تجهیزات پزشکی خانگی

معرفی انواع بهترین ماساژور های پا و صورت برقی تفنگی

معرفی انواع بهترین ماساژور های پا و صورت برقی تفنگی

با وجود درد های عضلانی امروزه به دلایل مختلف، نیاز به استفاده از انواع بهترین ماساژور ها را دارید. از این رو برای تهیه بهترین ماساژور ها نیاز به اطلاعات و دانش دارید. از این رو قصد داریم در این مقاله در رابطه با معرفی انواع بهترین ماساژور های پا و صورت برقی تفنگی سخنانی مهم را بیان کنیم. همچنین شما برای قیمت و خرید بهترین ماساژور ها می توانید به فروشگاه اینترنتی درمان شو مراجعه کنید.

بهترین ماساژور چیست؟

ماساژ (Massage)، به مجموعه اعمالی گفته میگردد که بر روی بدن شخص صورت گرفته و منجر به رفع خستگی و درد در اعضای بدن او می شود.
ماساژ این روز ها دوست داران متعددی را به خودش تخصیص داده است. اشخاص در اثر خستگی زیاد و بیشتر از حد به سالن های ماساژ مراجعه می نمایند و این چنین، خستگی و درد را از بدن خود دور می‌سازند.
البته رفتن به سالن های ماساژ، هم زمان بر میباشد و هم مجبورید هزینه های زیادی را برای آن پرداخت نمایند. از طرفی ممکن است بتوانید به جهت مشغله زیاد، ترافیک و شرایط به گونه ای نامساعد و عوامل دیگر، نهایتاً ماهی یک بار بدین سالن ها مراجعه کنید. راه‌حل مدرن، به جای رفتن به سالن های ماساژ، به کارگیری از انواع دستگاه ماساژور است.
انواع دستگاه ماساژور موجود در بازار عبارتند از:
1. صندلی ماساژور یا این که مبل ماساژ
2. ماساژور پا
3. ماساژور گردن
4. پشتی و بالشتک ماساژور
5. ماساژور کمر
6. ماساژور دست
7. ماساژور کف پا
صندلی ماساژور، کاملترین و مجهزترین دستگاه ماساژ، در میان بقیه ماساژورها است. صندلی ماساژور یا این که مبل ماساژور، نقاط گوناگون بدن از جمله دست ها و پاها، سر و گردن، کمر و نشیمنگاه را مورد ماساژ قرار می‌دهد. انواع دستگاه های ماساژور در برند رها و قیمت های متفاوتی در بازار موجود می‌باشند. در تهیه گونه های ماساژورها، توجه کنید که محصول خود را از فروشگاه ها و سایت های دارای اعتبار تهیه کنید.

بهترین ماساژور چیست

بهترین ماساژور چیست

فواید ماساژ

  • منجر به بالا رفتن جریان خون در پوست و سرعت بخشیدن به ترمیم رشته های کلاژن و ارتقا تحرک در بافت های بدن میگردد.
  • کمک به جریان لنف،جذب تورم،تسریع دفع مواد متابولیک،افزایش عملکرد سیستم ایمنی بدن.
  • یاری به برگشت خون های وریدی،جریان سرخرگیري،تسریع و ترمیم.
  • سرعت بخشیدن به ریکاوری ماهیچه‌ها و رفع خستگی آن‌ها،رفع چسبندگی در میان فیبرها،شل شدن ماهیچه ها و ارتقاء تحرک پذیریشان.
  • تولید آرامش، کاهش درد، آرام کردن اسپاسم های عضلانی و کاهش استرس.
  • راحت شدن عضله های تنفسی، یاری به کنده شدن و تخلیه ترشحات از جداره ریه.
  • یاری به تحرک روده و جذب و دفع مواد.

مضرات ماساژ:

البته لازم به ذکر می باشد که تمامی ماساژور ها دارای کمترین ضرر در بین تمامی وسایل می باشند. به شرطی که نکات ایمنی در آن رعایت شود. و همچنین طرز استفاده صحیح از ماساژور به هیچ عنوان برای شما ضرری ندارد. اما استفاده بیش از اندازه و نادرست از دستگاه های غیر استاندارد می تواند سبب شل شدن عضلات و آسیب عصبی شود. که چنین مشکلاتی به هیچ عنوان خطرناک نمی باشند. از این رو کمی کار دشوار در رابطه با انتخاب ماساژور دارید. می بایست بهترین ماساژور را انتخاب کنید. تا بتوانید بهترین بهره را از این دستگاه ببرید. کاملا واضح می باشد که صندلی های ماساژ از بهترین نمونه های ماساژور موجود در بازار هستند.

بهترین دستگاه ماساژ

بهترین دستگاه ماساژ

بهترین دستگاه ماساژ

امروزه می توان دربین 80 مدل گوناگون ماساژ با تکنیک های متعدد که طیف وسیعی از حرکات بلند و قابل انعطاف تا ضربه های کوتاه و سفت را در بر می گیرد. و فرصت آن از 5 دقیقه تا 2ساعت متغییر میباشد یکی از آنها را گزینش کرد و احتیاج به توجه و آشنایی شیوه های ماساژدرمانی دارد. همینطور تعیین ماساژور مطلوب نیز یکی  از نکات بسیار مهم دراین مورد میباشد به صورتی که شخص ماساژ دهنده بایستی از سلامت روحی و جسمی و صلاحیت اخلاقی برخوردار باشد. همچنین می بایست فراگیری های تخصصی را کسب کرده و دانایی بدون نقص از آن داشته باشد. این نگرانی ها سبب گردیده که اکثری از کسانی که رغبت به اخذ ماساژ روزمره و ارزان بها داراند رو به استفاده از دستگاه های ماساژ بیاورند. که علاوه بر اینکه به راحتی و در تمام وقت های شبانه روز با هزینه مطلوب قابل دسترس میباشد نگرانی های تعیین طریق ماساژ مطلوب را رفع نموده است. بسیاری از اشخاص به جهت مشغله زیاد قادر به ورزش کردن و رفتن به باشگاه نمی باشند. توصیه ما به‌ این اشخاص به کارگیری از دستگاه های ماساژ برای معالجه درد و گرفتگی عضله ها و رفع خستگی میباشد، از جمله ماساژور پا ، ماساژور بدن، ماساژور چشم و … شامل می گردد.
فواید دستگاه ماساژ
هنگام به کار گیری، خون بیشتری از قلب پمپاژ میشود و مویرگ های بدن بازتر میگردند که موجب کاهش موقت سیستولیک و دیاستولیک می شود. و ضربان قلب اندکی ارتقا پیدا می نماید.

  • بهبود و التیام کارایی دستگاه گوارش.
  • تبدیل فشار متقابل بر ماهیچه‌ ها به انرژی در بدن.
  • بهبود درد مفاصل ناشی از صدمه و التهاب.
  • بهبود ایرادات تنفسی از روش ماساژ قفسه سینه، کتف و شانه.
  • کاهش حمله های عضلانی.
  • التیام تنش عضلانی و گرفتگی آن‌ها.

امیدواریم مطالب گفته شده در رابطه با معرفی انواع بهترین ماساژور های پا و صورت برقی تفنگی برای شما مفید بوده باشید. همچنین شما برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع ماساژور های برقی و دستی می توانید با پشتیبانی سایت و فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *