تجهیزات پزشکی خانگی

کاربرد جدید ترین و بهترین کانسیلر صورت چیست؟

قیمت و استفاده از انواع کانسیلر مایع چیست و چه کاربردی دارد

کانسیلر به عنوان تثبیت کننده آرایش شناخته می شود. این وسیله در حالت های مایع و جامد در بازار موجود است. هزینه کانسیلر  وابسته به برند و کارخانه سازنده آن ها است. در این مقاله قصد داریم بصورت کامل در رابطه با کاربرد جدید ترین و بهترین کانسیلر صورت چیست سخن بگوییم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید…

کاربرد کانسیلر:

  • محو کردن تیرگی دور چشم

کانسیلر کاربرد های متنوع و گوناگونی دارد. در ادامه به برخی از این کاربرد ها اشاره خواهیم کرد. از اصلی ترین کاربرد این محصول می توان بعنوان پوشش تیرگی های دور چشم اشاره کرد. اکثر خانم ها دارای تیرگی در اطراف چشم خود هستند. به همین دلیل بهترین وسیله آرایشی برای محو کردن این تیرگی ها استفاده از کانسلر است.

  •  حجیم کردن مژه ها 

این محصول به دلیل دارا بودن مواد معدنی و حجم دهنده سبب افزایش حجم مژه ها می شود. بنابراین اگر مژه های کم پشت و یا کوتاهی دارید، توصیه می کنیم از این محصول به کارگیری کنید. البته لازم به ذکر است کاربرد اصلی کانسیلر حجیم کردن مژه ها نمی باشد اما می تواند کمک کننده باشد. در نتیجه برای حجیم کردن مژه ها می توانید از محصولاتی که با هدف حجیم کردن مژه ها و ابرو ها طراحی شده اند استفاده کنید.

  • افزایش مدت ماندگاری

در برخی از موارد ممکن است بنا به دلایلی بخواهید آرایش شما ماندگاری زیادی داشته باشید. از این رو توصیه می کنیم قبل از انجام تمامی مراحل آرایش، ابتدا از کانسیلر صورت بعنوان زیرساز استفاده کنید. با این روش مدت ماندگاری آرایش شما بسیار افزایش می یابد.

  • محو کردن جوش و آکنه

قوی ترین و باکیفیت ترین وسیله ای آرایشی که می توانید به کمک آن جوش ها و لکه های صورت خود را بپوشانید، بدون شک کانسبر می باشد. محو کردن جای جوش و لکه از مهم ترین کاربرد های کانسیلر به حساب می آید.

کاربرد بهترین کانسیلر

کاربرد بهترین کانسیلر

انواع کانسیلر و کاربرد آن ها چیست؟

این فرآورده در حقیقت کرم پودری با غلظت می باشد که سیاهی دورچشم و جوش های پوست را پوشش می دهد. کانسیلر انواع مختلفی دارد:

کانسیلر مایع

این نوع از محصولات آرایشی شهرت بیشتری نزد آرایشگران داراست و بیشتر خانم‌ها نیز از این محصول به کار گیری می‌ نمایند. کانسیلر مایع به آسانی با مواد آرایشی مخلوط می گردد و روی صورت پخش می شود.

کانسیلر جامد

این نوع از محصولات توانایی پخش کمتری داراست. از کانسیلر جامد جهت بخش های به ویژه ای از پوست به کار گیری می‌گردد و برای پخش کردن این فرآورده بایستی از برس مناسب استفاده کرد.

کانسیلر پودری

این فرآورده کاربرد کمتری در آرایشگری داراست. جراحت و لکه‌ های پوستی کوچک با کانسیلر پودری به راحتی پوشش داده می شود و بهتر است برای به کارگیری از کانسیلر پودری نخست کرم پودر را روی پوست به درستی و بصورت کامل پخش کرد.

کانسیلر جهت آماده سازی پوست

پیش از هر کاری عالی می باشد پوست را از روش های مطمئن لایه‌ برداری و پاکسازی کرد.  پاکسازی پوست می بایست از قبل  گیرد. آبرسان و کرم‌ های لایه بردار او‌لین مرحله آماده سازی پوست می‌باشند. قبل از آغاز آرایش، خوب است از یک پرایمر مصرف شود تا آب موردنیار پوست تامین گردد. بعداز آن می‌توان از از این محصول آرایشی مناسب به کار گرفت و آن را روی جوش‌ ها و نواحی تیره زد تا آن‌ ها‌ را پوشش داد. از این محصول با هدف های دیگری نیز به کارگیری میگردد.

کانسیلر جهت سایه چشم:

برای پرهیز از ریزش سایه می‌توان کانسلر را زیرساز آن قرار داد. از این طریق علاوه بر خودداری از ریزش سایه، پف چشم نیز از بین می‌ رود. و دارای سایه چشم بسیار زیبا و جذاب خواهید بود. در نتیجه توصیه می کنیم قبل از استفاده از سایه، حتما با این محصول زیر سازی های لازم را انجام دهید.

برطرف کردن ایرادات آرایشی:

وقتی که خط چشم یا این که سایه صحیح کشیده نشود، می‌توان آن را با مقداری کانسیلر صورت اصلاح کرد. از این محصول برای مخفی کردن خطوط خارج زده خط لب نیز به کار گیری می گردد. این محصول از پخش شدن رژ به زیرلب نیز پرهیز می‌نماید. این محصول را می‌ توان پایین و بالای ابروها برای خطی کردن آن ها نیز به صورت موقتی و دائم استفاده کرد.

باکیفیت ترین کانسیلر صورت

باکیفیت ترین کانسیلر صورت

تفاوت کانسیلر با پرایمر

پرایمر در حقیقت زیر ساز مهم آرایش است، که در کل چهره به کار گیری میشود. این فرآورده در بردارنده مواد مفید همانند ویتامین C، A، E می باشد که پوست را سالم نگه می دارد. پرایمر را می‌توان یک آبرسان قوی معرفی کرد که از چرب شدن پوست خودداری می‌نماید.

این لوازم آرایشی پوشش دهنده بخش های تضعیف شده پوست می باشد. تیرگی‌ ها و منافذ به درستی با این محصول برطرف می شوند. این فرآورده را معمولا در همگی نقاط چهره به‌ کار نمی‌برند. یکنواختی رنگ کانسیلر به خوشگل شدن آرایش یاری می‌ نماید. و یک محصول بهتر برای نهفته کردن تغییر‌ات رنگ‌ های تولید گردیده در صورت، سایه پر‌نور و لکه‌های پوستی را داراست.

آموزش استفاده از کانسیلر

در جواب به پرسش کانسیلر صورت چیست، می‌توان اعلام‌کرد؛ این محصول کرم پودری با غلظت بسیار بالاست که گودی، سیاهی دور چشم، و لکه های روی پوست را می‌پوشاند. کرم پودر های فشرده پر‌نور و رنگی که امکان یکدست کردن را دارد و بعد از به کار گیری از کرم پودر معمولا استفاده می گردد، و اکثر زمان ها سفارش میشود، بعداز کرم پودر روی صورت مصرف شود. این وسیله آرایشی که بصورت مایع و نیمه جامد در بسته بندی های گوناگون در بازار وجود دارد، علاوه بر یکدستی پوست، به تمیزی آرایش یاری می‌نماید. کانسیلر (concealer) مایع در اصل توصیه می شود، از کرم پودر مورد استفاده یک درجه روشن تر باشند، در صورتیکه خیلی درجه روشن بودن این محصول زیاد باشد، از آن بعنوان پوشاننده لکه های چهره به کارگیری می شود.

امیدواریم که مطالب بیان شده در رابطه با کاربرد جدید ترین و بهترین کانسیلر صورت چیست؟ برای شما مفید و موثر بوده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه آموزش استفاده از کانسیلر نیز می توانید با قسمت پشتیبانی سایت و فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *