تجهیزات پزشکی خانگی

پرایمر: کاربرد بهترین مارک پرایمر صورت چیست؟

بهترین پرایمر برای منافذ باز پوست چیست و چه کاربردی دارد

پرایمر بطور کلی سبب تثبیت ماندن آرایش می شود. از این وسیله جهت بالا بردن مدت زمان ماندگاری آرایش استفاده می کنند. پرایمر نمونه های گوناگون و مختلفی دارد. از این رو در این مطلب در مورد کاربرد بهترین مارک پرایمر صورت در سال 2022 چیست  صحبت خواهیم کرد.

پرایمر چیست؟

پرایمر صورت یا این که زیرساز آرایش، یکی از وسایل آرایشی ضروری برای خانم‌ هایی می باشد که می خواهند آرایشی یک دست و بی‌نقص داشته باشند. پرایمر علاوه بر آرایش، یکی از محصول های مراقبتی پوست نیز می باشد. پرایمر یک فرآورده با دو کاربرد است. محصولات آرایشی و مراقبتی در کنار هم، ظاهری یک‌دست‌ تر و بدون ایراد، در ظاهر شما خلق می‌نمایند. این محصول، هم پوست شما را براق، روشن و شاداب می‌نماید. و هم زیرساز آرایش است که منجر می‌گردد تا وسایل آرایشی دیگر، خوب روی پوست قرار بگیرد. در حالتی که بخواهید مراحل آرایش صورت را به طور اصولی فرا بگیرید، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین مارک پرایمر صورت را بشناسید

همانگونه که می دانید این محصول دارای برند ها و مارک های متنوعی می باشد. در این مطلب بصورت خلاصه چندین برند معتبر را معرفی خواهیم کرد. هر یک از این برند ها دارای مزایا و معایبی هستند. که جهت بررسی کامل محصول متناسب با پوست شما می توانید بصورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره بگرید. از بهترین مارک پرایمر ها می توان به برند میبلین، ژنوبایوتیک، پرایمر نیکس، اسمش باکس، شون، بنفیت پروفشنال و کاور اف ایکس اشاره کرد. این برند ها از بهترین مارک های پرایمر صورت در سرتاسر جهان می باشند.

کاربرد بهترین پرایمر صورت

کاربرد بهترین پرایمر صورت

کاربرد پرایمر چیست؟

پرایمر (Primer) ، لایه زیرین آرایش ما را تشکیل می دهد. و کمک می‌نماید که مواد آرایشی، ثابت بمانند و بافتی یکپارچه داشته باشند. از این رو پرایمر با هدف تثبیت کنندگی کاربرد دارد. همچنین پرایمر ها برای کسانی که صورت آن ها دارای جای جوش (لکه، آکنه و زخم) می باشد نیز فوق العاده می باشد. چرا که این محصول به راحتی نواقص صورت را می پوشاند. ولی پرایمرها علاوه بر زیرسازی پیرایش و مهیا کردن پوست برای آرایش، خصوصیت‌ های زیادی دارا‌ هستند که جنبه‌ ی مراقبتی دارد. حتی به کار گیری از برخی پرایمر ها به تنهایی، میتواند ظاهری جذاب تر و یک‌ دست‌ تر به پوست صورت بدهد. این خصوصیت به ویژه برای افرادی که اهل آرایش های غلیظ نیستند و تنها می خواهند پوستی با ظاهری روشن و یک پارچه داشته باشند، مناسب است.

علت استفاده از primer چیست؟

در -صورتی‌که می خواهید آرایشی یک‌ دست‌ تر و جذاب تر داشته باشید، و مراحل آرایشی همچون یک فرد حرفه‌ ای را تجربه نمایید. پرایمر یکی از آن محصولات آرایشی می باشد که مطلقا بایستی از آن به کارگیری کنید. بسته به نوع محصولی که به کارگیری می کنید، علاوه بر تولید بافت نرم و درخشش در آرایش، می توانید از خاصیت مراقبتی این محصول بهره مندگردید. در واقع پرایمر، کاربردی دوگانه دارد. هم زیرساز آرایش بوده و هم جنبه محافظت از پوست دارد.

انواع پرایمر ها

خب همانطور که هر بخش از بدن مانند چشم، لب و… نیاز به آرایش دارد. پس مسلما هر بخش نیاز به زیر سازی منحصر به فرد خودشان را خواهد داشت. که بتوانیم یک آرایش یکپارچه و به یادماندنی داشته باشیم. و مثل خیلی از محصولات دیگه این نوع محصول آرایشی نیز در بازار در مدل های متفاوت و نمونه های گوناگون پیدا می شود. و دسته بندی آن برای اساس پوست (کم آب، نرمال و چرب) و همینطور مایع و کرمی میشود پیدا کرد.

در‌حالتی که از یک آرایشگر و حتی کارشناس زیبایی بپرسید که از چه محصولی به کار گیری کنم تا آرایش عالی داشته باشم. قطعا در پاسخ خواهد گفت که محصول های مات کننده برای عده ای که پوست چرب دارند بسیار فوق العاده بوده و ماندگاری آرایش را افزایش می دهد. همچنین به علت ترشح غده های چربی سبب جلوگیری از برق زدن پوست می گردد. ولی این مطلب هم اضافه کنم که در‌حالتی که پوست پلک شما چرب است، از پرایمرهای مات به کار گیری نمایید.

یکی از خصوصیت های این محصول این هست که انواع چروک‌های سطحی، عمیق و حفره‌ های پوست را پوشش می دهد. دقت داشته باشید که در بازار پرایمر های رنگی نیز وجود دارد. که میتونید از رنگ های متفاوت آن برای کاربرد های گوناگون به کار گیری کنید. به عنوان مثال: از رنگ سبز آن برای محو جا های انواع لک و جای جوش یا رنگ نارنجی برای لکه های قهوه ای پوست و تیرگی های زیر چشم استفاده کنید. اما بطور کلی آرایش یک عمر کاملا سلیقه ای می باشد. و هر شخص متناسب با سلیقه خود می تواند آرایشش را انجام دهد.

بهترین مارک پرایمر صورت

بهترین مارک پرایمر صورت

پس در مجموع این محصول می تواند کارهایی را انجام بدهد که خیلی از بانوان برای زیباتر شدن بهش نیازمند هستند. در پایین به صورت خلاصه کارهایی که انواع پرایمر ها می توانند انجام دهند را معرفی خواهیم کرد.

primer مژه چه می باشد ؟

یکی‌از متداول ترین نوع این محصولات مو جود در بازار که به تازگی خیلی زیاد به کارگیری می شود، پرایمر مژه می است. این محوصل سبب می گردد ریمل به سادگی روی مژه حرکت کند  و همین طور ماندگاری بیشتری داشته باشد. در نهایت با تهیه نمودن پرایمر مژه، دیگر نیازی نیست پول بسیار زیادی برای تهیه ریمل های حجم دهنده و پرپشت کننده مژه بدهید.

معرفی پرایمر لب

این نوع پرایمر برای از بین بردن خط و صاف کردن لب طراحی و تولید شده است، توصیه می کنم در روز های گرم برای بالا بردن ماندگاری رژ های خود از primer لب استفاده کنید. توجه داشته باشید که از فواید این محصول می توان به کم آب شدن لب ها و خشکی لب ها اشاره کرد.

در این مطلب بصورت مفصل در مورد کاربرد بهترین مارک پرایمر صورت در سال 2022 سخن گفتیم. در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد این محصولات صورت می توانید با قسمت پشتیبانی و سایت لوازم آرایشی و بهداشتی درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *