تجهیزات پزشکی خانگی

طرز استفاده و کشیدن خط چشم با فرمژه

قیمت بهترین فرمژه معمولی برس دار با کیفیت ارزان قیمت

فرمژه را همواره به عنوان بلند و فر نشان دادن مژه ها استفاده می کنند. این محصول در نمونه های فلزی و پلاستیکی در بازار موجود است. ما در این مقاله قصد داریم راجع به خفن ترین روش و طرز استفاده از بهترین فرمژه اصل برای کشیدن خط چشم و ابرو در سال 2022 سخن بگوییم. تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید…

طرز استفاده صحیح از فرمژه:

فرمژه غالبا نادرست مورد به کارگیری قرار میگیرد و خیلی از خانم ها به همین علت پیش پا افتاده در نحوه به کارگیری از فرمژه، قید به کارگیری از آن را میزنند یا این که می پندارند این وسیله به مژه ها جراحت می‌زند. هر ابزار آرایشی، مثل فر مژه می بایست به درستی مورد به کار گیری قرار بگیرد وگرنه نتیجه پایانی باب میل نمی شود. در ادامه بحث به قیمت فر مژه خواهیم پرداخت.

در اکثری از میکاپ های ماهر هنگامی به چشم ها نگاه فرمائید به خوبی متوجه خواهید شد که فرد ممکن میباشد مژه های پر پشت و بلندی نداشته باشد، البته چشم ها و مژه هایش به زیبایی خود نمایی می نمایند. نقش اساسی فرمژه و استعمال صحیح آن درین مرحله نمایان میشود. این وسیله میتواند هم مژه ها را قطور نماید و هم آن‌ها را پرتر نشان دهد. در‌صورتی‌که تاکنون از این وسیله صحیح استعمال نمی کردید یا این که در به کار گیری درست از آن شک و تردید دارید، با ما همراه باشید.

طرز کشیدن فرمژه برای خط چشم

فرمژه را باز نمائید و آن را در پایه مژه های خود بگذارید. فر مژه را در دستی که راحت تر میباشد بگیرید. سعی کنید این ابزار را بالای چشم خود بگذارید و آن را در پایه مژه ها قرار دهید. یک نکته حائض اهمیت برای استفاده صحیح از ف رمژه این میباشد که قبل از به کارگیری از فر مژه بر روی مژه های خود ریمل نزنید. مژه ها را در این موقعیت به هم می چسبند و حالت درستی نخواهند داشت. می بایست فرمژه را همچون قیچی در دست بگیرید. در‌این حالت قسمت منحنی دار آن به طرف بالا و بیرون خواهد بود. یقین پیدا کنید که مژه ها بدون مشکل و کامل درون دهانه بین کناره های پایینی و بالایی فرکننده قرار گرفته اند. البته توصیه میشود قبل از استفاده از فرمژه چند دقیقه فرکننده را در مقابل سشوار با هوای گرم بگیرید. این عمل مدت فر بودن مژه ها را افزایش می دهد.

طرز استفاده از بهترین فرمژه

طرز استفاده از بهترین فرمژه

اولین مرحله خفن برای استفاده از فرمژه در سال 2022:

در او‌لین قدم خوب می باشد تا برای به کارگیری درست از فرمژه، آن را به صورت قیچی در اختیار بگیرید. بعضی مواقع پیش میاید که اشخاص آن را برعکس در دست میگیرند و اقدام به زدن فر مژه می نمایند. تا جایی که امکان دارد آن را باز کرده و روی مژه های بالایی چشم ها قرار دهید.

پیش از نزدیک کردن طرفین فر مژه به هم یقین پیدا کنید که فرکننده روی ریشه مژه ها قرار دارد. سپس تمام مژه ها را درون آن قرار دهید. نباید بدین شکل باشد که بخشی از مژه ها درون آن و بخشی دیگر خارج یا این که به حالت کج قرار داشته باشند. در این صورت مژه ها بسیار زشت می شوند.
در مرحله بعدی به کارگیری از فر مژه، آن را در شرایط عمود نگه دارید و توجه داشته باشید که خط منحنی آن رو به خارج باشد. (متداول ترین خطا این است که قسمت عمود فرمژه را از درون به کار گیریم). درصورتی که که شکل فر مژه برعکس باشد به نتیجه دلخواه نمی رسید. آن گاه طرفین فر مژه را به هم نزدیک کرده و آنها‌ را به طور نبضی فشار دهید.

مرحله دوم:

در مرحله دوم خفن ترین روش استفاده ازفرمزه در سال 2022 می بایست فرمژه را به سمت بالا بگیرید. به نحوی که خط بالای منحنی چشم با خط منحنی بالای فرمژه در یک راستا قرار بگیرید. ولی این کار برای چه اثرگذار میباشد؟ در پاسخ می گوییم این امر کمک می کند تا مژه (eyelash) ها وضعیت پیچ بگیرند و تاثیری که از فر شدن و بلند شدن آن‌ها میخواهید بگیرید، بیشتر گردد. این یک رمز و تکنیک می باشد که در سال 2022 بسیار از افراد حرفه ای از آن به کار گیری می کنند.
مراقب باشید که به فرمژه زیاد فشار وارد نکنید و آن را با ضربات آهسته فشار دهید. دقت داشته باشید که در‌ این حالت چه خودتان و چه فردی که قصد دارید مژه های او را فر بزنید، نباید پلک بزند. آن‌ گاه آن را به طرف نوک مژه ها ببرید و آن بخش را هم آهسته فشار دهید تا به انتهای آن برسید.

آخرین مرحله:

در آخرین مرحله طرز استفاده از فرمژه بایستی مژه ها را بررسی فرمائید. بدین معنا که از نگاه بی عیب و نقص بودن، آن‌ ها را چک کنید. در حالتی‌ که یکپارچه به حالت فر در نیامده اند می بایست مراحلی که در قبل بیان شده را تکرار فرمایید. این عمل منجر میگردد مژه های جدا و یکدستی داشته باشید. به کار گیری از فرمژه در آرایش روزمره جلوه قشنگ و متفاوتی به صورت میدهد. چنانچه مژه های بی حالتی دارید به کار گیری از فر مژه پیش از ریمل به ماندگاری بیشتر آرایش  چشم تان یاری می نماید.

در این مقاله در مورد طرز استفاده از بهترین فرمژه  سال 2022 بصورت مفصل سخن گفتیم. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد فرمژه و انواع آن می توانید با قسمت پشتیبانی فروشگاه و سایت اینترنتی لوازم و وسایل آرایشی و بهداشتی درمان شو در ارتباط باشید.

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *