تجهیزات پزشکی خانگی

بهترین برند محصولات ساپورت های ارتوپدی ولکر و فنی

بهترین برند محصولات ساپورت های ارتوپدی ولکر و فنی

برای بررسی بهترین برند، قیمت و خرید محصولات ساپورت های ارتوپدی ولکر و فنی می توانید به فروشگاه اینترنتی درمان شو مراجعه کنید. همچنین در این مقاله در رابطه با محصولات ارتوپدی ویژگی ها و سخنانی رابیان خواهیم کرد. اگر قصد استفاده و یا تهیه محصولات ارتوپدی را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید…

نمونه های ساپورت های طبی و کاربرد آن

ما در‌این مبحث به برخی از ساپورت های طبی اشاره میکنیم :

قوزک بند نئوپرنی:
موارد به کار گیری از قوزک بند طبی نئوپرنی آتل دار:

  • در پیچ خوردگی مچ پا
  • التهاب تاندون آشیل
  • عدم ثبات کامل

پژوهشگران برای عده ای که‌این مشکلات را دارا هستند راه حلی دریافته اند، آن‌ها قوزک بند طبی را پباده سازی کرده اند. قوزک پا عضوی از تن بوده که گرچه در ظاهر علائم و نشانه های خود را نشان ندهد. البته در شرایطی‌که این عضو اصلی دچار مشکل شود شخص را از اعمال اکثر عمل ها متوقف می نماید. و شخص قادر نیست بخش های اعظمی از عمل های روز مره ی خویش را انجام دهد. قوزک پا یکی از عضوهای اساسی تن بوده که احتیاج به نگهداری بیشتری دارد. در‌صورتی‌که این عضو اصلی آسیبی ببیند پزشکان مچ بند را معرفی می نمایند، مچ بند طبی نئوپرنی، مفاصل پا را اثبات نگه داشته و با گرم نگه داشتن محل مورد نظر، سبب کاهش درد می‌شود. محصولات ارتوپدی همچون قوزک بند طبی در کاهش درد های مربوط با پا بسیار موثر هستند.

قوزک بند طبی نئوپرنی نقش دیگری که داراست، در جراحت دیدگی رباط پا نقش دارد. و می تواند معالجه و کاهش درد رباط را تسریع می کند، محصول قوزک بند نئوپرنی، از نئوپرن بوده که همین منجر تولید و ارتقاء گرما در قوزک پا، گردیده است. همینطور میتوانید این قوزک بند را در کفش نیز به کارگیری کرده، و مثل فرد سالم گام بزنید؛ میتوانید آن را با آب سرد و بدون دردسر شست و شو دهید.

زانو بند طبی:

از مورد های به کارگیری از زانو بند طبی قابل تهیه و تنظیم با کشکک آسیب دیده:

  • زخم و کشیدگی زانو
  • التهاب تاندونی و بورسیت زانو
  • برای بستن و تقویت زانوی اشخاص ضعیف و سالمند

در بدن انسان مفاصل زانو جزء گرانقدر ترین بخش های بدن میباشد، که بیشتر از دیگر بخش ها تحت  فشار میباشد. که‌این فشار سبب گردیده تا جراحت بیشتری ببیند. این مشکلات دربرگیرنده: پاره‌گی رباط، شکستگی، پاره گی مینیسک و… است، به جز این مورد ها، علل دیگری که میتواند به زانو آسیب  وارد نماید، اجرای عمل های ورزشی سنگین و یا این که داشتن اضافه وزن میباشد. برای پرهیز از اینگونه موارد و کاهش درد کامل، پزشکان و متخصصان زانو بند های طبی را تجویز کرده، و مورد به کارگیری بیماران قرار گرفته میباشد.

بعضی از این زانو بند ها برای گرم نگه داشتن نقطه درد میباشد؛ برخی دیگر جهت پیشگیری و مراقبت کامل از فعالیت به کار می رود. نوعی زانو بند طراحی گردیده وجود دارد که یک پد نگهدارنده از زانو را دارااست.

زانوبند طبی با کشکک گشوده قابل تهیه و تنظیم بوده و در بخش اعظمی از کار های روز مره و ورزش های سنگین قابل به کارگیری میباشد. در آرتروز زانو و گرم نگه داشتن آن، امکان جالب زانو بند طبی این میباشد که، تهویه هوا داراست و از عرق کردن جلو گیری می نماید. توصیه می شود از اتو کردن و شست و شو آن با ماشین لباسشویی خودداری نمایید.

نمونه های ساپورت های طبی و کاربرد آن

نمونه های ساپورت های طبی و کاربرد آن

پد طبی خار پاشنه:
پاشنه پا بر اثر تحمل کردن فشار وزن، به زمین بیشتر از سایر ماهیچه‌ها بدن تحت خطر است. پوشیدن کفش نامناسب و سرپا ایستادن در دراز مدت و تعدادی دلیل دیگر سبب شده است تا بر پاشنه ی پا فشار زیادی وارد گردد. پدخار پاشنه را پژوهشگران ساخته اند تا این اشتباهات را بر طرف نماید، این پد حتی‌ در صورت نداشتن درد در کف پا، ایجاد حس راحتی به شخص میدهد. این محصول با داشتن قسمتی قابل انعطاف در ذیل پاشنه از جابجایی درد به سایر بخش های پا اثر می گذارد. پد خار پاشنه تماما ضد آلرژی میباشد. پد طبی خار پاشنه از جدید ترین و بروز ترین محصولات ارتوپدی می باشد.

مواقعی که از پد خار پاشنه به کارگیری می گردد:

  • درد پاشنه
  • داشتن خار پاشنه
  • التهاب و احساس درد در حوزه‌ پاشنه
  • التهاب و احساس درد در کف پا

کشاله بند طبی:
ماهیچه ها ران پا یکی عضله‌ها مهم بدن میباشد، که به جهت وصل شدن استخوان لگن به بخش زانو، نقش اصلی در حرکات پا ایجاد  نموده است. کشیدگی در کشاله ران و یا این که گرفتگی عضله‌های آن بخش، که در اثر ورزش و یا  در خواب از رایج ترین آسیب های این حوزه‌ است. برای درمان اصلی این مشکلات از کشاله بند طبی می توانید استفاده کنید. به همین علت کشاله بند طبی پباده سازی و ساخت گردیده تا در‌ این مشکلات شما‌را یاری نماید. کشاله بند طبی با توان بالا و موقعیت کشسانی که دارااست موجب کاهش تورم و درد می گردد. استفاده از این کشاله بند در ورزش های استقامتی، که شخص بیشتر ایستاده و فشار بر روی پا و ران وارد می شود، مورد استفاده قرار می گیرد، که از کشیدگی صدمات کشاله ی ران خودداری می نماید.

از مواقعی که از کشاله بند طبی به کار گیری می گردد میتوان به نمونه های پایین اشاره نمود:

  • تاثیر گذار در کشیدگی پا
  • خودداری از بروز آسیب های جدی تر
  • در مراحل بهبود کشیدگی و گرفتگی ران اثر گذار میباشد.

ساق بند طبی:
امروزه برای اکثر عموم و شاید خود شما پیش آمده باشد که در هنگام خواب عضله ی پشت ساق پا بگیرد. ساق پا محلی میباشد که عضله ی زانو و مچ پا را به هم وصل می نماید. و نقش اصلی در ورزش، پیاده روی، انجام فعالیت های روزانه و ایستادن، اجرا میکند. آسیب هایی که بر این حوزه‌ وارد می‌گردد مانند: شکستن، کشیدگی عضله و تاندون و یا این که حتی‌در مورد های وخیم پاره‌گی این عضو را مشاهده کرده ایم. برای حفظ و پرهیز از این درد، ما ساق بند های طبی را به شما توصیه می‌کنیم. ساق‌بند طبی از مهم ترین محصولات ارتوپدی به حساب می آید.

ساق بند طبی با موقعیت کشسانی که داراست، درد و تورم را تا حد قابل قبولی کاهش میدهد. و از آمدن سرما به ساق پا خودداری می نماید؛ ساق بند طبی از مواد قابل انعطاف درست شده، که‌این مواد باعث راحتی شخص آسیب دیده میشود. حرارت بدن در آن به گونه ای طراحی شده است، که با ارتقا جریان خون درد ناشی از گرفتگی یا این که کشیدگی عضله را کم می نماید. این محصول قابل استفاده برای بیمارانی که به درد ساق پا مبتلا می‌باشند، کسانی که در خواب دچار گرفتگی گردیده اند. و سپس تا یکی دو روز حس درد می نمایند، و افرادی که زیاد می ایستند و برای انجام کاری های روز مره نیاز به ایستادن زیاد دارد، بسیار مناسب است.

نمونه های استفاده از ساق بند طبی در:

  • ساق پا
  • گرفتگی ساق
  • کشیدگی یا این که رگ به رگ شدن
  • گرفتگی عضله پا
  • حفظ از ساق پا در اعمال عمل های ورزشی.

در اثر صدمه به اسکلت بدن و استخوان ها همینطور پس از اعمال جراحی پزشک معالج برای کاهش درد مزمن بیماران به آن‌ ها سفارش می‌ نماید. تا از ساپورت های ارتوپدی (Orthotics) به کارگیری نمایند. این امکانات پزشکی برای مثال پرکاربردترین لوازمی میباشند که جهت محافظت از اعضای مجروح شده به عمل برده می شود. به همین علت استفاده از آن‌ها مدت زمان معالجه بیماران را کاهش داده و به آن‌ها در انجام  معاش بهتر یاری می نماید. برای شناخت بیشتر با ساپورت های ارتوپدی این نوشته‌ ی‌ علمی را تا پایان مطالعه نمایید.

ساپورت های طبی و کتف بند طبی

ساپورت های طبی و کتف بند طبی

ساپورت و محصولات ارتوپدی چه نوع لوازمی میباشد؟

از جمله لوازم  پزشکی که تنوع بسیار وسیعی در این صنعت دارا‌هستند محصولات ارتوپدی نامیده می ‌شوند. همانگونه که از اسم این محصولات مشخص و معلوم میباشد آن‌ها برای محافظت و ساپورت اندام های مجروح بدن کاربرد دارند. با دقت به اعضای مختلف بدن این ساپورت ها نیز در گونه های مختلف ساخته می گردند.

بعنوان  مثال در حالتی که کتف شما مصدوم باشد دکتر معالج برای رفع آسیب دیدگی و بهبود وضعیت جسمی شما توصیه به استفاده از محصولات ارتوپدی می‌ نماید. تا از ساپورت های اختصاصی کتف به کار گیری فرمائید. جنس ساپورت ها بسیار سفت میباشد و در موقعیت گوناگون و دشوار نیز از اندام مجروح نگهداری می کند.

در واقع از نایلون، نخ، لاستیک و پلی استر در ساخت کلیه محصولات ارتوپدی به کار گیری می‌گردد تا علاوه بر استحکام بالا خواص کشسانی نیز داشته باشند و در طول حرکت مریض تماما از عضو مجروح حفظ نمایند.

از آنجایی که هر شخص دارای اندام منحصر به فرد خودش است. در نتیجه نمی‌ توان از یک ساپورت با سایز مشخص و معلوم برای همگی اشخاص به کار گرفت. به همین علت محصولات ارتوپدی را در سایزبندی های مختلف تولید می نمایند یا این که به طور سفارشی آنان را مخصوص آسیب های ویژه می‌سازند.

در بعضی از مواقع که آسیب دیدگی مرتبط با دررفتگی استخوان میباشد برای دوری از تکان بدن و برای این که ثابت بماند از ساپورت هایی استعمال می نمایند. که از فرآورده استیل و نئوپرن میباشد. جهت معالجه آسیب دیدگی های جزئی که مرتبط با بریدگی اندام ها میشود دکتر به بیماران سفارش می نماید که از محصولات ارتوپدی و از محصول پلی استر استفاده نمایند تا به راحتی به شغل های روزانه خویش بپردازند.

مقصود از ساخت‌و‌ساز محصولات ارتوپدی چه چیزی است؟

نمونه لوازم پزشکی مانند محصولات ارتوپدی با هدف کاهش در حرکات عضو مجروح بدن و خودداری از بروز صدمات یا این که آسیب های بیشتر میباشد. این امکانات پزشکی پشتیبانی بالایی را جهت یاری به‌ این که استخوان یا این که عضله مجروح، در موضع درست و صحیح بدن نگه داشته است، ارائه میدهند.

در واقع درد ناشی از ایجاد صدمه یا این که آسیب در بدن به جهت شکستگی استخوان، در رفتگی آنها، مشکل رگ‌ به رگ، پاره‌گی بافت و عضله‌ها، پاره شدن تاندون ها و نیز ضرب دیدگی استخوان های بدن می باشد. به کارگیری از ساپورت های ارتوپدی باعث میشود تا عضله‌های مجروح در موضع معین خویش در تن قرار گیرند و از این طریق درد نواحی مجروح کاهش پیدا می کند. همینطور قابلیت حرکت آزادانه به کمک این ساپورت ها برای اشخاص فراهم می گردد.

ساپورت های ارتوپدی از درمان شو

ساپورت های ارتوپدی از درمان شو

نمونه های ساپورت ارتوپدی:

این امکانات پزشکی در اشکال متفاوتی وجود دارد که به صورت منحصر برای هر بخش از تن ساخته شده اند. نوع ورزشی ساپورت ارتوپدی با هدف احساس راحتی و ایمنی بیشتر برای ورزشکاران در طول ورزش و انجام کار هایی از این قبیل طراحی میگردند. امروزه خرید محصولات ارتوپدی تنوع زیادی یافته است.

ساپورت های پزشکی پرمصرف ترین تولیدات و محصولات پزشکی می‌باشند که با هدف  افزایش میزان حرکت اشخاص مصدوم به کار برده می‌شوند. این ساپورت ها با تولید فشار مطلوب در حین معالجه به عضو مصدوم باعث قرارگیری آن در مکان مشخص و معلوم خویش می شود.

ساپورت های پزشکی را در گونه های متفاوتی از محصولات زیر دسته بندی می کنند.

گونه های زانو بند
امکانات مرتبط با پا و مچ پا
ساپورت های اندام فوقانی
وسایل مرتبط با ستون فقرات
ساپورت های ارتوپدی منحصر به فرد شکم و گرمکن کمر
جوراب های واریس
هر مورد از گروه بندی های بالا خویش دارنده اشکال متفاوتی از این امکانات می‌باشند که با اعتنا به نوع جراحت تولید گردیده در بدن به کار گیری می‌شوند. همگی محصولات ارتوپدی از فوم قابل انعطاف و کشی که امکان انعطاف پذیری بالایی دارا‌هستند، ساخت گردیده تا راحتی و آسایش بیماران را در زمان انجام فعالیت های مختلف نگهداری کرده و همینطور به ایمنی عضو مجروح و بهبود آن یاری می نماید.

مزیت های به کارگیری از ساپورت های ارتوپدی:

این ساپورت ها همانطور که گفته شد در مواردی که به اندام های بدن آسیب های بدون درد وارد گشته، استفاده می‌شوند. بدین ترتیب با خصوصیت هایی که در این محصولات پزشکی وجود دارد، مزیت های بسیار متعددی برای اشخاص فراهم می کند.

امید وارم مطالب بیان شده در رابطه با بهترین برند محصولات ساپورت های ارتوپدی ولکر و فنی اطلاعات لازم و کافی را گرفته باشید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات ارتوپدی می توانید با قسمت پشتیبانی در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *