تجهیزات پزشکی خانگی

آموزش زدن انواع رژگونه استیکی و هلویی در حالت مایع و جامد

چگونه انواع رژگونه صورتی هلویی دوسه بزنیم

رژگونه با هدف جذاب نشان دادن رنگ گونه ها مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا رنگ رژگونه ها از استیکی کم رنگ تا هلویی پر رنگ می باشد. معمولا این رژ گونه ها در حالت مایع، پودر و کرم موجود است. در این مقاله بیشتر در مورد آموزش زدن انواع رژگونه استیکی و هلویی مایع سخن خواهیم گفت.

آموزش زدن رژگونه

رژ گونه را باید به گونه ای بزنید که استخوان گونه بر جسته تر مشاهده گردد. و باید بعد از کرم پودر استفاده شود. البته اگر دارای پوست روشنی هستید میتوانید رژ گونه را به تنهایی به کار گیری کنید. رژ گونه یکی از سخت ترین مراحل آرایش به حساب می آید. و برای هر سنی یک رنگ مطلوب است. در انتخاب رنگ توجه داشته باشید رنگ صحیح پوست شما را شاداب نشان دهد. در حالی که رنگ اشتباه نتخاب گردد، صورت و چهرتان را پژمرده و خسته نشان می دهد.

۱-این نکته بسیار مهم می باشد که در زمان استفاده از رژ گونه برس را خیلی پر نکنید زیرا در این صورت گونه خیلی پر رنگ و رژ گونه بر روی آن خط دار نمایش داده می شود. برای پیشگیری از این مورد قبل از استفاده از برس بر روی گونه اضافه آن را فوت کنید. رژ گونه را به سمت بالا بگیرید و آن را به سمت بالا بکشید درست در ابتدای استخوان گونه و خوب آن را روی پوست پخش کنید. در این حالت به راحتی رژ گونه بر روی گونه های شما قرار می گیرد.

۲-برس را به سمت بالا و به طرف بالای گوش حرکت دهید. رژ گونه را برروی برجستگی های گونه بزنید و مقداری روی بینی چانه و پیشانی زده تا تمام پوست صورت با هم ک دست شود.

۳-اگر فکر کنید که رژ گونه تان را زیاد استفاده کرده اید. می توانید بر روی آن مقداری پودر شفاف کننده بزنید تا کمرنگ تر گردد. زمانی که آرایشتان تمام شده و به طور کامل روی پوستتان جذب شد. چک کنید که به اندازه کافی رژ گونه داشته باشید واگر نیاز بود مقدار آن را افزایش دهید.

آموزش زدن رژگونه

آموزش زدن رژگونه

آموزش انتخاب رنگ رژگونه

به کارگیری از رژگونه  حتی به مقدار کم ، آرایشتان را بسیار جالب خواهد کرد. زمانی که مقداری رژ گونه بر روی گونه ی خود میزنیم، اعتماد‌ به‌ نفس مان به حد چشمگیری بیشتر می‌شود. این چنین حس ها را معمولا در طی به کار گیری از خط چشم های رنگی هم تجربه کرده ایم؛ به این دلیل که به کمک رنگ ها می توان ظاهری شاداب و جذابی داشت. و در بین جمع های دوستانه و فامیلی چشم ها را به خود خیره کرد. البته در انتخاب رنگ مناسب رژگونه، خط چشم یا این که هر یک دیگر از وسایل آرایشی، بایستی به رنگ پوست تان دقت داشته باشید.

در ادامه ترفندی برای انتخاب رژ گونه تان بیان می‌گردد؟ محصول سازگار با نوع و رنگ پوست تان را پیدا نمایید. در شرایطی که رنگ نامناسبی را انتخاب کنید، مطمئنا مشابه به دلقک ها به نظر خواهید رسید! ولی رنگ مطلوب رژگونه نه فقط رنگ پوست شما‌ را زیباتر جلوه می دهد، بلکه آرایش شما بدون نقص و عالی خواهد شد.

به همین دلیل ما از کارشناسان آرایشگر معتبر، درخواست کرده ایم تا مارا درباره‌ی رنگ و بافت رژگونه و تکنیک های به کارگیری از آن برای پوست های مختلف راهنمایی نمایند. پس سخن متخصصین را به گوش دهید تا از امروز به راحتی از بهترین رژ گونه جهت پوست خود به کار گیری نمایید.

راهنمای تهیه انواع رژگونه چیست؟

پیش از تهیه رژگونه دقت داشته باشید که رنگ محصول مناسب گونه شما باشد. رژ گونه های استیکی، مطلوب پوست کم آب تا نرمال بوده و نوع پودری آن، مطلوب پوست نرمال تا چرب می باشد. به این دلیل که فرمول های مخملی کرم، همچون فرمول مرطوب کننده فعالیت کرده و رژگونه به خوبی جذب پوست میشوند و فعالیت آب رسانی به پوست ، شکل میگیرد.

انواع بهترین رژگونه

انواع بهترین رژگونه

انوع پودری نیز سبب چربی و عرق بیشتر بر روی پوست گردیده و سبب می شود تا آرایش سریعا از پوست تان تمیز گردد! اکنون که متوجه محصول رژ گونه ای که می بایست به کار گیری فرمائید شدید، می‌توانید با مطالعه ادامه این نوشته‌، رنگ مطلوب رژگونه خود را نیز پیدا فرمائید.

انواع رژ گونه ها چه می باشد؟

رژگونه ها به صورت ماوس، رنگی، پودری، کرمی و چسبان وجود دارند. در‌صورتی‌که پوست تان ساده یا این که کم آب می باشد، رژگونه هایی به حالت ماوس و کرمی برای آن بهتر خواهد بود. و به صورت کلی سبب می گردد پوست حالت زنده و براق پیدا نماید. این نوع رژ گونه ها به خوبی ادغام گردیده و در کل روز ماندگاری خود را محافظت می نمایند. در‌حالتی که پوست تان وضعیت چرب داراست، رژگونه پودری سبب کاهش درخشندگی آن میشود و با کرم پودرتان به خوبی مخلوط می شود. در شرایطی که میخواهید آرایش  مختصری روی صورت تان داشته باشید، می‌توانید بی آنکه کرم پودرتان خراب شود رژگونه را تمیز نمایید. رژ گونه را در بهترین نمونه ها می توانید مشاهده کنید.

مداد مناسب رژ گونه چه چیزی است؟

در شرایطی‌که رژگونه تان پودری و روشن می باشد، یک قلموی باد بزنی بخرید زیرا پودر را بهتر پخش و ظاهری یکنواخت تولید می نماید. برای زدن رژگونه (Rouge ) های تیره می توانید از فرچه های پرمو (شرایط استوانه ای) به کار گیری نمائید. و اصلا از فرچه های خیلی بلند به کار گیری نکنید. چون در هر بار زدن آن به پوست، مقدار بسیار زیادی پودر پر رنگ به پوست زده می‌شود. برای زدن گونه های کرمی یا این که ژلی هم بایستی از انگشتانتان به کارگیری نمایید.

راهنمای تعیین رنگ مطلوب رژگونه

پوست روشن

اشخاصی با پوست های روشن، نباید زیاد از رنگ های شاداب و پر نشاط دور شوند. یک صورتی ملایم، هلویی یا این که استیکی پر‌نور، پوست شما‌ را روشن تر نمایش خواهد داد. کارشناسان میگویند “از یک بافت کرمی و مرطوب به کارگیری نمائید که رژگونه تان بیشتر از حد به چشم نزند و ظاهری طبیعی را دارا باشد. بافت کرمی مرطوب سبب میگردد تا رژ گونه به طبیعی ترین صورت ممکن جذب پوست گردد”

 مهم ترین روش به کار گیری از رژگونه، کمرنگ بودن آن می باشد. با به کار گیری از انگشت یا این که برش آرایشی، یه خرده از آن را روی گونه خود بمالید. به کار گیری  بیش تر از حد از محصول و اشباع رنگ صورت به محصول ما را بیشتر به یاد انسان های  ترسناک فیلم ها می اندازد. پس در نتیجه از به کار گیری بیش تر از حد رژگونه اجتناب نمایید و با تعیین رنگ و میزان استفاده درست، زیبایی طبیعی خود را داشته باشید.

رژگونه استیکی و هلویی مایع و جامد

رژگونه استیکی و هلویی مایع و جامد

انتخاب ذنگ رژگونه بر طبق رنگ پوست

رژگونه می بایست مبتنی بر رنگ طبیعی پوست تعیین گردد. در ابتدا بایستی رنگ پوست خود را بشناسبد. برای این عمل یک لباش سفید بپوشید و بدون هیچ آرایشی جلوی آینه بایستید. به صورت خود نگاه کنید و یک گردن آویز طلایی یا این که پارچه طلایی رنگ پایین صورتتان بگیرید. و یا  یک گردن بند یا این که لباس نقره ای رنگ. کدام یک به شما بیشتر میاید؟ در شرایطی که طلایی بیشتر به شما می‌آید پس ته رنگ پوست شما گرم میباشد و درصورتی که نقره ای برازنده شما می باشد پس ته رنگ صورت شما سرد است. بر این اساس طبع رنگ پوست شما به راحتی قابل تشخیص است.

رژگونه برای پوست های روشن: رژگونه بایستی بر طبق رنگ طبیعی پوست انتخاب شود چنین از اشخاصی خوب می باشد برای گرما بخشیدن به پوست خود  از رنگ های هلویی و استیکی استفاده نمایند.
رژ گونه برای پوست سبزه یا این که گندمی: عالی میباشد این اشخاص سراغ رژگونه ای با رنگ بنفش و یا این که صورتی تیره بروند. همچنین می توانند از رنگ های هلویی نیز استفاده کنند . رنگ های تیره تر منجر به پیر تر نشا دادن در صورت این اشخاص می شود.
رژگونه برای پوست های سبزه تیره: این اشخاص می‌توانند از رنگ های آجری و پرتغالی و یا این که حتی قرمز رنگ به کارگیری نمایند.

رژگونه پخته چیست و به چه شکل تهیه می‌شود:

رژ گونه پخته یک نوع تکنیک می باشد که پیش از بسته بندی به جای فرمول پودر فشرده، رژگونه مایع روی کاشی خاک رس پخته می‌شود. این رژگونه به مدت 24 ساعت روی کاشی پخته می گردد. تا به غلظت متبوع رسد این مخلوط می بایست به ماده ای محکم و خامه ای تبدیل گردد تا بتوان از آن بهره برد . مزیت آن نسبت به دیگر رژ گونه ها این میباشد که خامه ای تر میباشد و از دوام و ماندگاری بهتری برخوردار‌است.

مطالب بیان شده در رابطه با آموزش زدن انواع رژگونه استیکی و هلویی را بصورت کامل بیان کردیم. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد رژ گونه و انواع آن می توانید با قسمت پشتیبانی سایت و فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *