تجهیزات پزشکی خانگی

مقایسه سایه ابرو پودری بهتره یا هاشور

بررسی قیمت و خرید انواع سایه ابرو آرایشی با کیفیت

سایه آبرو را می توان یکی از اصلی ترین لوازم آرایشی به حساب آورد. این محصول با ایجاد یک لایه بر پشت چشم و ابرو، سایه ای با رنگ دلخواه شما ایجاد می کند. سایه ابرو در نمونه ها و مدل های مختلفی وجود دارد. شما می بایست متناسب با نیاز خود این محصول را خریداری کنید. امروزه سایه های ابرو دائمی و پودری در بازار استفاده بیشتری دارند. هرچند می توان گفت سایه ابرو بهتر از هاشور و یا حتی میکروبلدینگ است. در این مقاله قصد داریم راجب انواع سایه ابرو پودری و دائمی در منزل سخن بگوییم.

سایه ابرو چیست ؟

سایه ابرو شباهت خيلي زيادي به تتو ابرو دارد، در حقیقت سایه ابرو، رنگ روشنی از تتو ساده میباشد. همانگونه که ميدانيد تتو ابرو برجسته و غلیظ میباشد در حالی که سایه ابرو ملایم هست. احتمالا به همین دلیل میباشد که امروزه طرف دار بیشتری نسبت به تتو داراست. برای این که بانوان معتقد می باشند که سایه ابرو طبيعي تر میباشد و شباهت زيادي به ابروی طبيعي داراست. از این رو از سایه ابرو بیشتر در مقایسه با تتو ابرو استفاده می کنند.

سایه ابرو معمولاً بخش هایی را که تراکم موی اندکی داراست، پر ميکند و مثل تتو ساده ابرو کادر به وجود نمی آورد . سایه ابرو ماندگاری کمتری داراست و بعد از چندین روز میتوان رنگ جدیدی به آن اضافه کرد، به این دلیل که قابلیت این را دارد که بعد از چندین روز و یا ماه مدل ابرویتان قدیمی شود و دوست  داشته باشید که مدلش را عوض کنید.

تفاوت سایه ابرو دائمی و موقت

در مدل  موقت از سایه شما می توانید چندین ساعت تا چندین روز سایه ابرو داشته باشید. برای این کار از مداد ها و برخی کرم پودر ها استفاده می شود. هر یک از این محصولات به راحتی می تواند برای شما سایه ابرو موقت ایجاد کند. اگر به دنبال سایه موقت دائم هستید، می بایست ابرو های خود را تتو کنید. از نظر ما تتو مناسب نبوده و دارای معایب بالایی می باشد. از جمله معایب این کار می توان به درد شدید، ریختن رنگ های تتو بعد از مدتی، هزینه های سنگین، عدم تغییر رنگ سایه و … اشاره کرد. براي سایه زدن ابرو ها ابتدا بایستی با گزینش یک رنگ روشن تر از رنگ سایه انتخابي درون قاب ابرو را به خوبی بکشید بعد از آن با کمک رنگ انتخابي به طور چرخشی درون ابرو را پر فرمایید و سپس روی کناره  های ابرو را بصورت زیگزاگ پر فرمائید. با این‌شیوه می توانید کل فضای ابرو را بصورت کامل و به بهترین شیوه ممکن پر نمایید.

مقایسه سایه ابرو با هاشور چیست؟

با پی بردن به مفهوم هاشور ابرو و سایه ابرو، تفاوتشان معلوم شد. در حقیقت تفاوت هاشور و سایه ابرو در‌این میباشد که در هاشور داخل ابرو با خطوط نازک پر ميشود که‌ این خطوط مثل تار مو می باشند. البته در سایه ابرو، تک تک سطح ابرو رنگ ميشود ، در حقیقت پوست انسان رنگ ميشود. در حقیقت می توان گفت که هاشور ابرو در منزل و به کمک وسایل آرایشی صورت می گیرد. اما سایه ابرو معمولا بصورت تتو کردن ابرو می باشد. با این تعریف هاشور ابرو بصورت قطعی موقت بوده اما سایه ابرو می تواند دائمی و یا موقت باشد.

حالا با پی بردن اختلاف هاشور و سایه ابرو آسان تر می توانید تصمیم بگیرید که ابروهایتان را هاشور فرمایید و یا این که از سایه ابرو دائمی به کارگیری فرمائید، در ظاهرشان هم مختلف می‌باشند و بستگی به ذوق فردی شما دارد که دوست دارید ابروهایتان چطور مشاهده گردد.

مقایسه انواع سایه ابرو

مقایسه انواع سایه ابرو

ساخت سایه ابرو دائمی در منزل

همانطور که در بالا نیز بیان کردیم روش قطعی برای سایه ابرو دائمی، زدن تتو به جای ابرو می باشد. اما روش های دیگر وجود دارد که می توانید سایه ابرو نسبتا دائمی در منزل برای خودتان بزنید. بدین معنا که این سایه ها عمر بیشتر در مقایسه با نمونه های موقت موجود در بازار دارند. برای این کار لازم است.

برای این کار کافیست مقداری کتیرا را با میزان کمی آب قاطی کنید. در این زمان کمی از غلظت کتیرا کاهش می‌یابد و می‌توانید به آسانی آن را روی موها حرکت دهید.
از یک برس ریمل ساده به کار گیری کنید. مقداری از ترکیب کتیرا را با آن بردارید و به ابروهای خود بمالید. ابروها را در جهت بالا شانه کنید تا در نهایت بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

البته می توانید از رنگ های پودری که متناسب با سلیقه شما می باشد، در این محلول استفاده کنید. اینگونه هم رنگ دلخواه خود را می زنید، هم درخشندگی بالاتری و عم عمر طولانی تری سایه ابرو شما دارد.

توجه کنید که سرعت عمل در این روش بسیار دارای اهمیت است. و شما باید تا قبل از خشک شدن مواد، ابروها را حالت مورد نظر دهید. در نهایت می‌توانید تا چند روز از ابروهای لیفت شده خود لذت ببرید.

سایه ابرو چه رنگی خوبه؟

رنگ سایه ابرو یکی از مشکل دارت رین بخش های تهیه این محصول است. بطور کامل نمی توان بیان کرد سایه ابرو چه رنگی خوبه، اما می توانیم بگوییم از پر استفاده ترین و محبوب ترین رنگ های سایه ابرو، رنگ قهوه ای و کرم می باشد. شما می بایست متناسب با رنگ ابرو هایتان و رنگ چشم هایتان رنگ سایه ابرو خود را انتخاب کنید.

سایه معمولی ابرو

خانم هایی که میخواهند، تمام ابرو را یک دست سایه بزنند، می بایست از روش سایه معمولی ابرو به کار گیری نمایند. که در تاج ابرو، می بایست سایه کمرنگ و در دم ابرو، سایه برجسته تر زده گردد. درحال حاضر این روش دارای دو مدل می باشد: یکی از سایه معمولی با کادر ابرو و دیگری سایه معمولی بدون کادر ابرو.

تفاوت سایه ابرو پودری و دائمی با هاشو و میکروبلدینگ

تفاوت سایه ابرو پودری و دائمی با هاشو و میکروبلدینگ

تفاوت هاشور و سایه ابرو در چه است؟

وسایل زیبایی مثل هاشور و سایه ابرو؛ برای عده ای که ابروهای کم پشت دارا‌ هستند یا این که نقص‌ رویش ابرو دارند، بسیار اثرگذار و کاربری می باشد. در‌این بخش با موارد ایجاد تفاوت هاشور و سایه ابرو آشنا می‌شویم. هاشور ابرو خطوط درون ابرو را پر می نماید. برای ابروهایی که از درون مبتلا به تو رفتگی و خالی شدن میباشند مطلوب میباشد، و بیشتر مشابه تار موی میباشد، و نسبت به سایه ابرو طول عمر کمتری داراست.

کیفیت ظاهری هاشور و سایه ابرو

به دنبال ادامه مبحث تفاوت هاشور و سایه ابرو (eyebrow shadow) ممکن میباشد، این پرسش برای شما هم اتفاق افتاده باشد. که سایه ابرو بهتره یا این که هاشور؛ سایه و هاشور ابرو هر دو از طریق های آرایشی و ترمیمی نیمه دائمی از زیر شاخه ی تتو به شمار میروند. امروزه دربین خانم ها دوستداران این آرایش بسیار افزایش یافته اند. این روش بصورت چشمگیری اشتباهات تتو را از در میان برده  است. در‌این قسمت در چند بخش و بر طبق دیدگاه های تجربی جواب این پرسش شما را پاسخ داده ایم. بطور کلی می توان بیان کرد که هاشور طول عمر بیشتر و دشواری بیشتر در مقایسه با سایه دارد. شما با تهیه یک سایه ابرو با کیفیت می توانید بهترین نتیجه را بگیرد. این در حالی است که برای هاشور ابرو می بایست هزینه خیلی بیشتری را پرداخت کنید. و ممکن است نتیجه مطلوب خود را دریافت نکنید. تمام سعی و تلاش خود را کردیم تا اصلی ترین موضاعات در مورد مقایسه انواع سایه ابرو آرایشی با کیفیت بصورت خلاصه برای شما بیان کنیم. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد قیمت و خرید سایه ابرو، می توانید با قسمت پشتیبانی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *