تجهیزات پزشکی خانگی

خفن ترین و بهترین ژل های حجم دهنده لب فوری و خانگی در سال 2022

معرفی بهترین ژل های حجم دهنده لب فوری خانگی ارزان

برخی از خانم ها از کوچک بودن لب های خود شاکی هستند. داشتن لب های کوچک ممکن است سبب کاهش اعتماد به نفس شما شود. همچنین سبب می شود احساس خوبی نسبت به خود نداشته باشید. ژل های حجم دهنده با هزینه بسیار کم در کوتاه ترین زمان ممکن سبب افزایش حجم لب های شما بصورت موقت می شود. در این مطلب قصد داریم مطالبی در مورد معرفی بهترین ژل های حجم دهنده لب فوری و خانگی ارزان بیان کنیم. قطعا با یکبار استفاده، این محصول در کیف لوازم آرایشی شما قرار خواهد گرفت.

آموزش ساخت ژل حجم دهنده لب فوری در خانه

با کمک این فیلم یک دقیقه ای می توانید به کمک روغن نارگیل، فلفل، شکر و دارچین ژل حجم دهنده لب فوری را در خانه برای خود درست کنید.

ژل حجم دهنده لب چیست؟

یکی از عواملی که نقش بالایی در زیبایی ظاهری خانم ها داراست، داشتن لب های حجیم می باشد. از همین رو تعداد زیادی از اشخاص برای حجیم و خوشگل کردن لب های خود به تزریق ژل و چربی در لب های خود روی می‌آورند. البته همان طور که خودتان نیز می‌دانید این عمل بسیار مضر و درد آور بوده، ضمن اینکه هزینه بالای آن را نباید نادیده گرفت. بدین ترتیب در شرایطی که به دنبال راهی آسان برای حجیم کردن لب های خود هستید ما به شما ژل حجم دهنده لب را توصیه میکنیم.

اکثر خانم ها دوست دارند لب هایی با میزان حجم بالایی داشته باشند. شکرت های بزرگی امروزه به طور تخصصی روی فرمول های حجم دهنده لب فعالیت می کنند. همچنین ترفند های فراوانی نیز در دنیای آرایشی وجود دارد، اما اکثر آن ها نمی توانند نیاز شما را برطرف سازند. برخلاف خیلی از ترفند های خطرناک که شامل کشیدن خط درون سفیدی چشم می‌شود، حجم دادن به لب یک ترفند خیلی ساده می باشد. که با مراقبت شرایط طبیعی، لب های شما را یه خرده بزرگتر نمایش می دهد . حجم دهنده های لب شما‌ را از تزریق فیلر بی نیاز می کنند و شما مجبور نمی شوید هزینه ای زیاد را بپردازید. مقالات وسایل آرایشی و  بهداشتی درمان شو به شما کمک می نماید تا با حجم دهنده لب و روش به کارگیری از آن بر روی لبان خود بیشتر آشنا گردید.

باکیفیت ترین ژل حجم دهنده لب فوری

باکیفیت ترین ژل حجم دهنده لب فوری

ژل حجم دهنده لب فوری

ژل حجم دهنده ی لب فوری روشی نو برای حجیم کردن لب ها بوده که دارای هیچ عارضه ای نمی باشد. و منجر به زیاد شدن حجم لب ها و برجستگی آن ها می گردد. با به کارگیری از این حجم دهنده دیگر نیازی به تزریق ژل و یا این که چربی در لب های خود که روش هایی بسیار درد آور و بسیار پر هزینه می باشد، ندارید. این محصول کاملا طبیعی بوده و برای شما لب هایی براق با حجمی مناسب و پررنگ به ارمغان می آرود. این رژ لب مایع با ویتامین های درخشان کننده و نفوذ کننده به لب و همینطور فرمول های مرطوب کننده منجر به شادابی و تازگی لب های شما می‌شود. ژل های حجم دهنده لب فوری در مدت زمان 12 الی 24 ساعت می تواند لب های شما را حجیم تر نمایش دهد. از این رو با هزینه و مدن زمان بسیار کم، به حجم مطلوب و مورد گسند خود می رسید.

بهترین ژل حجم دهنده لب در سال 2022

نمونه های مختلفی از این ژل ها در بازار موجود است. اما به بهترین برند های ژل حجم‌دهنده لب در سال 2022 اشاره خواهیم کرد.

  • برند آرت دکور
  • برند لکسیون
  • برند پلامپ ایت
  • برند لیپ لیپ
  • برند پلامر
  • برند لنبنا

این برند ها جز بهترین برند های ژل حجم دهنده در سال 2022 شناخته گردیده اند. به همین علت توصیه ما به شما استفاده از این برند های معتبر می باشد.

آموزش استفاده از ژل حجم‎ دهنده‌لب:

در طول شبانه روز دوبار در شب و روز رژ را بر روی لب ها بمالید، برای بدست آوردن نتیجه ی ای عالی ۱ الی ۲ دقیقه بعد از مالیدن ژل حجم دهنده لب فوری و یا سایر محصولات و لوازم آرایشی لب، سعی کنید کامل لب ها را به هم ماساژ دهید تا کامل جذب پوست لب شود . قبل از به کارگیری سعی کنید با خط لبی که دو سه درجه تیره تر از رنگ رژلب تان می باشد دور لب را، بطوریکه مرز پوست لب از صورت جدا شود و سپس از ژل حجم دهنده لب خانگی استفاده. اما افرادی هم که لب های پر رنگ و حجیمی دارا‌ هستند با به کارگیری از ژل های حجیم کننده لب فوری می توانند فرم درست تری به لب های خود بدهند.

ژل حجم دهنده ی لب (Lip volumizing gel) با تحریک ۳۵۰ % رنگدانه های موجود در لب ها و ارتقا ۴۰ % حجم لب ها، چین و چروک ها را نابود می کند. و با به وجود آوردن لب هایی با ساختاری خوب و خط لبی عالی سبب زیبایی چندین برابر لب های شما می شود. با به کار گیری از این محصول  دیگر با کار های جراحی و تزریق دردناک و خطرناک ژل های لب خداحافظی نمائید. تنها کافی است به جای استفاده از روش های قدیمی یک بار از  حجم دهنده لب به کارگیری فرمایید تا از تاثیر آن در مقطع زمانی بسیار کم شگفت زده گردید.

آموزش زدن ژل‌حجم دهنده لب خانگی

آموزش زدن ژل‌حجم دهنده لب خانگی

کاربرد ژل‌حجم دهنده لب خانگی چیست؟

در فرمول این محصولات از موادی مانند منتول، گیاه وینترگرین، زنجبیل و کپسایسین به کار گیری می‌گردد. که احساس سوزن سوزن شدن و ورم کردن را در لب ها ایجاد می کند . این حس سوزن ملایم منجر به روانه شدن گردش خون به لب ها گردیده و همین دلیل سبب بزرگتر شدن آن ها می شود. همچنین ژل حجم دهنده لب خانگی منجر به نگه داشتن رطوبت در سطح پوست گردیده و باعث می شود تا بدون هیچ مشکل و عارضه ای لب ها حجیم تر شوند. این محصولات معمولا به صورت ژل و یا  برق لب در بازار وجود دارند. و درون آن ها از ترکیبات مرطوب کننده، رنگ، روغن و موم نیز به کار گیری می‌گردد. و شما می توانید در طول روز از آن ها استفاده نمایید. ولی مدل بی رنگ این محصولات امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

آیا حجیم کننده لب واقعا اثر می کند ؟

بطور قطعی می توان بیان کرد در حجیم کردن لب ها این محصول اثر گذار می باشد. حال تفاوت هزینه و برند محصول بر اساس مدت ماندگاری و میزان حجیم کردن لب ها می باشد. اما می توان با قطعیت بیان کرد که استفاده از این ژل های فوری برای افزایش حجم لب 100 درصد جوابگو می باشد.

خوشبختانه این نوع حجم دهنده ها هیچ نوع عوارضی برای بدن ندارند و احساس سوزش خفیفی که تولید میکنند خیلی سریع از بین می رود. و مواد آبرسان آن برای لب های شما مفید می باشد. به علاوه این مواد طبیعی قابل خوردن می‌باشند و هیچ ضرری برای بدن شما ندارند. در صورتی‌که به موادی مانند نعناع و زنجبیل حساس باشید می بایست مواد تشکیل دهنده جنس را به درستی انتخاب فرمائید. همچنین به شما سفارش می‌کنیم نخست محصول را روی دست آزمایش کرده و بعد از آن اقدام به استفاده از آن بکنید. چرا که حدود 2 درصد از خانم ها به این محصول حساسیت دارند.

در این مطلب بصورت کلی در مورد خفن ترین و بهترین ژل های حجم دهنده لب فوری و خانگی در سال 2022 سخن گفتیم. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با ژل های حجم دهنده می توانید با قسمت پشتیبانی سایت درمان شو در ارتباط باشید.

4/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *