تجهیزات پزشکی خانگی

انواع بهترین مداد ابرو هاشوری و ماژیکی چیست؟

آموزش کشیدن و قیمت بهترین مداد ابرو مارک خوب هاشوری و ماژیکی

مداد ابرو به جهت مرتب کردن و قرار گرفتن ابرو ها در یک کادر مورد استفاده قرار می گیرد. حال بسیار ضروری و با اهمیت است که بانوان از چه مداد چشمی استفاده کنند. مداد چشم نامناسب و بی کیفیت سبب تحریک ریشه مو های ابرو می شود. از این رو در این مطلب در مورد انواع بهترین مداد ابرو مارک خوب هاشوری و ماژیکی صحبت خواهیم کرد.

مداد ابرو چیست؟

کاربرد مداد ابرو در آرایش های روزمره می بایست چه طور باشد؟ این سوال شاید در آغاز جواب معمولی ای داشته باشد. البته همان گونه که می‌دانیم آرایش صورت دارنده ابهام های خاص خودش می باشد. ابرو نیز مانند بقیه اجزای صورت میتواند با وسایل گوناگونی زیبایی دوچندانی پیدا نماید. ولی ما ابتدا می بایست بدانیم بهترین مداد ابرو چه میباشد و سپس کاردبرد این محصول در آرایش را مورد آنالیز قرار بدهیم. امروزه هزینه این مداد بسیار متغییر است. دلیل این امر کمبود برخی از برند های این محصول است.
مداد ابرو چه می باشد؟ این محصول که بعضی وقت ها با اسم قلم چشم نیز شناخته میگردد همچون یک قلم ساده میباشد که به جای کربن یا این که سرب در خود مواد آرایشی دارا است. گریم کننده ها و عده ای که قصد آرایش صورت خود را دارند. می‌توانند برای بلند کردن و زیبا نشان دادن ابروی خود از قلم ابرو استفاده نمایند. مدادی شکل بودن منجر می‌گردد که کار کردن با آن بسیار آسان تر باشد و استفاده کننده در حین به کارگیری می‌تواند در جهتی که می‌خواهد ابروهای خود را حالت دهد.

انواع مداد ابرو

انواع مداد ابرو

انواع بهترین مداد ابرو: بهترین مداد ابرو چه می‌باشد؟

مانند بقیه موارد زندگی ما مدادهای ابرو نیز دارنده انواع محتلفی می باشند. اینکه بدانیم کدام بهترین مداد‌ابرو چه چیزی است؟ می بایست به فاکتور های متعددی توجه کنیم. مانند تصور از حالتی که می خواهیم به ابروی خود بدهیم. تا ظاهری طبیعی و زیبا تری داشته باشد. گزینه بعدی اندازه و حالت ابروی خود شماست. آیا به دنبال مداد ابرویی می باشید که در بازه زمانی بیشتری روی صورتتان قرار گیرد یا این که به‌ سرعت از روی صورت شما محو شود. این نمونه فاکتور ها زیاد می‌باشند. بدین ترتیب ما در ادامه انواع قلم ابرو را برایتان شرح داده ایم تا شما تصمیم بگیرید بهترین مداد ابرو برای شما چه چیزی است و کاربرد این محصول در آرایش  شما چه مقدار تاثیر گذار است.

مداد ابرو ژل

ژل مداد ابرو چه چیزی است؟ مداد ژل ابرو همچون ریمیل چشم می باشد. ماده ژل برای حالت دادن ابرو مورد به کار گیری قرار می گیرد. معمولا مداد ژل آخرین تکه از جورچین آرایش شما می باشد تا ابروهای خود را ثابت نگه دارید. افرادی که دارنده ابروهای پهن می باشند بهتر است از این نوع مداد به کار گیری نمایند. بیشتر آرایش های ابرو بر اساس ژل در شش رنگ و سایه اجرا می شود.

ماده ژل قادر است قوس ابرو را بیشتر نماید و منجر به از بین رفتن موهای زائد ابرو گردد. برای به کار گیری از مداد ژل آن را بر روی یک برس ریمیل قرار دهید. و موهای ابرو را به هر سمتی که می خواهید شانه نمایید. در صورتی که قصد دارید مدل های جدید را امتحان کنید این نوع محصول ها  میتواند بسیار موثر باشند.

ابروهای مومی یا مداد ابرو سنتی
مداد ابرو مومی مدادهایی هستند که مادران ما برای پرکردن ابرو یا کشیدن خط چشم از آن ها استفاده می کردند. این مدادهای مومی شباهت زیادی به خط لب های مدادی دارند و تنها تفاوتشان در رنگ است. رنگ مدادی که انتخاب می کنید باید ضعیف و ملایم باشد تا بیش از اندازه پخش نشود. ساده ترین نوع مداد مومی جدیدترین نوع مداد ابرو است. استفاده از آن آسان است و می توانید با این مدادها فضاهای ابرو را پر کنید و به آنها سایه بدهید.
هر چه فشار این مدادها به ابروها بیشتر باشد و تعداد دفعات کشیده شدن آنها بیشتر باشد، رنگ ابروها تیره تر می شود. اگر می خواهید ابروها طبیعی تر به نظر برسند و حالت سه بعدی به خود بگیرند، بلافاصله پس از استفاده از مدادابرو سنتی، با حرکات کوتاه و تیز شانه ابرو، ابروها را در جهت دلخواه تنظیم کنید.
مداد ابرو ماژیکی
مداد ابرو ماژیکی برای کسانی که ابروهای خیلی کم پشت یا خیلی روشن دارند مناسب است. سر ابروهای ماژیکی باید نازک، نرم و انعطاف پذیر باشد تا پوست را تحریک نکند و بتواند ابروهای شما را با خطوط ریز در ابرو شکل دهد و جاهای خالی را پر کند.
کار با ماژیک ابرو آسان و مدت ماندگاری طولانی تری دارد. و باعث نمی شود موهای ابرو به پوست یا به یکدیگر بچسبند.
استفاده از ماژیک ابرو به دلیل رنگ یکنواخت و نداشتن سایه بسیار محبوب است و ماندگاری بیشتری نسبت به مدادابرو رنگی دارد.
مداد هاشور ابرو
مداد ابرو هاشور معمولا دارای یک زنجیره صاف است که برای کشیدن خطوط نازک، پرکردن و کادربندی دور ابرو بسیار مناسب است. و ماندگاری نسبتا بیشتری نسبت به مدادهای معمولی دارد. مداد هاشور می تواند به آسانی کادر بدون نقص برای شما مهیا سازد. دلیل بی نقص بودن مدادابرو هاشوری نوگ تیز آن بوده. و به استفاده کننده دقت بیشتری را هدیه می دهد.
پودر ابرو
اگر می خواهید ابروهایتان زیبا و ساده به نظر برسند، می توانید به جای انواع مداد ها از ست پودر ابرو استفاده کنید و سپس مو های ابرو خود را با ژل بلند کنید تا زیبا به نظر برسد.

معرفی بهترین مداد های ابرو

 

بهترین برند های مداد ابرو

علاوه بر اینکه بایستی برای آرایش (makeup) ابروی خود مطلقا از یک آرایشگر حرفه‌ ای کمک بگیرید، بایستی بدانید به کار گیری از یک قلم ابروی مطلوب و کیفیت بالا به خوبی میتواند در آرایش ابروها به ما یاری دهد.

به عنوان مثال بهترین برند های مداد ابرو که می توان شناسایی کرد، عبارتند از:

مداد ابرو اتود: به عنوان مثال خصوصیت های مداد اتود می شود به رنگ دهی و قابل انعطاف بودن آن اشاره کرد. این قلم در 5 رنگ موجود است  که یک سر آن برس دار است.
مداد ابرو اورآل: این قلم را می توان مطلوب برای ابرو های نامرتب و نامنظم در لحاظ گرفت. موم بکار رفته در ساخت این کالا توانسته است رنگ قلم را بادوام بالا تری حفظ نماید.
مداد ابرو مک: از این قلم ابـرو می توان برای ایجاد یک ابروی مات و مخملی بهره برد که می‌تواند ابروها را صاف و یکنواخت و قابل انعطاف نشان دهد.
مداد ابرو ایزادورا: فرمولاسیون ساخت این قلم را می توان مبنی بر موم دانست. این جنس میتواند برای اشخاصی که به مواد آرایشی  آلرژی دارند مطلوب دانست.

امیدواریم مطالب بیان شده در رابطه با این محصول برای شما مفید بوده باشد. برای تهیه وسایل آرایشی خود نیز همواره می توانید به فروشگاه اینترنتی درمان شو مراجعه کنید. کیفیت های بی نظیر و عالی محصولات آرایشی درمان شو برای همه اثبات شده است.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *