تجهیزات پزشکی خانگی

معرفی انواع کمربند برای دیسک کمر و شکم بند های طبی برای لاغری

معرفی انواع کمربند برای دیسک کمر و شکم بند های طبی برای لاغری

استفاده از شکم بند و کمربند طبی همواره سبب جلوگیری از آسیب های جدی تر می شود. استفاده از شکم بند های طبی کمک فراوانی در لاغری و آب کردن شکم و پهلو می شود. در کنار آن استفاده از کمربند های طبی نیز از درد های ناشی از دیسک کمر جلوگیری به عمل می آورد. در این مطلب سخنانی در مورد معرفی انواع کمربند برای دیسک کمر و شکم بند های طبی برای لاغری بیان خواهیم کرد. همچنین برای بررسی قیمت و خرید انواع کمربند و شکم بند طبی می توانید به فروشگاه اینترنتی درمان شو مراجعه کنید.

کمربند و شکم بند طبی برای لاغری:

امروزه بعضی از اشخاصی که دارنده اضافه وزن می‌باشند. در‌پی راه کاری معمولی برای لاغری میروند از این رو سمت تهیه شکم بند های لاغری می‌روند. با مشاهده وزن خویش ممکن میباشد مبتلا به افسردگی شوید. با به کار گیری از این شکم بند ها تا حد امکان این استرس ها را کاهش می دهید. این نوع شکم بند ها با قیمت و انواع متفاوتی در بازار ها و مرکزهای خرید وجود دارد که امروزه با به کار گیری از این کمربند ها به وسیله رسانه های متفاوت تبلیغ می گردند.

چاقی را در دنیای پیشرفته امروز می توان یک بیماری معالجه پذیر قلمداد کرد، که به روش های بسیار متفاوت و با کمترین هزینه ها قابل معالجه میباشد. مهم‌ترین گام جهت دسترسی به اندامی متناسب، در مرتبه اولیه کوشش شماست. شکم بند لاغری، رژیم غذایی و ورزش روش های می باشد که با کوشش شما در فرایند لاغری شما را یاری می کنند. ما در‌این مقاله قصد داریم نکاتی طلایی در هنگام به کار گیری از شکم بند لاغری برای رسیدن به اندامی ایده آل را برای شما مطرح نماییم. مخلوط کوشش شما با این نکات ، اعجاز زندگی شما می شود.

کمربند و شکم بند طبی برای لاغری

کمربند و شکم بند طبی برای لاغری

کارخانه های سازنده ادعا می‌ نمایند به کارگیری از این کالا جدای عملکرد منجر به کاهش وزن می‌ گردد. در‌این مقاله شما را با انواع شکم بند، تاثیر و فواید و مضرات آن روی بدن شما آشنا میکنیم تا هنگام تهیه شکم بند لاغری درگیر نقص‌ نشوید.
عملکرد شکم بند های لاغری در شرایطی که با تهیه شکم بند های لاغری به‌دنبال یک اعجاز میباشید و این انتظار را دارید که بدن شما همچون تن ورزشکاران رشته رزمی گردد شما رویای زیبایی دارید. چرا که در کنار ورزش، رژیم غذایی مناسب و با کمک شکم بند لاغری می توانید به تناسب اندام برسید.

تولید شکم بند های لاغری به نحوی میباشد که قسمت های گوناگون ماهیچه های شکم و بخش های دیگر بدن را که دارنده چربی اضافه می‌باشند در وضعیت فشرده قرار میدهد، و تا بیشترین فشاری که بتواند منقبض می نماید . به کارگیری طولانی از این شکم بند ها سبب کوچک تر دیده شدن شکم شما خواهد شد ولی این به معنای تناسب اندام نمی باشد. اساسا شکم بند های لاغری با هدف ایجاد گرما سبب چربی سوزی راحت تر شکم می شود.

به عبارتی دیگر هنگامی که از شکم بند های لاغری به کار گیری میکنید می‌توانید اندامی به طور تقریب ورزیده را به دید سایر افراد نشان دهید. البته این تنها یک مزیت کوتاه مدت و زود گذر میباشد چنانچه خواستار اندام ورزیده و تناسب اندام میباشید و قصد دارید چربی های مازاد شکم را تماما از بین ببرید، شما نیاز به نکات اساسی دیگری مانند ورزش کردن و رژیم های متعدد غذایی به همراه استفاده از شکم بند لاغری میباشید .

مزایای کمربند طبی

صفحه ها جلویی و پشتی ستون فقرات، حداکثر پشتیبانی را مهیا می نمایند. و ادغام صفحه های جلویی (قدامی) و پشتی (خلفی)، سبب ایجاد و حفظ تعادل در انسان می شود. که‌ این دستور با انتقال و جابجایی کمی از وزن به شکم و بهبود حالت حمل، فشار روی ستون فقرات شما را کاهش می دهد. اتصالات کمربند طبی از پلاستیک سبک و کاربردی و مقاوم در قبال ضربه و گرما تشکیل شده‌ اند.و با خیال راحت می توانید بخشی از فشار ناشی از شکم و پهلو ها را به کمربند طبی منتقل کنید.

کمربند‌ های طبی متناسب با آناتومی بدن تولید گردیده‌اند و در نتیجه از انحنا های طبیعی ستون فقرات شما، برای قرار گرفتن در یک تناسب راحت، پشتیبانی می‌نمایند و بسته به سطح فشرده سازی متبوع یا این که کار‌هایی که انجام می‌دهید، ممکن میباشد کمر شما به پشتیبانی بیشتر یا این که کمتر نیاز داشته باشد.

استفاده آسان و امکان تنفس آسوده
یک کمربند طبی امکان کشسانی خوب برای کاهش درد قسمت پایینی کمر، از یک ماده قابل انعطاف و دارنده امکان تنفس آسوده ساخته شده است. دیگر نیاز نیست در رابطه با ساییدگی سطح پوست یا این که تحریک و التهاب پوستی نگران باشید؛ چون کمربند طبی به راحتی و فارغ از ایجاد حساست روی پوست شما قرار می گیرد. با اعتنا به سبکی وزن مواد، بسته به خواسته خود میتوانید کمربند طبی را روی لباس یا این که پایین آن بپوشید.

کاربرد سهل و آسان در همه جا
فرآیند به کار گیری از کمربند کاهش فشار روی قسمت پایینی کمر، نسبتاً ساده میباشد. با این اکنون، برای داشتن بهترین و راحت‌ترین کارکرد ممکن میباشد، بخواهید برای اولین بار از شخص دیگری درخواست کمک نمائید تا در پوشیدن آن به شما یاری دهد. در صورتی که توانایی محدودی دارید یا این که دچار به آرتریت (آرتروز) می‌باشید، یقین حاصل نمائید که به درستی از حلقه های دستی قابل قبولی به کارگیری فرمایید. نوارهای آلاستیک دارنده کشش دو برابر، به راحتی به شما یاری می‌نمایند تا به حالت بی‌خطر و آسوده بتوانید کمربند طبی را برای خود بپوشید. محدود کننده‌ ها در جلوی کمربند طبی قرار گرفته‌ اند و بدین ترتیب نگرانی در رابطه با آسیب رساندن این حلقه ها با شکم و کمر شما وجود ندارد. کمربند و شکم بند طبی (abdominal waist) همواره برای بیماران دارای کمر درد توصیه می شود.

به چه شکل می‌توان دیسک کمر را تشخیص داد

به چه شکل می‌توان دیسک کمر را تشخیص داد

به چه شکل می‌توان دیسک کمر را تشخیص داد؟

همانطور که پیش از این گفته شد، دیسک ایجاد شده در اکثر زمان ها سبب تولید درد شدید در حوزه‌ پایینی کمر می گردد. برامده شدن دیسک کمر سبب بروز حالت‌ هایی می‌گردد که خودتان متوجه بیرون زدگی زائده ای در ستون فقرات می گردید. برای یقین یافتن از دیسک کمر، نیاز است به پزشک معالج مراجعه‌ نمایید تا شما‌ را به ‌درستی معاینه نماید. در اکثر موارد، تصویربرداری اشعه ایکس برای رد بقیه آسیب های احتمالی درد کمری که حس می کنید، به کارگیری می گردند. در حالی که آزمایشات دیگری انجام می گیرد تا منشا این درد مشخص و معلوم گردد.

در‌صورتی‌که دیسک کمر معالجه نشده باقی بماند، چه اتفاقی می افتد؟
در حالتی‌که دیسک بیرون زده معالجه نشود، ممکن میباشد حالت شدید تر و بغرنج‌ تری قرار بگیرد. در در اکثر مواقع مواردی سبب جراحت مستمر و شدید در اعصاب و روان کمر میشود. در وضعیت پیچیده‌تر، قادر است پالس‌ های عصبی قسمت ذیل کمر شما‌ را جدا کرده و سبب عدم در دست گرفتن روده یا این که مثانه گردد. دیسک فتق، وضعیتی میباشد که مطمئناً نمی خواهید فارغ از معالجه آن را رها فرمایید و فراهم کردن کمربند طبی قادر است شما را از شدید شدن این موقعیت نجات دهد. البته نیاز به نگرانی نیست، چرا که در اکثر مواقع دیسک کمر به راحتی درمان شده و فرد نی تواند به راحتی به زندگی عادی خود برگردد.

موارد درمان دیسک کمر

  • استراحت مداوم و اجتناب از ورزش‌های سنگین و بلند کردن اجسام سنگین
  • اجرا تمرینات و ورزش‌های فیزیوتراپی
  • به کار گیری از گرما و یخ برای کاهش التهاب و التیام بافت‌های دردناک
  • مشورت کردن با دکتر معالج در رابطه تزریق کورتیزول یا این که جراحی
  • تهیه و تنظیم تشک خواب دارنده کیفیت عالی برای دیسک کمر

این که آیا میتوانید با به کارگیری از طریق‌های غیر تهاجمی یا این که جراحی، دیسک کمر را معالجه نمایید، به شدت علائم شما و همینطور حالت سلامت عمومی شما بستگی دارد. نسبتاًً در ۹۰ درصد بیماران، انجام دادن شیوه‌های غیر تهاجمی (عدم انجام عمل جراحی) برای کاهش علائم دیسک کافی میباشد. ولی در تعداد اندکی از بیماران، نیاز است برای برداشتن بخش خارج زده دیسک یا این که در موارد کم تمام دیسک، عمل جراحی صورت پذیرد.

همانگونه که می دانید در این مطلب در مورد معرفی انواع کمربند برای دیسک کمر و شکم بند های طبی برای لاغری سخن گفتیم. امیدواریم که مطالب برای شما مفید و موثر بوده باشد. همچنین شما برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شکم بند و کمربند طبی با قسمت پشتیبانی در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *