تجهیزات پزشکی خانگی

معرفی بهترین پنکک های خوب برای پوست چرب در سال 2022

معرفی بهترین پنکک های خوب برای پوست چرب با قیمت مناسب

پنکک را می توان یکی از وسایل آرایشی دانست که سبب زیبا جلوه دادن صورت می شود. از این وسیله با هدف های مختلف و گوناگونی استفاده می شود. پنکک انواع گونگونی دارد از جمله پودری، مایع و … در این مطلب بصورت کامل در مورد معرفی بهترین پنکک های خوب برای پوست چرب در سال 2022 سخن می گوییم.

پنکک چیست، چه فواید و کاربردی دارد؟

در‌صورتی‌که دوست دارید راجع‌ به کاربرد پنکیک و خاصیت پنکیک بیشتر بدانید، بایستی پیش از هرچیزی بدانیم که پنکک چه می باشد. شما تا به الان با خود فکر کرده‌اید که مواد سازنده مهم پنکک آرایشی چیست؟ از چه زمانی برای اولین بار کشف شد و از قبل تاکنون دچار چه تغییراتی شده است؟ ولی در صورتی‌که از خود پرسیده باشید که پنکیک چه می‌باشد؛ ممکن است در پاسخ خیلی کوتاهی به خودتان بگویید که؛ خب مشخص است! پنکک یک نوع کرم‌ پودر کم آب میباشد! می بایست بگوییم که‌این پاسخ تا حدودی صحت دارد البته دقیق نمی باشد!

ما در‌ این مقاله سعی کردیم تا کامل و مفصل راجع به خاصیت پنکیک و انواع کاربرد پنکیک صحبت کنیم. تا متوجه شوید که مهمترین عامل برای تهیه پنکک آرایشی چیست؟ دلیل محو شدن چربی پوست به کمک پنکیک صورت چیست و چرا وجود این محصول در هر کیف آرایشی ضروری است؟ پس بیایید باهم مطالعه کوتاهی در رابطه با این وسیله آرایشی شگفت‌ انگیز داشته باشیم. تا با داشتن آگاهی و آشنایی بیشتر، دریابیم که چگونه بایستی از پنکک صورت به کار گیری کنیم؟ و در چه صورتی به کارگیری از آن مناسب نمی باشد. پس با ما همراه باشید و این مقاله موثر و پر کاربرد را از دست ندهید.

معرفی بهترین پنکیک سال 2022

معرفی بهترین پنکیک سال 2022

در حقیقت پنکک‌ ها از محصولات آرایشی پر مصرفی می باشند که در گروه کرم‌ های پودری قرار می گیرند. و از دو اصطلاح Pan؛ به معنای ما‌هی‌ تابه  و Cake؛ در معنای کیک، تشکیل‌ شده است. فرمولاسیون پنکیک‌ ها از مخلوط رنگدانه‌ های پودری (مثل ادغام تالک و اکسید آهن) در یک عمل دهیدراته از استئارات تری اتانول آمین (صابون خانگی ) ، لانولین و آب ساخته شده است. بر این اساس می توان آن را تحت عنوان یک کرم پودری دهیدراته یا این که بدون ‌آب در لحاظ گرفت. ولی توجه داشته باشید که هیچ‌ وقت پنکیک‌ ها را به‌ جای کرم‌پودر های خامه‌ ای اشتباه نگیرید؛ زیرا این‌ دو با وجود شباهت ظاهری بسیار فراوانی که با هم دارند، البته به طور کامل کاربرد گوناگونی دارند. کرم‌پودر های خامه‌ ای روی پوست‌ های کم آب بهترین عمل را انجام می دهد چراکه؛ دارنده خواص مرطوب‌ کنندگی بوده و به درخشش پوست یاری می نمایند.

البته در مقابل پنکیک‌ ها، با جذب رطوبت و چربی‌ های مازاد پوست از طریق ساختار پودری خود، بیشتر برای پوست‌ های چرب مناسب می باشند. با این وجود؛ کاربرد پنکیک و کرم پودر در آرایش اشخاصی می باشد که برای یکنواخت کردن سطح پوست و پوشاندن لک‌ های صورت به کارگیری می شوند.
کاربرد پنکک ایجاد یک آرایش اساسی برای پوشش‌ دهی بسیار سنگین است. که در آغاز بیشتر برای گریم‌ های روی صحنه یا این که تئاتر به کارگیری می شد. این نوع آرایش ها به وسیله Max Factor در اوایل ظهور سینما و تئاتر ساخت شدند. و به تبع از آن هنوز هم به کارگیری می شوند. فرمولاسیون و کاربرد پنکک‌ در برهه زمانی با تغییرات فراوانی  مواجه شد؛ چرا که بیشتر اشخاص ترجیح می دهند از محصولات طبیعی‌ تر و توسعه یافته‌ تری نسبت به قبلی به کارگیری نمایند.

آرایش (Make-up) پنکیک، نوعی پوشش آرایشی فوق العاده سنگین از پودر مات در حالت یک لایه نازک می باشد. که به صورت معمول با اسفنج استفاده می شود. در واقع لایه نازک و ظریف پنکک، پوشش بسیار بیشتری نسبت به آرایش های ساده بر اساس کرم‌ پودر تولید می‌نماید، برای شناخت بیشتر در مورد کرم پودر اصل و تقلبی توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید. از همین روی در خیلی از کشور های اروپایی، اکثر اوقات تنها برای اجرا های نمایشی بوسیله افرادی که قرار می باشد روی صحنه اکران حضور پیدا کنند، همچون مدل‌ ها و بازیگران به کارگیری میگردد. اما لازم است بدین نکته اشاره کنیم که به کار گیری بیشتر از حد از پنکیک، برعکس آنچه که انتظار دارید؛ حالت پوست را غیر طبیعی و مصنوعی نشان می دهد.

بهترین پنکک ها در سال 2022

از بهترین برند پنکک در سال 2022 می توان به برند های مک، شنل، مروان خیر، نوت، فلورمار، ورساری، کالیستا و سواپ اشاره کرد. این برند ها در سرتاسر جهان جز بهترین برند های پنکک و کرم پودر شناخته می شود. کیفیت برند ها بالا بوده و می تواند بهترین نتیجه را به شما هدیه دهند.

مزایای به کار گیری از پنکک چیست؟

پنکک برای پوست چرب

پنکک برای پوست چرب

مهمترین مرحله از هر نوع آرایشی پوشاندن موءثر نواقص پوستی است. به گونه ای که سطح پوست تماما یکپارچه و یک رنگ به نظر رسد. معمولا این وظیفه را کرم پودر(پنکک) ها اعمال می‌ کنند. کرم پودر با تولید یک لایه از رنگدانه های یکنواخت روی سطح پوست، ظاهری یک پارچه و خوشگل تری به پوست میدهد و جلوه ای شاداب به همراه تازگی به آن می بخشد. هدف از یک پارچه سازی با پنکک تولید یک لایه صاف و مات بر روی پوست است. در نهایت شما بعد از به کار گیری از پنکک ظاهری زیباتری خواهید داشت.

چه پنکیکی برای صورت مناسب است؟

نمونه های گوناگونی از پنکیک وجود دارد که بسته به توان پوشانندگی، رنگ و نوع پوست نسبت به هم مختلف اند. اما ناگفته نماند که انتخاب مارک دارای اعتبار برای تهیه بهترین پنکک نکته بسیار مهمی است. بهترین پنکک ها به دو شکل چرب (سوپرا) و کم آب (هیدرا) در بازار موجود هستند. و با به کارگیری از یک اسفنج قابل انعطاف روی سطح پوست کشیده می‌شوند. زمان به کارگیری از پنکیک معمولاً پس از انجام دادن سایر مراحل آرایش می باشد تا در شرایطی‌که چربی یا این که پودر اضافه از وسایل دیگر ما‌نده است با به کارگیری از پنکک از بین برود.

چه پنکیکی برای پوست چرب مناسب است؟

از‌ آنجا که مدل پودری پنکک جذب کننده رطوبت و چربی می باشد. به عده ای که پوست چرب دارند بیشتر سفارش می شود که از پنکیک هیدرا (پنکک کم آب) به کارگیری نمایند. به دلیل آن که درخشنده بودن پوست آن ها را محو میکند و پاک شدن آرایش را به کم ترین زمان ممکن می رساند.

چه پنککی برای پوست کم آب مناسب است؟

چنانچه پوست بی آبی دارید از پنکک های سوپرا (پنکک چرب) به کار گیری نمایید. یا این که می توانید پیش از به کارگیری از پنکک پوست خود را با مرطوب کننده از خشکی مطلق نجات دهید. از آنجایی که پنکک ها جذب پوست می شوند لایه سنگین تری نسبت به کرم پودرها دارا هستند. به همین علت است که بایستی از زیاده‌ روی کردن در به کار گیری پنکک اجتناب کنید که پوست صورت ملایم، طبیعی و همینطور صاف و یک دست داشته باشیم.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *