تجهیزات پزشکی خانگی

انواع پالت سایه چشم ساده مدادی جدید عروس

معرفی مشخصات انواع پالت سایه چشم ساده مدادی جدید عروس

انواع پالت سایه چشم را در این مقاله مطالعه خواهید کرد. سایه های چشم در نمونه های مختلف در بازار موجود هستند. از جمله این نمونه ها می توان به سایه چشم پودری (پالت سایه چشم)، سایه چشم مایع، سایه چشم مدادی و … اشاره کرد. هر یک از این سایه ها جهت ایجاد زیبایی منحصر به فردی در چشم و پلک های شما طراحی گردیده اند. در ادامه مبحث به معرفی مشخصات انواع پالت سایه چشم و ویژگی های هر یک از آن ها سخن خواهیم پرداخت.

سایه چشم چیست؟

سایه چشم یکی‌ از وسایل آرایشی می باشد که کاربرد آن بر روی پلک‌ ها و پایین ابروها است. سایه برای زیبایی و داشتن نگاه زیبا به کار گیری میگردد. همینطور عمق و ابعاد چشم را جلوه میدهد و تکمیل کننده رنگ چشم است. دارنده رنگ‌ های متفاوت بوده و این ماده آرایشی بیشتر به وسیله زن‌ ها و بسیار کم بوسیله مرد ها به کار گیری می گردد.

انواع پالت سایه چشم

سایه چشم انواع مختلفی دارد که هر یک از آنها بافت، فرمول، تأثیر و تاثیر گذاری متفاوتی دارا‌ هستند. همین مورد منجر میگردد که انتخاب در میان آن‌ ها به کاری مشقت بار بدل گردد. به این ترتیب در‌ صورتی‌ که شما هم جزء آن دسته از افرادی می باشید که اطلاعات چندانی درباره‌ ی سایه چشم و انواع آن ندارید، با ما همراه باشید تا ادامه این مقاله شما‌ را با انواع سایه‌ ی چشم بیشتر آشنا نماییم.

1- سایه چشم پودری

سایه پودری یکی از شایع ترین نمونه های این محصول است. و برای عده ای که تجربه چندانی در آرایش با سایه چشم ندارند، توصیه و پیشنهاد می شود. این نوع از سایه‌ ی چشم اکثر زمان ها بصورت پالت های فشرده دو، چهار و یا بصورت تک پیگمنت عرضه می گردند.

خرید برندهای دوست داستنی پالت سایه چشم

از مهم تریتن و باکیفیت ترین برند های سایه چشم می توان به ورساچه(Versace)، دیور(Dior)، زارا(Zara) و جگوار(Jaguar) اشاره کرد.
یکی از بزرگترین و چالش برانگیز ترین بخش های آرایش از نگاه خانم ها زیبایی چشم می باشد. برای داشتن آرایشی اصولی بایستی کل نکات حرفه‌ ای را رعایت نمائید. که یکی‌ از این موارد انتخاب برند صحیح سایه چشم می باشد. سایه چشم برای پر رنگ و براق نمودن چشم ها به کار گیری می‌گردد. در حالتی که در به کار گیری از آن، از ادغام رنگ و تکنیک مطلوب استفاده شود، چشمان شما‌ را فوق العاده زیبا و جذاب خواهد کرد.

امروزه در بازار شلوغ وسایل آرایشی نمونه های مختلفی از سایه چشم موجود است. که‌ این امر ممکن است سبب سردرگمی شما در تعیین این وسیله آرایشی گردد. به همین دلیل قصد داریم مطالبی را اماده کنیم تا شما‌را با انواع سایه چشم و چگونگی به کارگیری از آنان آشنا نماییم.

شناخت سایه چشم و معرفی انواع سایه چشم
در‌این مقاله می خوانید:
انواع سایه چشم
۱- سایه چشم مدل پودری
۲- سایه چشم مدل کرمی
۳- سایه چشم مدل مایع
4- سایه چشم مدل مدادی
5- سایه چشم مدل پخته گردیده
چندین نکته در رابطه با به کار گیری از سایه چشم

  • وضعیت طبیعی چشم
  • استفاده صحیح از رنگ تیره
  • دقت به هماهنگی در ظاهر
  • ترک، بی نظمی و عدم هماهنگی در قواعد اشتباه قدیمی آرایش

رمز و راز جوانی در چه می باشد؟

شناخت سایه چشم و معرفی انواع سایه چشم. سایه چشم های پودری خود نیز به چندین نوع متفاوت تقسیم میگردند:

  • مات : برای به کارگیری در روز
  • اکلیلی : برای به کارگیری در آرایش های نمایشی، مهمانی ها و عروسی ها
  • درخشان : برای به کار گیری در شب

نکته ای که در خصوص سایه چشم پودری می بایست افزود این میباشد که نباید این سایه را روی چشم بمالید. در واقع هیچ چیزی را نباید بصورت خیلی دشواری به روی پلک یا این که گوشه و کنار چشمتان بمالید. چرا‌ که در این بخش از صورت، پوست بسیار حساس و شکننده بوده و هر حرکت دشوار و مالاندن چشم سبب تولید چین و چروک دور و اطراف چشم خواهد شد. برای به کارگیری از سایه چشم پودری عالی میباشد از برس سایه به کار گیری نمایید. و آن را آهسته و خیلی ملایم به روی پلک بزنید. برخی مواقع امکان دارد به کار گیری از نمونه های برس آرایشی برای سایه زدن سخت باشد، لذا می‌ توان به اشخاص مبتدی توصیه کرد برای سایه زدن از انگشت خود به کارگیری نمایند.

2- سایه چشم مدل کرمی

در شرایطی‌که به کارگیری از سایه پودری برایتان تکراری شد‌ه‌است و دوست دارید سایه چشم دیگری را تجربه نمائید، سایه‌ی چشم کرمی برایتان گزینه مطلوبی خواهد بود. این سایه برق بیشتری به پشت چشم میبخشد. البته معمولا برای قسمت های چرب مطلوب نیستند. این نوع سایه ها اکثرا در یک کاسه ظرف‌ کوچک ارائه می ‌شوند و رنگ‌ های متعدد آن‌ ها به طور تکی به فروش می ‌رسد. و به علت همین  خصوصیت می‌توانید دو یا این که تعدادی رنگ را با هم ادغام کرده و رنگ های زیبایی را پدید آورید. برای به کار گیری از سایه چشم کرمی سفارش می شود قلمو های آرایشی که سر های بزرگتری دارا هستند به کارگیری نمائید. به دلیل آنکه بازدارنده از ریختن سایه میگردند.

3- سایه چشم مایع

سایه چشم مایع معمولا در بسته بندی مشابه به برق لب یا این که رژهای مایع عرضه می گردد. برخلاف ظواهر این سایه که به نظر میرسد فقط برای اشخاص ماهر قابل به کارگیری میباشد. این نوع سایه چشم یکی از مطلوب ترین نمونه ها برای مبتدیان میباشد. سایه‌ی چشم مایع در رنگ های متعدد و اکثر اوقات بصورت تکی به فروش می‌رسد. برای به کار گیری از این سایه می شود به طور کامل برای آرایش خود از آن بهره مند شد. و یا این که با آن خط چشم کشید. نکته مهمی که درباره با سایه های مایع وجود دارد این میباشد که‌ این نوع سایه ها به راحتی و در زمان کمی خشک می‌شوند. براین اساس هر دفعه  به کار گیری از آنان بسیار ساده است. البته استفاده بدون نقص و حرفه ای از آن کمی سخت است.

4- سایه چشم مدادی

در شرایطی‌که عشق و علاقه ای به آرایش های بسیار سنگین ندارید، به کار گیری از سایه چشم مدادی مورد ی قابل قبول برای شماست. سایه چشم ‌‌های مدادی آسان ترین سایه چشم ها می‌باشند. که در رنگ های مختلفی به فروش می رسند و با دوام بالاتری که دارا هستند آنها را برای آرایش  در مدت زمان های طولانی تر مطلوب می ‌سازند.

به کارگیری از سایه های مدادی نسبت به بقیه سایه ها به جهت نوک مدادی آن بسیار ساده تر میباشد به همین علت شایسته ترین نوع سایه برای آرایش های سریع و روزانه محسوب می شوند. سایه های مدادی در رنگ های متنوع و در دو سبک درخشان و مات موجود هستند.

سایه چشم های مدادی بعنوان ساده ترین سایه چشم ها مجسوب می شوند. که در رنگ های مختلفی وجود دارند و با دوام بالاتری که دارا‌ هستند آن‌ ها‌ را برای آرایش روزمره مطلوب می ‌سازند. تنوع سایه چشم (eyeshadow ) امروزه گسترش پیدا کرده است.

بهترین پالت های سایه چشم ارزان قیمت

بهترین پالت های سایه چشم ارزان قیمت

اصول سایه زدن

سایه زدن صحیح از اهمیت بالایی برخوردار است؛ به دلیل آنکه در فرم چشم (بزرگتر، کوچکتر و مسافت چشم ها) تاثیر به سزایی دارا است.

اصول سایه زدن چشم به طور زیر می باشد.

  • در آغاز از کرم بر روی پلک ها به کار گیری میشود تا روی پلک به طور کامل صاف گردد، از سایه تیره برای کناره های بیرونی پلک و از سایه های پر‌نور برای کناره های داخلی پلک به کار گیری می‌شود.
  • در حالتی‌که سایه را از کناره بیرونی چشم به سمت بالا و خارج امتداد دهیم، چشم ها درشت تر و کشیده تر می‌شوند.
  • برای پائین ابرو می توانید از سایه سفید برای خوش فرم تر شدن ابرو و چشم به کار گرفت.
  • همینطور در پلک پائینی می توانید برای جذابیت بیشتر چشم ها از  انواع سایه های چشم به کار گرفت.
    نکات اصلی در سایه زدن:
  • رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای و قهوه ای سبب بزرگ تر شدن عنبیه میگردند.
  • رنگ های سبز، آبی، خاکستری و بنفش تیره برای چشم های قهوه ای بسیار مناسب و مطلوب میباشند.
  • رنگ های پر‌نور مانند گلبهی، قهوه ای روشن و صورتی  بهترین نمونه ها جهت آرایش  لایت روزمره می‌باشند.
  • بهترین گزینه برای چشم های سبز، سایه های قهوه ای، سبز تیره و یاسی می‌باشند.
  • برای چشم های آبی‌ نیز رنگ سایه نارنجی بسیار قشنگ خواهند بود.
    یادگرفتن روش درست سایه زدن
    سایه زدن از طریق اصولی و درست حائز اهمیت زیادی میباشد؛ چرا‌که در بزرگتر، کوچکتر و فاصله چشم ها تاثیر به سزایی داراست. در وهله اولیه پیشنهاد ما به شما این است که سایه چشم خود را به نحوی بزنید که نگاه شما جلب توجه نماید.

در آغاز، ابتدا پلک های خود را به درستی بشویید و خشک فرمایید. از کرم پودر یا این که کانسیلر برای زیرسازی آرایش پلک خود به کارگیری فرمایید. سعی کنید هنگام سایه زدن، چشم های خود را باز نگه دارید و سرتان را به عقب متمایل فرمایید تا آرایش شما به بهترین نحو صورت بگیرد.

برای پلک های پف کرده از رنگ های مات به کارگیری فرمایید. همان گونه که در اول مقاله نیز به آن اشاره کردیم، عالی میباشد رنگ اصلی آرایش چشم های خود را از رنگ های پر‌نور انتخاب نمایید تا دوام رنگ های انتخاب شده بالا رفته و در آرایش چشم هایتان خط نیفتد.

امیدوارم مطالب بیان شده در مورد معرفی مشخصات انواع پالت سایه چشم ساده مدادی جدید عروس برای شما مفید بوده باشد. همچنین شما برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع بهترین پالت های سایه چشم می توانید با قسمت پشتیبانی سایت و فروشگاه اینترنتی درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *