تجهیزات پزشکی خانگی

بررسی ویژگی دستگاه تنس فیزیوتراپی برای لاغری

بررسی قیمت و خرید انواع دستگاه تنس عضلانی برای لاغری

این مقاله به بررسی ویژگی دستگاه تنس  برای لاغری بطور مختصر خواهد پرداخت. اگر امروزه قصد خرید این دستگاه را برای فیزیوتراپی دارید، پیشنهاد می کنم تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمائید. بطور کلی دستگاه تنس جهت کم نمودن درد های عضلانی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه بیشتر در رابطه با عملکرد و مزایای این دستگاه خواهیم پرداخت.

ویژگی دستگاه تنس چیست؟

دستگاه تنس می بایست دارای ویژگی هایی باشد. از مهم ترین ویژگی های این دستگاه می بایست به قابلیت تنظیم روی کنترل آن، تعداد پد ها و کیفیت آن ها، استحکام بدنه دستگاه، عمر طولانی بالا و گارانتی معتبر اشاره کرد. ویژگی های دستگاه تنس بسیار بوده و تنها به چند تا از آن ها اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی دستگاه تنس برند آن می باشد. بهترین برند های تنس شامل بیورر و برجیس می باشد. این برند ها دارای بالاترین کیفیت ها می باشند. در ادامه به بررسی بهتر ویژگی های عالی دستگاه تنس خواهیم پرداخت.

تنس چیست؟

دستگاه تنس چیست و آیا مفید می باشد؟ یک دستگاه تنس یا تحریک الکتریکی عصب از طریق پوست، یک دستگاه با انرژی باتری می باشد که بعضی اشخاص از آن جهت کاهش درد استفاده می کنند.

دستگاه های تنس به کمک پالس های الکتریکی ضعیف به کمک پد های الکترودی خود کار عمل می کنند. این الکترودها پدهای چسبنده ای هستند که آنها به پوست مریض متصل می شود.

این پالس های الکتریکی همچون یک سیل به سیستم عصبی ورود پیدا می کنند و قدرت آن را در تضعیف کردن سیگنال های درد به نخاع و مغز کم می شوند.

همچنین، پالس های الکتریکی این وسیله بدن را جهت ساخت مسکن های طبیعی درد که اندروفین هستند، یاری می کنند.

در این مقاله بیشتر در رابطه با کاربردهای دستگاه تنس و تحقیقات در حوزه میزان مفید بودن این دستگاه سخنانی بیان خواهیم کرد.

پد های دستگاه تنس

پد های دستگاه تنس

مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های دستگاه تنس

در این بخش نیز بطور کامل به ویژگی های دستگاه تنس پرداخته ایم. این ویژگی ها بطور کامل در مورد دستگاه تنس بیان شده است.همان گونه که بیان شد، دستگاه فیزیوتراپی به شما در کم کردن درد هایتان یاری می‌کند. و دستگاهی استاندارد برای اشخاصی می باشد که از انجام فیزیوتراپی از طریق راه های معمول خسته شده‌اند. اما در هنگام خرید دستگاه باید به چه فاکتور هایی توجه کنید؟ یا به عبارت دیگر ویژگی های یک دستگاه فیزیوتراپی استاندارد چیست؟

عملکرد دستگاه تنس:

در هنگام خرید بهترین دستگاه تنس، بهتر است قبل از هر نکته به بررسی هماهنگی بخش های مختلف دستگاه و نیازهای خود دقت کنید. به طور معمول، دستگاه‌های ارزان‌تر، قدرت کمتری دارند و به دنبال آن، عملکرد آن نیز برای شما کمتر خواهد بود. از سوی دیگر، سطح قدرت دستگاه نباید به اندازه ای زیاد باشد که به شما آسیب بزند. این نکته احتمال دارد برای اشخاص گوناگون یکسان نباشد. بنابراین، خرید دستگاهی که متناسب با نیاز شما می باشد، بهترین انتخاب به حساب می آید. اگر دستگاه‌های ارزان‌ را تهیه کنید، دیگر نباید انتظار کیفیت و عملکرد زیادی باشید. شما برای مشاهده  انواع دستگاه تنس می توانید به فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی درمان شو مراجعه کنید.

باتری دستگاه:
بهتر است بدانید که امروزه بهترین دستگاه های تنس دارای باتری یون لیتیوم می باشد. زیرا این باتری‌ها طول عمر بالاتری دارند و هزینه‌های وابسته به خرید باتری را کمتر می کنند. اگر باتری بیان شده کیفیت مطلوبی داشته باشد، ماه ها بدون مشکل می توانید از آن استفاده کنید.

 دستگاه فیزیوتراپی تنس

دستگاه فیزیوتراپی تنس

برنامه‌های دستگاه تنس:
وجود برنامه‌های گوناگون در در یک دستگاه تنس، از جمله نکاتی می باشد که کیفیت محصول مورد نظر را تعیین می‌کند. بهتر است قبل از خرید بهترین دستگاه فیزیوتراپی، توجهی به ویژگی هایی موجود در آن داشته باشید. اغلب دستگاه‌ها احتمال دارد دارای گزینه‌های کمی باشند و به هیچ عنوان با کارایی خود متناسب نباشند. بعضی از برنامه‌ها همچون ماساژ عضلات و برنامه‌هایی جهت آرامش و بهبود اعصاب و روان می باشد.

کیفیت پد های الکترودی پوست:
دستگاه‌های تنس نمونه ای از دستگاه‌های مربوط به فیزیوتراپی می باشند. این وسیله از روش امواج بر شدت گردش خون و کاهش درد در بخش مورد نظر اثر می‌گذارند. یکی از نکات حیاتی و قابل دقت در دستگاه‌های تنس، کیفیت پد الکترودی آن می باشد. نقش این پدها در روند درمان توسط بهترین فیزیوتراپی حائز اهمیت می باشد. در نتیجه، بایستی توجه بالاتری به جنس این پدها داشته باشیم.

ساز و کار عملکرد دستگاه تنس چگونه است؟

در درمان تحریک الکتریکی عصب از جریان برق برای آسان شدن و راحتی بهبود بافت‌های دارای مشکل مورد استفاده قرار می گیرد. متخصص با کمک مجموعه‌ای از امواج انرژی تغییرات فیزیکی و شیمیایی ویژه ای را در بدن تولید می کند. سیگنال‌های الکتریکی راه سیگنال‌های عصبی مسئول تولید درد را بلوک می‌کند، در نتیجه شما درد کمتری را احساس می کنید. عملکرد بهبود و بازسازی سلولی را تحریک می کند. و سبب آزاد سازی هورمون اندورفین می‌شود که چون یک مسکن طبیعی می باشد در کم کردن درد نقش مهمی را ایفا می کند.

مطابق با یک نظریه علمی TENS به روش‌های گوناگونی همانند جلوگیری از رسیدن پیام درد به مغز، برانگیختن مغز به تولید اندورفین بیشتر یا بهبود گردش خون سبب کاهش درد در نقاط مورد نظر بدن می‌شود.

امیدواریم مطالب بیان شده در رابطه با بررسی دستگاه تنس عضلانی برای لاغری اطلاعات لازم و کافی را برای شما به همراه داشته باشد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تنس می توانید با قسمت پشتیبانی سایت درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *