقیقاتی قوی ساخته و گسترش پیدا کرده است. بر روی بازو متصل می شود و سطوح گلوکز یا میزان قند خون را در مایع میان بافتی در زیر پوست بررسی می کند. اگر چه این روش اندازه گیری به اندازه ی آزمایش تست خون دقیق نیست، اما به مریض های دیابتی دسترسی می دهد که میزان گلوکز خون خود را به طور پیوسته. با کمک یک دستگاه خوانا و یا اپلیکیشن موبایل بررسی کنند.

دستگاه تست قند خون امپرور:

امپرور یک دستگاه در حال گسترش است که می تواند سطوح گوناگون گلوکز را از روش قرار دادن این وسیله تست قند خون بر روی گوش یا پوست بین انگشت شصت و سبابه بررسی کند. کنترل میزان قند خون در هنگام واقعی به کمک یک اپلیکیشن موبایل بررسی می شود. با کمک امواج رادیویی برای بررسی میزان سطح گلوکز، سازندگان بر این معتقدند که دستگاه باید دقیق تر از دیگر دستگاه های اندازه گیری گلوکز بی سیم باشد. شرکت امپرور اولین آزمایش را برروی اشخاص سالم انجام داد و امروزه اولین آزمایش برای اشخاص دیابتی آماده ی انجام می باشد.

انواع دستگاه تست قند خون:

دستگاه قند خون خانگی نواری: در هر منزلی که شخصی مبتلا به دیابت وجود دارد می بایست وسیله تست قند خون (blood glucose meters) خانگی برای بررسی میزان قند موجود در خون قرار داشته باشد.

پرفروش ترین دستگاه تست قند خون

پرفروش ترین دستگاه تست قند خون

دستگاه قند خون مچی: این دستگاه همانند ساعت به مچ شخص دیابتی وصل میشود. این دستگاه به صورت مداوم میزان گلوکز موجود در خون را اندازه گیری می کند. از مهم ترین ویژگی های این نوع تست قند خون می توان به حساس بودن آن اشاره کرد. اگر میزان قند خون شخص بالا و یا پایین بیایید، دستگاه به شخص هشدار خواهد داد.

دستگاه قند خون بدون نوار: برای کودکانی که به دارای بیماری دیابت هستند و تحمل درد ناشی از زخم توسط سوزن را ندارند، مورد استفاده قرار می گیرد. وسیله تست قند بدون نوار مطمئن ترین راه برای اندازه گیری قند خون کودکانمان است. گلوکومتر بدون نوار از روش سنسور، قند خون شما را حتی تا چندین ساعت گذشته را به خوبی نشان می دهد. از ویژگی های دیگر وسیله تست قند بدون نوار این می باشد که ضد آب اند و حتی در استخر و حمام هم می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. نمی توان نمونه بدون نوار را پرفروش ترین دستگاه قند خون دانست، چرا که معمولا این نمونه ها دقت بسیار بالایی ندارد.

طرز استفاده از دستگاه قند خون در منزل:

اگر بیمار دیابتی در منزل دارید، می بایست طریقه و طرز استفاده از قند خون را بدانید. دستگاه تست قند خون بطور کلی دارای یک قلم، سوزن و یک کیت هستند. ابتدا باید سوزن را بعد از باز کردن، به کمک الکل ضدعفونی کنید. نوک انگشتی نیز می خواهید از آن نمونه خون بگیرید، به کمک الکل ضد عفونی کنید. سپس سوزن را در داخل قلم قرار دهید. بعد از آن معمولا در بالای قلم دکمه ای وجود دارد که با زدن آن دکمه قلم سوزن را به پایین فشار میدهد. قلم را بر روی نوک انگشت قرار داده و سپس دکمه را بزنید. تا سوزن سبب زخم انگشت شده و خون بیرون بیایید. بعد از آن به کمک نوار هایی که دستگاه دارد خون را بر روی نوار ها قرار دهید. مرحله بعد قرار دادن نوار تست (که دارای نمونه خونی است) داخل کیت دستگاه است. با قرار دادن کیت دستگاه میزان قند موجود در خون را به شما اعلام می کند. این کامل ترین طرز استفاده از دستگاه تست قند خون می باشد. بعد از اندازه گیری می بایست سوزن را از قلم و نوار تست را از داخل کیت خارج کنید. سوزن و کیت را در داخل پلاستیکی محکم قرار داده و داخل سطل زباله قرار دهید. نوک انگشت خود را با آب و صابون بشورید.

تست قند خون خانگی روش مطمئن و مقرون به صرفه ای برای کنترل قند دیابتی ها قبل از ایجاد خطرات بیشتر استفاده می شود. مفید است, چرا که دیابت همواره سبب بروز علائم ویژه ای در مراحل اولیه نمی شود. برای اشخاصی که قبلاً مبتلا به دیابت هستند, انجام تست قند خون ساده برای آن ها لازم است ؛ آزمایش قند خون خانگی می تواند با پیشگیری از مشکلات و خطرات قند خون بالا, نجات دهنده باشد. مشکلات دیابت می تواند در بر گیرنده بیماری های قلبی – عروقی, مشکلات کلیوی و آسیب های عصبی باشد. این بیماری ها در دراز مدت می تواند بسیار خطرناک شوند. همانگونه که در بالا بیان شد پرفروش ترین دستگاه قند خون که همان برند اوان بود، می‌تواند در پیشگیری از این بیماری برای شما موثر باشد.

روش کنترل دیابت در منزل چیست؟

کنترل قند خون خانگی بیان می کند که بدن چگونه گلوکز را شناسایی می کند ؛ یک کیت قند خون خانگی دارای نوارهای تست گلوکز می باشد که این نوارها به دستگاه توانایی تعیین میزان گلوکز خون را می دهند. برای انجام تست قند خون نیاز به نمونه خون داریم. از این رو دستگاه دارای یک سوزن یکبار مصرف می باشد. به کمک سوزن میزان نمونه خون از شخص گرفته می شود. در ادامه با قرار دادن نمونه خون بر روی نوار های مخصوص، وسیله می تواند به راحتی میزان گلوکز و قند خون را اندازه گیری کند.

انواع دستگاه تست قند خون

انواع دستگاه تست قند خون

نکات قابل توجه زمان تهیه دستگاه:

در هنگام خرید این دستگاه می بایست یک سری از پارامتر ها و فاکتور ها را مد نظر داشته باشید. در ادامه به بیان این فاکتور ها خواهیم پرداخت. اگر یک دستگاه دارای ویژپی های گفته شده در ادامه مطلب باشد. می توان آن را یک وسیله تست قند خون خوب و مناسب معرفی کرد.

اصلی ترین پارامتر دقت اندازه‏ گیری:

اگر یک وسیله تست قند خون نتواند مقادیر دقیق گلوکز خون را اندازه گیری کند. در خقیق یم وسیله بی ارزش و بی کاربرد است. میزان خطا همواره در تمامی دستگاه ها موجود است. اما دستگاهیی پیروز است که دارای میزان خطای بسسیار پایینی باشد. امروزه اکثرا وسایل تست قند خون دارای خطای بسیار پایینی هستند.

مهم ترین پارامتر سیستم کنترل حجم خون :

دستگاه هایی که مجهز به سیستم کنترل حجم خون (BVC) هستند از پرفروش ترین دستگاه های اندازه گیری گلوکز موجود در بازار هستند . در این وسایل اگر خون به اندازه کافی به دستگاه نرسید. شما با ارور و یا خطا مواجه نخواهید شد. ممکن است شما در اندازه گیری خون، میزان کمی خون دریافت کرده باشید. در نتیجه اگر دستگاه شما تکنولوژی سیستم کنترل حجم خون را نداشته باشد، به شما خطا می دهد که میزان نمونه خونی کم است.

امیدوارم که مطالب گفته شده در بالا به اندازه کافی برای شما مفید و موثر بوده باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع پرفروش ترین دستگاه قند خون می توانید با قسمت پشتیبانی در ارتباط باشید. همچنین برای خرید انواع دستگاه های تست قند خون نیز می توانید به درمان شو مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *