تجهیزات پزشکی خانگی

انواع قوزک بند پا، شانه و کمر طبی به همراه پاشنه پوش و بند طبی

انواع قوزک بند پا، شانه و کمر طبی به همراه پاشنه پوش و بند طبی

اگر پاشنه های پای شما همواره دچار ترک و زخم است، توصیه می کنیم از پاشنه بند های طبی استفاده کنید. همچنین استفاده از قوزک بند طبی و پاشنه بند ژله ای برای آسیب های کمر، پا و شانه بسیار موثر است. در این مطلب سخنانی راجع به انواع قوزک بند طبی آتل دار به همراه پاشنه پوش ژله ای ترک پا بیان خواهیم کرد.

پاشنه بند و پوش طبی چیست؟

شکاف پا در هر فصلی ممکن میباشد بوجود بیاید، البته در ماه‌ های سرد سال به جهت کمبود رطوبت در پوست شایع‌ تر می باشد، علاوه بر کم آبی پوست در فصل سرما عوارض دیگری نیز برای این عارضه وجود دارد که برای مثال‌ می‌توان به موردهای پایین اشاره نمود:

  • راه رفتن بدون کفش و کفش تابستانی
  • پوشیدن کفش‌هایی که پشت آنان باز میباشد.
  • رسیدگی و پاکیزه نکردن پا ها به صورت مرتب در فواصل زمانی گوناگون
  • داشتن سوابق در خانواده برای این اختلال
  • ایرادات گردش خون
  • ایرادات پوستی و اگزما
  • راه رفتن زیاد در طول روز
  • پوشیدن کفش نامناسب
  • وزن زیاد و بالا رفتن  سن
  • به کار گیری از ماده های شوینده نامناسب
پاشنه بند و پوش طبی چیست؟

پاشنه بند و پوش طبی چیست؟

مورد های كاربرد پاشنه پوش ژله ای :
1- در زماني كه حساسيت بر روي پاشنه وجود دارد، می‌توانید از پاشنه پوش ژله ای به کارگیری فرمایید.

2- علاوه بر پاشنه پوش ژله ای در مدت زمان به کار گیری می بایست از دارو های موضعی همچون کرم ها در داخل منزل نیز استفاده کنید.

خصوصیت های پاشنه پوش ژله ای:
– به کار گیری از الياف ویژه در تولید پاشنه پوش، امكان به کار گیری طولاني از آن را فارغ از بروز عارضه ها و ضايعات پوستي آماده مي سازد.

– پاشنه پوش سبك و راحت می باشد و جهت به کار گیری خانم ها و آقايان حتي در خانه طراحی گردیده است.

– از فرآورده پنبه طراحی و تولید شده باشد.

طریقه به کار گیری از پاشنه پوش

  • در آغاز پاشنه پای خویش را با مقدار کمی از پماد یا کرم چرب نموده ، آن‌گاه پاشنه پوش ها را بپوشید.
  • با هر بار استحمام پوست های مازاد پاشنه پا را با سنگ پا برطرف فرمایید.
  • بعد از چندین روز به کارگیری مداوم از پاشنه پوش، پاشنه های شما قابل انعطاف و لطیف می گردد.

توجه نمائید که شست و شوی پاشنه پوش باید با آب سرد صورت پذیرد، از چنگ زدن و فشار دادن در هنگام آبكشي خودداري نماييد. همجنین شما برای خرید و قیمت بهترین پاشنه پوش های طبی می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید.

فروشگاه درمان شو قابلیت تهیه پاشنه پوش ژله ای سماطب را مهیا می کند و آن را به سهولت و در کمترین فرصت ممکن به دست شما میرساند. و در موردهای بسیار نادری که جنس مشکلی داشته باشد با کمال احترام محصول مورد دار از شما پس گرفته شده و مبلغ برای شما عودت داده می شود.
کليه محصولات پزشکی ،بهداشتی، ارتوپدی و توانبخشی که در وبسایت ما به فروش می رسد با بهـره گيری از دانـش روز جهان در دست شما مصرف کننده عزیز قرار گرفته است.

قوزک بند طبی چیست؟

قوزک پا یکی‌ از قسمت های اساسی بدن بوده که از استخوان، تاندون، ماهیچه و رباط ساخته شده است. قوزک پا همه وزن بدن را تحمل می نماید و به همین دلیل می باشد که همواره در معرض خطر و آسیب می باشد. یک کدام از اشتباهات رایجی که به قوزک پا وارد میشود، پیچ خوردگی و از بند در رفتن میباشد که نشانه های آن دربرگیرنده درد و تورم در قسمت خارجی قوزک پا می باشد. در اینگونه زمان ها حرکت دادن پا خیلی دردناک میباشد. بهترین رویکرد برای معالجه اینگونه مشکلات، به کارگیری از قوزک بند طبی و پاشنه بند ژله ای (ankle brace) میباشد.

قوزک بند طبی چیست؟

قوزک بند طبی چیست؟

این جنس از نئوپرن ساخت شد‌ه‌ است که با مراقبت دما و بالا بردن گردش خون، سبب از بین رفتن درد میشود. قوزک بند آتل دار بسیار سبک و راحت برای به کار گیری میباشد و شما میتوانید به سادگی در کفش نیز از آن ها به کارگیری نمایید. این کالا همینطور دارنده بخش های الاستیک ضربدری است که برای مچ پا ثبات فراوانی را آماده می نماید. بر این اساس فنرهای انعطاف پذیری در دو بخش قوزک بند پباده سازی گردیده که باعث قدرتمند شدن مچ پا می‌گردد. لطفا این کالا را با آب سرد بشوید و از فشردن و سایدن زیاد آن خودداری فرمایید. در کنار به کار گیری از این کالا، اجرا حرکات ورزشی برای بهبود ماهیچه‌ های آسیب دیده پا نیز سفارش می‌شود.

کاربرد قوزک بند:

مفصل مچ پا از استخوان های ساق و پا درست شده است که دربرگیرنده استخوان درشت نی، نازک نی و تالاموس می‌شود. برآمدگی بخش تحتانی استخوان ساق پا ، قوزک داخلی و قوزک خارجی اسم دارد. قوزک بند طبی را می توان از اصلی تیرن وسایل برای محافظن از قوزک داخلی و خارجی پا معرفی کرد.

مفصل مچ پا بوسیله رباط دلتوئید در سمت و سوی داخلی و سه رباط در سمت و سوی خارجی نگهداری میگردد.

موارد به کار گیری از قوزک بند طبی:

  • بی ثباتی مچ پا
  • حمایت پا بعد از انجام عمل جراحی مچ پا
  • التهاب تاندون آشیل
  • پیچ خوردگی مکرر پا

استفاده ازقوزک بند طبی و پاشنه بند ژله ای جهت انجام کار های روزانه امری واجب و ضروری است. در غیر این صورت مجبور به تحمل درد و ناراحتی خواهید بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع قوزک بند پا، شانه و کمر طبی به همراه پاشنه پوش و بند طبی نیز می توانید با قسمت پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *