تجهیزات پزشکی خانگی

طرز زدن بهترین مارک ریمل چشم رنگی خوب چیست؟

بررسی قیمت بهترین ریمل چشم حجم دهنده و بلند کننده ارزان

ریمل چشم را با هدف پرپشت نشان دادن مژه ها استفاده می کنند. نمونه های مختلفی از ریمل های چشم در بازار موجود است. هزینه ریمل چشم متناسب با برند و شرکت سازنده آن است. طرز و نحوه زدن بهترین ریمل چشم را می بایست قبل از استفاده از آن ها بدانید. در ادامه نیز به معرفی محبوب ترین رنگ ها و برند های ریمل چشم در سال 2022 خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

ریمل چشم چیست؟

میلیون‌ ها خانم از ریمل برای شادابی مژه‌ های خود به کار گیری می‌کنند. از قرن نوزدهم میان ما جای خود را باز کرده است و این لوله‌ ها و برس ها هنوز هم چشم‌ ها را زیبا می‌کنند. اساسا، ریمل چشم و مژه و ابرو ترکیبی از روغن و موم تولید شده است که چسبندگی، رنگ‌دانه و براقی آن را مهیا می‌کند.

ریمل همچنین ممکن است دربرگیرنده مواد شیمیایی نگه ‌دارنده باشد. این مواد نگه‌ دارنده برای کمک به عدم جمع شدن مواد، لکه‌گیری یا این که جداسازی در نظر گرفته شده اند. جالب‌ توجه می‌باشد که بدانید، ریمل در برهه زمانی باستان نیز به کار گیری  می‌شد‌ه‌ است.

مصریان (در ادامه آن یونانیان و رومیان) از طوطیا برای تیره شدن مژه‌ها، ابروها و پلک های خود جهت دفع ارواح شیطانی به کار گیری می‌کردند. در انگلیس، این ماده آرایشی را از کلمه و واژه ایتالیایی maschera یا ماسک از ده سال 1880 تا ده سال 1920 می‌نامیدند.

طرز و نحوه زدن ریمل چشم

ابتدا به پایین نگاه کنید، در این حالت مژه های خود را با دقت از ریشه تا انتها با ریمل برس بزنید تا اندازه مژه ها کشیده شود. و اگر می خواهید مژه هایتان بلند تر به نظر برسند، این کار را دو یا سه بار انجام دهید، نه بیشتر، زیرا اگر زیاد از آنها استفاده کنید، مژه هایتان به هم می خورد و حالت زیبایی به شما نمی دهد.
به خاطر داشته باشید که برس کشیدن ابروها باید عمودی و افقی باشد تا دیگران را تحت تاثیر قرار داده و شما را جذب کند. سپس بگذارید خط چشمتان  خشک شود، بعد از آن هر کار دیگری را که دوست دارید، با چشمانتان انجام دهید.
توصیه می کنیم بیشتر ریمل را در قسمت بیرونی چشم بزنید تا چشم ها درشت به نظر برسند. برای داشتن ظاهر و چشم های خاص، توصیه می کنیم ابتدا از ریمل مشکی استفاده کنید، اما دفعه بعد از ریمل های رنگی استفاده کنید. و ریملی مانند ریمل مشکی را از ریشه تا انتهای چشم بزنید. در نهایت اگر می خواهید ریمل خود را روی مژه هایتان بسیار بلند نشان دهید و در عین حال حالت طبیعی خود را حفظ کنید، توصیه می کنیم قبل از ریمل زدن از فرمژه استفاده کنید و سپس ریمل را به چشم هایتان بزنید.
همچنین از زدن ریمل زیاد پشت سر هم خودداری کنید. معمولا طول عمر ریمل باید حدود چهار ماه طول بکشد. و ریمل باید برای عدم خشک شدن استفاده شود. ریمل چشم نیز از مهم ترین وسابل آرایشی به حساب می آید.

بهترین ریمل چشم چیست

بهترین ریمل چشم چیست

نحوه انتخاب بهترین مارک ریمل چشم

نکته قابل توجه دیگر در رابطه با این محصول این نیست که ریمل از چه ماده ای تولید شده است. بلکه طرز زدن ریمل چشم می باشد! ما این روش را قدم ‌به ‌قدم با جزئیات بیشتر در خصوص نحوه زدن ریمل را توضیح داده‌ایم.

در اکثر ریمل‌ ها سه شکل اصلی وجود دارد: کلاسیک، مخروطی و خمیده. برس‌ های نازک و کلاسیک معمولاً به بازار عرضه می شوند و دوست داران بیشتری دارا هستند. زیرا میزان بیشتری از ریمل را برای هر مژه انتقال می دهد و مژه‌ های بیشتر را برای شما به وجود می‌آورند.

نوع برس مورد استفاده برای اطمینان از اینکه به صورت هم اندازه بر مژه‌ های شما کشیده شود و مژه‌ های شمارا به درستی بپوشاند بسیار مهم می باشد. بسته به اینکه حق انتخاب شما بلندترکردن، تیره کردن یا این که حجیم‌تر شدن مژه باشد، می بایست نوع برستان را متناسب با نیاز خود انتخاب نمایید. ریمل چشم (Mascara) یکی از دوست داشتنی‌ ترین وسیله زیبایی چشم است.

این محصول یکی‌ از دوست داشتنی‌ ترین و مرسوم ترین وسیله آرایش چشم میباشد که استفاده از آن راحت و آسان می باشد، و فورا اثر قابل توجهی می‌گذارد. ریمل، مژه ها را حجیم تر کرده و چشم شما‌ را جذاب تر می کند و با تفکیک مژها، منجر می‌شود که چشم بزرگتر دیده شود.

ریمل ها بر اساس نوع و رنگ ماده و برس مدل های مختلفی دارند. که هرمورد کاربرد و تاثیر متعدد نیز بر مژه‌ها دارد. شما باید با دقت به نوع و رنگ صورت، چشم و مژه‌ ها و همینطور کاربردی که از یک ریمل توقع دارید ریمل مورد نظرتان را انتخاب کنید.

انواع مدل های ریمل چشم

  • ریمل حجم دهنده 
    منجر به پر پشت نمایش دادن مژه‌ها می شود. این محصولات معمولا فرمول غلیظ تری دارا‌ هستند و احتمال دارد در بردارنده پلیمر های سیلیکون یا این که موم باشند. که منجر می گردد مژه های شما بلندتر مشاهده شود. و برای خانم‌هایی که مژه‌ هایشان نازک و یا این که با حجم کمتری و فواصل زیادی هست مطلوب می باشد .ریمل های حجم دهنده برس هایی چاق و قطور دارا‌ هستند و با یک حرکت حجم زیادی از ریمل را در تمام بخش های مژه می نشانند.
طرز و نحوه زدن ریمل چشم خوب و رنگی

طرز و نحوه زدن ریمل چشم خوب و رنگی

• ریمل بلند کننده مژه ها:

ریمل بلند کننده مژه ها غالبا از مواد ساخته شده ای همچون الیاف است. که قابلیت آن را دارد خودشان را به مژه های شما بچسبانند تا مژه ها ظاهری پر پشت تری پیدا کنند. آن ها فرمولی دارا‌ هستند که می‌توانید بدون تجمع ریمل روی مژه ها، چندین لایه از آن را روی هم بزنید. این نوع ریمل برای مژه‌ هایی با تراکم قابل قبول ولی کوتاه مطلوب می باشد.

• ریمل فر کننده

این نوع ریمل به مژه ها حالت می‌دهد. و مژه ها را به سمت بالا و یا طرف دلخواهتان حالت می‌دهند. ریمل های فر کننده غالبا در بردارنده پلیمر و رزین هستند. تا به نگهداری فرمژه ها بطور موقت کمک نمایند. باید بیشترین حجم ریمل فرکننده را به ریشه ی مژه ها بزنید تا حالت بگیرند. ریمل فرکننده برای خانم هایی که مژه‌ هایی صاف و بدون حالت دارند گزینه قابل قبولی می باشد.

مطالب بیان شده در مورد نحوه و طرز زدن ریمل چشم حجم دهنده و بلند کننده بصورت کامل بیان شد. در صورت داشتن هر گونه سوال دیگر نیز در رابطه با قیمت ریمل چشم می توانید با قسمت پشتیبانی سایت در مان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *