تجهیزات پزشکی خانگی

ساخت، آموزش و روش برق لب زدن حرارتی و دخترانه

معرفی قیمت بهترین برق لب فانتزی میوه ای شاین دار جامد

از بهترین برق لب برای جذاب نشان دادن لب ها استفاده می شود. شما می توانید از این برق لب ها در مهمانی های ویژه و مهم خود استفاده کنید. حال آموزش استفاده از برق لب را باهم خواهیم دانست. در ادامه مبحث تلاش می کنیم در رابطه با این نکات و ساخت، آموزش و روش برق لب زدن حرارتی و دخترانه سخنانی جامع را بیان کنیم. همچنین در ادامه مبحث به بررسی تاریخچه پیدایش برق لب نیز خواهیم پرداخت. با خواندن این مطلب برق‌لب یکی از اصلی ترین لوازم آرایشی شما می شود.

برق لب چیست؟

مانند رژ لب، برق لب نیز انواع گوناگونی دارد. و به شیوه‌های مختلفی می شود از آن به کار گرفت. ممکن است برق لب در یک بطری کوچک استوانه‌ ای و به صورت غلتکی باشد. یا اینکه مانند رژ لب‌ های مایع دارنده برس ویژه ای باشد. نمونه دیگر آن تیوپی می باشد و مایع برق لب داخل یک تیوپ کوچک و گاها در رنگ‌های فانتزی عرضه میگردد. نوع جدیدی از برق لب نیز وجود دارد که دربردارنده “حجم دهندگی” است. برق لب از موادی درست شده که غالبا بی‌ ضرر و زیان می باشند. و می توانند یک جایگزین مناسب برای تزریق کلاژن باشند. اما اثرات حجم دهندگی در‌این محصول ها موقتی می باشند. بعضی از نمونه های برق لب به صورت جامد و مانند رژ لب بی‌ رنگ هستند. از برق لب برای پوسته پوسته شدن لب‌ها هم به کارگیری می گردد چون بافت چرب آن منجر به ترمیم لب‌ می شود.

ساخت برق لب

مهم ترین ماده برای ساخت برق لب استفاده از وازلین می باشد. برای ساخت این محصول می توانید وازلین را با رنگ های مجاز خوراکی مخلوط کنید. سپس برای سفت تر شدن، خوش بو شدن و همچنین بالا رفتن غلظت فرآورده، موم عسل به آن اضافه کنید. به همین راحتی آموزش ساخت برق لب را به شما یاد دادیم.

روش، آموزش و ساخت برق لب

روش، آموزش و ساخت برق لب

آموزش و روش زدن برق لب حرفه ای

زدن برق لب (lip gloss) دارای هفت مرحله است. با آموزش این هفت مرحله به شما، قادر خواهید بود بصورت حرفه ای بهترین برق لب ها را بزنید.

اولین قانون:

اگر از یک رژ لب بولد و شیمری به کارگیری نمی کنید، همواره از برق لبی استفاده کنید که رنگ تیره دارا باشد. برق لب هایی که رنگ روشن دارند را نمی توانید به راحتی تمیز و مرتب نگه دارید و غالبا ظاهر جالبی پیدا نمی کنند. رنگ های تیره نقص های لب را نیز به راحتی می پوشاند.

دومین قانون:

اگر برق لبی تهیه کردید که با رنگ پوستتان شباهتی ندارد، کمی برق لب بی رنگ یا وازلین به آن اضافه کرده و سپس استفاده کنید. این عمل سبب می شود که تفاوت زیادی بین رنگ پوست و رنگ لب ها مشاهده نشود.

سومین قانون:

اگر در اطراف دهانتان دارای خطوط خنده هستید، از برق لبی به کارگیری کنید که به رنگ پوستتان مشابه باشد. این عمل سبب می شود که خطوط کمتر مشاهده شود.

چهارمین قانون:

از این که برق لبتان فرمولاسیونی غلیظ دارا باشد ترسی نداشته باشید. هرچه فرمولاسیون آن ها غلیظ تر باشد، درخشش بالاتر و زیبایی بیشتری دارند و مدت زمان بیشتری روی لب باقی می مانند. این عمل به علت کیفیت و غلظت بالا است.

پنجمین قانون:

حواستان باشد که لب هایتان حالت چسبناک پیدا نکند. (حتما لب هایی را مشاهده کردید که خشک هستند و در کناره های لب و یا بالای لب ترکیب برق لب و پوسته و ماسیدگی مشاهده می شود.) برای پیشگیری از وقوع چنین اتفاقی باید لب ها را به طور منظم اسکراب کنید. می توانید از ترکیب وازلین و یک لیف حمام گرم برای این عمل به کارگیری کنید. اگر این راه هم مشکل شما را حل نکرد، همواره گوش پاک کن در کیف خود داشته باشید تا کناره های لب را تمیز کنید.

ششمین قانون:

از لب هایتان مراقبت کنید. به کارگیری از برق لب مانند قرار دادن روغن روی پوست می باشد. در نتیجه باید از لب هایتان با کرم ضد آفتاب مراقبت کنید.

هفتمین قانون:

لب ها را به هم نمالید. این موضوع سبب می شود که برق لب به طرف خارج لب ها برود و نه درخششی داشته باشد و زیبا مشاهده نشود.

انواع برق لب حرارتی و دخترانه

انواع برق لب حرارتی و دخترانه

بهترین برق لب حرارتی

از بهترین برق لب های دنیا می توان به نمونه حرارتی اشاره کرد. شاید تعجب آور باشد اما این محصول با تغییر دمای بدن رنگ برق‌لب تغییر می کند. البته از این نمونه در ایران تا به امروز وجود ندارد. اما امیدوار هستیم که به زودی از برق لب حرارتی در ایران نیز صحبت بگوییم.

برق لب دخترانه

محبوب ترین و بهترین برق لب دخترانه مربوط به رنگ های صورتی و بنفش است. به این دلیل که این رنگ ها برای دختران می باشد، از این رو به برق‌لب دخترانه شهرت پیدا کرده اند. البته برق‌لب دخترانه در رنگ های متنوع دیگری نیز موجود است. این رنگ ها جوان پسند تر می باشند.

تاریخچه و مواد تشکیل دهنده برق‌لب

برق لب از ماده واکس مانند، روغن و اندکی رنگدانه تشکیل می شود. آن نمونه از برق لب‌ هایی که رنگی می باشند، صرفا دارنده میزانی کمتر از 3 درصد رنگ هستند.
برق لب نخستین‌ بار بوسیله کمپانی 3dsmax فاکتور در سال 1930 ارائه شد. آنها می‌خواستند یک فرآورده آرایشی برای لب تولید نمایند که لب‌ ها را در فیلم درخشان و درخشنده نشان دهد. آری صحیح شنیدید فاکتور مهم ساخت برق لب به کار گیری در صنعت فیلم‌ سازی می باشد. این محصول در آغاز به صورت ویژه برای بازیگران در فیلم‌ های سیاه و سفید تولید می شد. اما به مرور زمان گسترش پیدا کرد و به یک محصول آرایشی مخصوص تبدیل شد. زنان از بازیگران نقش نخست فیلم‌ ها الهام می‌ گرفتند و آنان هم می خواستند که لب‌ هایشان به صورت درخشان دیده شود. به همین هدف پروسه ساخت برق لب رونق پیدا کرد.نخستین برق لب تجاری را تری دی مکس فاکتور به عنوان X-rated در سال 1932 ساخت. انتخاب فرمول اساسی برق لب تا سال 2003 طول کشید.

امیدواریم مطلبی جامع و کامل در رابطه با ساخت، آموزش و روش برق لب زدن حرارتی و دخترانه را توانسته باشیم به شما منتقل کرده باشیم. همچنین شما می توانید جهت پرسیدن سوال خود در مورد بهترین برق لب ها با قسمت پشتیبانی سایت و فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان درمان شو در ارتباط باشید.

4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *