تجهیزات پزشکی خانگی

معرفی انواع پالس اکسیمتر باکیفیت و قیمت مناسب

بررسی قیمت و خرید بهترین مارک پالس اکسیمتر خوب بیورر و یونکر بیمارستانی

 

معرفی انواع پالس اکسیمتر: در این مقاله قصد داریم در مورد بررسی  پالس اکسیمتر خوب بیورر و یونکر بیمارستانی سخنان مهمی را بیان کنیم. نمونه های مختلفی از پالس اکسی متر در بازار موجود هست. هر یک از نمونه های این دستگاه عملکرد و برای هدفی خاص طراحی و تولید شده اند. تا انتهای این مقاله همراه من باشید.

معرفی انواع پالس اکسیمتر:

انواع پالس های اکسیمتر در بازار موجود هستند. نمی توان بطور قطعی بیان کرد که کدام نمونه های این محصول بهترین مدل می باشد. چرا که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند. انواع پالس های اکسی متر را می توان با کمک پامتر های زیر دسته بندی کرد. بطوریکه اگر دستگاهی دارای تمام پامتر های پایین باشد، می توان آن را بهترین پالس اکسی متر دانست. همچنین بهترین برند های انواع پالس اکسیمتر را می توان بیورر، چویس مد، اکیوریت و IMDK معرفی کرد. در ادامه مهترین فاکتور های انواع دستگاه پالس اکسیمتر را باهم بررسی می کنیم.

انتخاب نوع دستگاه:

مهم ترین نکته درباره تهیه پالس اکسیمتر دقت به نوع آن است. همان گونه که بیان کردیم این مدل از دستگاه های پزشکی و سلامتی در دو مدل ثابت و انگشتی در بازار وجود دارند. که البته نوع ویژه نوزاد آن نیز امروزه ساخت و تولید شده است؛ با تمام این ویژگی ها شما باید به دنبال دستگاهی باشید که بتوانید به واسطه آن در هر موقعیت زمانی و مکانی از اتفاقات داخلی بدن خود مطلع شوید. از معروف ترین برند های مربوط به پالس اکسیمتر که دارای کیفیت هستند می توان به بیورر، امپرور، چویس مد اشاره کرد. این پالس های اکسیمتر را می توان با خیالی مطمئن تهیه کرد.

میزان دقت اندازه گیری دستگاه:

نکته دوم در رابطه با انتخاب پالس اکسیمتر دقت به میزان دست بودن اندازه گیری آن است. توجه داشته باشد تمام عملکرد این دستگاه وابسته به تعیین کردن هرچه دقیق تر میزان اکسیژن در خون و مشخص کردن ضربان قلب شما در دقیقه است. که اگر برای انجام این دو عملیات وسیله شما از دقت بالایی برخوردار نباشد هیچ فایده ای برای شما ندارد!

بهترین دستگاه پالس اکسیمتر از درمان شو

بهترین دستگاه پالس اکسیمتر از درمان شو

قابلیت مشخص کردن ضربان قلب:

مشخص کردن ضربان قلب در دقیقه و محاسبه میانگین آن در یک بازه زمانی مشخص از جمله عملکرد های پنهان شده در این نوع از دستگاه های پزشکی و سلامتی می باشد که باید بتوانند در هر نمونه و مدلی که طراحی شده اند آن را به شکل درست انجام دهند. در بالا در مورد معرفی انواع پالس اکسیمتر سخنانی را بیان کردیم.

فاکتورهای نمایش دهنده:

امروزه دستگاه های پالس اکسیمتر از صفحه نمایشگرهای دیجیتالی طراحی شده اند. و توانایی دارند ظرف مدت زمان کمی به محض اتصال به بدن شما، فاکتورهای متفاوتی همانند: ساعت و تاریخ، سنجش سرعت، دمای بدن، ضربان قلب، کرنومتر، SpO2 (میزان اکسیژن موجود در خون)، میان کالری مصرفی و غیره را به راحتی محاسبه و به شما نشان دهد. این پارامتر ها توسط سیستم ها و سنسور هایی که توسط دستگاه طراحی شده اند، تعیین می شوند.

قابلیت خاموشی خودکار:

از دیگر پارامترهای مهم در مورد تهیه این مدل از وسایل پزشکی، توجه به وجود سیستم خاموشی خودکار بر روی آن ها است که این سیستم با توجه به بازه زمانی که توسط دستگاه طراحی شده است، بصورت خودکار خاموش می شود. بطور مثال شما بعد از استفاده از پالس اکسیمتر فراموش می کنید آن را خاموش کنید. در نتیجه به کمک این سیستم بعد از چند دقیقه دستگاه بصورت خودکار خاموش خواهد شد.

نکات استفاده پالس اکسیمتر خوب:

تهیه تجهیزات پزشکی در مرحله اول برای درمان و دستیابی به سلامتی بدن ما است. بنابراین باید زمان استفاده این دستگاه‌ها قبل از هزینه به نکاتی دیگری همانند جنس، کیفیت، دوام، برند، کارکرد، عمر مفید و غیره دقت نمایید. چون که هزینه پالس اکسیمتر از جمله نکاتی می باشد. که به آسانی می‌توانید با مشاوره گرفتن با یک فروشگاه تجهیزات پزشکی معتبر همانند درمان شو آن را کسب کنید. آن‌چه دارای اهمیت است این نکته است که شما و مریض ها بتوانید از این وسیله به راحتی استفاده کنند. و از برند، کیفیت، دوام و دقت دستگاه اطمینان به دست آورند.

دستیابی به این ویژگی ها لازم گرفتن مشورت و راهنمایی‌ها از کارشناسان و متخصصان در این حوزه است. که بتوانند به شکل صحیح شما را در استفاده دستگاه استاندارد راهنمایی کنند. بعد از آن می‌توانید با اطمینان لیست هزینه  پالس اکسیمتر را در نظر بگیرید. به همین جهت است که تجهیزات پزشکی درمان شو با ارائه هزینه های منصفانه در تلاش است. تا شما را کمک کند تا بهترین، مناسب‌ترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات پزشکی همچون دستگاه پالس اکسیمتر را تهیه نمایید و با اطمینان حاصل از آن استفاده کنید. معرفی انواع پالس اکسیمتر نیازمند اطلاعاتی می باشد.

 پالس اکسیمتر خوب:

پالس اکسیمتر خوب:

پالس اكسيمتري چیست و چه کاربردی دارد؟

روشي براي مشخص کردن هيپوكسي در مریض ها است و درصد هموگلوبين اشباع شده با اكسيژن را اندازه گیری می کند. پالس اكسيمتري اندازه گیری غيرتهاجمي اشباع اكسيژن شرياني است كه از روش اتصال يك گيره يا پروب به لاله‏ ی گوش يا انگشت بيمار میسر می شود. درصد بيان ‏شده در حقیقت نسبت اكسيژن به هموگلوبين می باشد.
پالس اكسيمتر (Pulse Oximeter): وسیله ای است كه جهت اندازه ‏گيري ميزان هموگلوبين اشباع با اكسيژن مورد استفاده قرار می گیرد. و يك دستگاه غيرتهاجمي است كه جهت مانيتورينگ ممتد غيرتهاجمي اشباع اكسيژن عملي هموگلوبين شرياني (PR و SPO2) در اشخاص بزرگسال، اطفال، شيرخواران و نوزادان، در مراکز درمانی و خانه ها استفاده می ‏شود.

پالس اکسیمتر برای چه کسانی ضروری است؟

از پالس اکسی مترهای دیجیتالی غالبا جهت بررسی میزان کارایی قلب در اکسیژن رسانی از بدن استفاده می شود. تعدادی از داروها روی سطح اکسیژن بدن موثر هستند به ویژه در بیمارانی که مبتلا به بیماری های زیر هستند در نتیجه باید مرتبا سطح اکسیژن خونشان چک شود تا بیمار ناگهانی دچار افت اکسیژن نشود. کم شدن اکسیژن سبب تنگی نفس، سردرد، درد قفسه سینه و بسیاری دیگر مشکلات جدی می شود. از این رو دانستن مداوم میزان اکسیژن خون امری ضروری و واجب است.

امیدواریم مطالب گفته شده در رابطه با معرفی انواع پالس اکسیمتر به اندازه کافی برای شما مفید و موثر بوده باشد. همچنین شما برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با با بررسی بهترین مارک پالس اکسیمتر خوب بیورر و یونکر بیمارستانی می توانید به صورت رایگان، با قسمت پشتیبانی سایت درمان شو در ارتباط باشید. همکاران و کارشناسان متخصص ما پاسخ گوی شما خواهند بود.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *