تجهیزات پزشکی خانگی

بررسی و معرفی ارتفاع انواع بهترین بالش طبی برای آرتروز و دیسک گردن نرم

بررسی قیمت و خرید ارتفاع انواع بهترین بالش طبی برای آرتروز و دیسک گردن نرم

انواع بالش طبی: این مقاله در رابطه با بررسی بالش طبی برای آرتروز و دیسک گردن نرم. سخنان فراوانی را بیان می کند. امروزه داشتن خوابی راحت و استاندارد به کمک بالش طبی هوشمند مهیا شده است. اگر می خواهید خوابی راحت و دلنشین داشته باشید، سعس کنید از بالش های استاندارد استفاده کنید. برای معرفی انواع بالش طبی می توانید از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

انواع بالش طبی نرم چیست؟

انواع بالش‌ طبی، بالشی می باشد که به شکلی طراحی و تولید شده تا بدن بر روی تخت و یا مکان های دیگر، حالت استانداردی داشته باشد. برای اطمینان از قرارگیری استاندارد و حمایت از یک یا چند قسمت ویژه بدن، و در نتیجه داشتن استراحتی سالم و ایمن برای شخص. طراحی این بالش بر اساس دستورالعمل‌ و استانداردهای ارتوپدی صورت گرفته است.

در قدیم بالش‌ها از فوم و یا فیبر تولید می‌شدند. اما امروزه نمونه های دیگری نیز موجود هستند. که از نمونه های آن‌ها می‌توان به بالش‌هایی طبی اشاره کرد. که از فوم حافظه‌دار تولید شده‌اند، و دارای بافتی نرم می باشد که در برابر دما حساس بوده. و در تماس با بدن، حالت آن را به خود می گیرند. نمونه هایی از این بالش‌ها بعد از استفاده حالت خود را سریعا تغییر می دهند، و در دسته‌ی دیگر احتمال دارد این موضوع زمان‌بر باشد. انواع بالش طبی را متناسب با نیاز خود در نظر بگیرید.

بنابراین بالش‌های طبی مدعی از نابود کردن و درمان بیماری‌های ارتوپدی مختلفی همچون دیسک و آرتروز گردن هستند. به عنوان بالش‌های درمانی نیز شهرت پیدا کرده اند. از جمله‌ی این بیماری ها می‌توان به مشکلات تنفسی و آپنه، خر و پف، بی‌خوابی، مشکلات گردش خون در قسمت گردن، انواع رفلاکس معده، دردهای عضلانی کمر و گردن، دردهای عصبی و سیاتیک و مشکلات ماهیچه‌ای اشاره کرد. تمامی این مشکلات با استفاده از بالش های طبی از بین خواهد رفت.

برای هر یک از قسمت های بدن انسان نمونه های گوناگونی از بالش‌های طبی در بازار وجود دارد. همچنین برای مشکلات ارتوپدی گوناگون، تخت و تشک، پشتی و کوسن‌های طبی نیز در بازار وجود دارند. بعضی از آن‌ها جهت اختلالات خواب و مشکلات فیزیکی دارای طراحی چند هدفه می باشد. و می‌توانند در مواقع گوناگون مورد استفاده قرار بگیرند. بالش های طبی را می توان از جمله مهم ترین محصولات فیزیوتراپی به شمار آورد.

انواع بالش طبی

انواع بالش طبی

ویژگی انواع بالش های استاندارد

بالش های استاندارد می بایست دارای ویژگی هایی باشند. انواع مختلفی از بالش طبی در بازار وجود دارد. اما مهم می باشد بالشتی که انتخاب می کنید دارای ویژگی هایی باشد. یکی از مهم ترین ویژگی این بالش ها قابلیت ضد تعرق و حساسیت بودن آن ها است. به دلیل اینکه ساعت ها سر شما بر روی این بالشت های طبی قرار دارد، نمی بایست جنس رویی بالش حساسیت زا ئ تعرق آور باشد. از دیگر وژگی های بالش های طبی قبالیت ارتجاعی بودن آن ها است. بدین منظور می بایست بالش متناسب با ارتفاع سر و گردن شما بالا و پایین شود. بالشت های طبی دارای روکش های نخی می بایست باشند. چرا که نخ به خوبی سبب گردش هوا شده و از تعرق و حساسیت نیز جلوگیری می کند.

محصولات طبی برای آرتروز و دیسک گردن:

بالش طبی آرتروز گردن جهت بهبود دردهای مربوط به ضربه به سر و گردن، آرتروز گردن، سردردهای تنشی و کمر درد طراحی و تولید شده اند. هر یک از این مشکلات بیان شده به راحتی با استفاده از انواع بالش طبی درمان می شوند. این نوع بالشت که از فوم با لبه‌های نرم طراحی شده اند، یک فوم ماساژ دهنده به عنوان تکیه‌گاه پایدار برای گردن است و همچنین یک فوم هوشمند نیز به عنوان یک تکیه‌گاه اضافی و راحت را دارا می باشد. این تکیه گاه ها سبب قرار گیری ستون فقرات و گردن در حالت استاندارد می شود.

این بالشت به چهار بخش مختلف تقسیم می‌ شوند: در بخش بالایی یک لبه باریک مشاهده می شود. که به فیبر نرم در وسط بالش ختم می شود، یک لبه پهن در بخش دیگر مشاهده می شود که فاصله آن تا مرکز بالشت زیاد تر بوده و در پایه بالش یک فیبر با میزان نرمی و سختی متوسط مشاهده می شود. برای محافظت از گردن به کمک این بالشت های طبی سه طریق مختلف وجود دارد: اول اینکه گردن روی لبه پهن و فیبر نرم می بایست قرار بگیرد. در روش بعدی گردن روی لبه نرم و فیبر نرم گزاشته شود. و سوم بدین شکل می باشد که گردن روی فیبر متوسط گزاشته شود. استفاده از هر یک از این روش ها مناسب و استاندارد می باشد.

بالش طبی برای آرتروز و دیسک گردن

بالش طبی برای آرتروز و دیسک گردن

انواع بالش پزشکی:

هزینه بالش های طبی همواره متناسب با نوع و برند آن می باشد. انواع بالش طبی (orthopedic pillow) مفید و اثر گذار در کم کردن میزان فشار وارده به مهره های گردن و قسمت بالایی ستون فقرات. و حفظ انحنای استاندارد ستون مهره ها حفظ حالت ایده آل مناسب. سرنسبت به بدن و کم شدن کشیدگی های عضلانی ستون مهره ها می باشد. بالش های طبی در مواقعی که امراضی همچون آرتروز گردن و یا آسیب های ستون مهره ها همچون دیسک کمر و دیگر مشکلات وجود دارند. می توانند مفید و موثر باشند. بالش های طبی همچنین به حفظ حالت استاندارد ستون مهره ها در بخش های فوقانی (گردن) و تحتانی (کمر) ستون فقرات بسیار کمک کننده هستند.

با دقت به جنس پلی اورتان استفاده شده در این محصول و ساختمان دارای انحنا و شیار، بالش های طبی همچنبن می توانند. از عرق کردن بسیار زیاد در زمان خواب پیشگیری به عمل بیاورد. در این بخش، انواع بالش های طبی ساخت کشور (شرکت تولیدی هوشمند) که در طی سال های اخیر به خوبی بازخورد قابل قبول از طرف مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است.

امیدواریم که مطالب بیان شده در رابطه با بررسی ارتفاع انواع بهترین انواع بالش طبی برای آرتروز و دیسک گردن نرم برای شما مفید و موثر بوده باشد. همچنین شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع بالش های طبی می توانید با قسمت پشتیبانی. سایت و فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *