تجهیزات پزشکی خانگی

آموزش و روش خط لب کشیدن با بهترین مداد لب لچیک در سال 2022

بررسی قیمت و خرید انواع بهترین رنگ خط و مداد لب مک و بیو

خط یا مداد لب در حقیقت یکی از بهترین وسایل آرایشی جهت تمایز کردن لب ها با سایر بخش های صورت است. این محصول در نمونه و مارک های متفاوتی در بازار موجود هستند. خط لب برای آرایش بسیار مهم و ضروری است. برای مشاهده انواع مداد لب می توانید به انتهای همین مقاله مراجعه کنید. با کشیدن مداد لب سبب جذاب تر نشان دادن لب های خود می شوید. ما در این مطلب قصد داریم بصورت کامل در مورد این محصول صحبت کنیم.

مداد لب چیست؟

 

کلیه ما رژ لب را میشناسیم. برای اینکه تعریفی از مداد لب داشته باشیم، می بایست یک مقایسه معمولی ارائه دهیم. نسبت رژ لب به مدادلب، دقیقا همچون نسبت پرایمر به فونداسیون می باشد. یا این که می توان آن را با برق ناخن و لاک ناخن مقایسه کرد. مداد لب قادر است جزئیات فراوانی را به لب شما هدیه دهد. در واقعیت کاربرد مداد لب را می توان زیبا تر نشان دادن لب دانست. در شرایطی‌که میخواهید لب شما جزئیات بیشتری داشته باشد و از جمله بزرگ تر و با حجم بالاتری مشاهده گردد، قطعا بایستی از مداد لب به کار گیری فرمائید. به کارگیری از مدادلب بسیار معمولی می باشد و می‌تواند حقیقتا اثر گذار واقع گردد.

این محصول آرایشی لب، اشکال و رنگ های مختلفی داراست. و در اصل برای پوشاندن نواحی بیرونی لب به کارگیری میگردد. مدادلب برخلاف تصور بخش زیادی از اشخاص، کاربرد فراوانی در زیبا جلوه دادن  لب ها داراست. با وجود اینکه نوآوری قلم لب به اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی مربوط می شود، البته هنوز هم کاربرد خودش را در آرایش لب محافظت کرده. شما هم می‌توانید با فهمیدن تعدادی نکته معمولی، استفاده درست از مدادلب را بیاموزید و از ظاهر لب های خود در جلو آینه و در مهمانی های خود لذت ببرید.

آموزش و روش خط لب کشیدن با مداد لب

 

روش های گوناگونی برای کشیدن خط لب وجود دارد. ما قصد داریم یکی از خفن ترین آموزش های کشیدن خط لب با مداد لب را به شما بیاموزیم. جهت کشیدن خط لب از لب بالایی آغاز کنید و در وسط لب هایتان یک شکل X ترسیم کنید. بعد از آن بخش بالای X را از هر طرف به گوشه های لب متصل کنید.

از آنجایی که برخی از خانم ها دارای لب ها باریک و نازکی هستند، باید خط لب را مقداری پایین تر از مرز لب و مماس با آن بکشید. دقت داشته باشید که این خط را با فاصله از مرز لب نکشید و دقیقا مماس با آن باشد. همین ترند و فاصله خیلی کم سبب می شود اندازه لب ها با خطای دید از اندازه حقیقی شان بزرگتر مشاهده شود.
در مرحله بعد به سراغ لب پایینی بروید و از گوشه سمت راست لب پایینی، خطی با فاصله از مرز لب و مماس با آن ترسیم کنید و این خط را به گوشه بخش چپی لب پایینی وصل کنید.
از مداد لب می توانید برای پوشش دهی سطح لب نیز به کارگیری فرمائید. کشیدن مداد لب روی سطح لب و زدن رژ لب پس از آن، سبب می شود لب ها برجسته تر و بزرگتر از اندازه حقیقی شان دیده شوند. این ترفند یکی از بهترین آموزش ها برای کشیدن خط لب با مداد لب است.

آموزش و روش کشیدن خط لب با مداد لب

آموزش و روش کشیدن خط لب با مداد لب

بهترین برند های مداد لب در سال 2022

 

برخی از برند ها جز بهترین برند های مداد لب در سال 2022 مشخص شده اند. در ادامه به معرفی بهترین برند های مدادلب در سال 2022 خواهیم پرداخت. همچنین مداد لب لچیک با اختلاف از بهترین نمونه های مداد لب در سال 2022 معرفی شد. مداد لب لچیک به علت ضد آب بودن و کیفیت بسیار بالا در رنگ به این محبوبیت رسیده است. مدادلب لچیک در متنوع ترین رنگ ها در بازار موجود است.

  • بی یو
  • تروکاور
  • اسنس
  • دبورا
  • آرت دکو
  • گلدن رز
  • فلورمار
  • بورژوآ
  • ریمل لندن
  • دوسه

این برند ها با دارا بودن بهترین کفیت و ماندگاری می توانن بهترین انتخاب جهت مدادلب در سال 2022 باشند. این محبوبیت از سمت کاربران و اشخاصی می باشد که از این برند ها استفاده کرده اند. و به صورت قاطع بیان کرده اند این برند ها بهترین نمونه مدادلب در سال 2022 بوده اند.

کاربرد خط و مداد لب

 

خب در صورتی که شما نیز جزء گروه اشخاصی هستید که تمایلی به کار گیری از مدادلب ندارید، به طبع او‌لین پرسشی که در ذهنیت شما صورت می گیرید، همین است که چرا بایستی از مدادلب به کار گیری کنیم؟ اصلا کاربرد مداد لب چیست؟ پیرو چنین سوالاتی قصد داریم تا شما را با یک سری مثال از کاربرد‌ های اساسی مدادلب آشنا کنیم.

این محصول مناسب برای خانم‌ های است که لب‌ های نازک دارند. یا این که ضخامت لب پایین و بالای آنان یکسان نمی باشند. در‌حالتی که لب‌ های شما نازک می باشد، میتوانید با به کار گیری از  مدادلب، آن‌ها را پرتر و حجیم‌ تر نمایش دهید. برای این کار کافیست تا رژ لب خود را یک رنگ روشن و رنگ مدادلب خود را رنگی تیره‌ تر تعیین نمائید. خط لب را دقیقا از مرز لب‌تان بکشید. دقت داشته باشید که نیاز نیست برای جلوه بیشتر، خط لب را بالاتر از مرز لب بکشید. با این کار ظاهر شما نه تنها زیبا تر نخواهد شد، بلکه از دید قوانین آرایش، عملی بسیار غلط می باشد.

با این عمل شما میتوانید یک سایه پر‌نور زیبا روی لب خودتان ایجاد کنید. سایه روشنی که در اثر آن، لب شما حجیم‌ تر مشاهده شود. همینطور در‌حالتی که یک لب شما نسبت به دیگری کوچک‌ تر یا این که بزرگ‌تر می باشد، میتوانید مدادلب را در آن بخش یه خرده قطور‌تر بکشید تا این عدم تناسب را جبران کند.

بهترین مداد لب در سال 2022

بهترین مداد لب در سال 2022

روش تعیین و انتخاب مدادلب؟

 

در‌صورتی‌که تا به اینجای مقاله متقاعد شدید که استفاده از مدادلب برای زیبایی چهره‌ تان و تکمیل آرایش، یک ضرورت است. پس باید بیاموزید که چه مداد لبی را تهیه کنید. معمولا می بایست از مدادلبی به کار گیری فرمائید که یک درجه از رژ لب شما تیره‌ تر باشد.

با این کار میتوانید لب‌ های خود را حجیم‌ تر نشان دهید. دقیقا همچون یک فریم عکسی که سبب می گردد عکس درون آن جلوه زیباتری پیدا نماید. ولی چنانچه بر عکس، لب‌های حجیمی دارید و میخواهید آن‌ ها‌ را کوچک‌تر نمایش دهید، می بایست از مدادلب روشن تر نسبت به رنگ لب ها استفاده نمایید. حتی‌ د‌ر بعضی موارد به کارگیری از مدادلب سفید نیز سفارش می‌گردد.

خط لب چیست؟

 

خط لب بعنوان یک مرز جداکننده بین لب ها با سایر بخش ها است. بنابراین خط لب در ارایش بسیار مهم می باشد. شما اگر خط لب خود را نتوانید در ارایش جذاب کنید، رژ لب شما روی خط لب را گرفته و لب های شما ظاهری زیبا نخواهند داشت. با استفاده از مداد لب (lip liner) می توانید در مدت چند دقیقه، خط های لب خود را برجسته تر و زیبا تر نشان دهید. سپس بعد از آن کافی است از رژ لب به کارگیری نمایید. حال تقریبا آرایش لب شما کامل است. چنین نکاتی در استفاده از آرایش لب بسیار ضروری است. در صورت رعایت نکردن آن ها شما نمی توانید ارایش مطلوب خود را داشته باشید. مداد های لب را همواره سعی کنید متناسب با رنگ لب ها و یا رژ لب ها انتخاب کنید. چرا که این رنگ می بایست بسیار شبیه لب ها باشد. در غیر اینصورت خط لب اگر رنگش با لب ها تفاوت داشته باشد، صورتتان شبیه به دلقک ها خواهد شد. در سایت و فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی و بهداشتی درمان شو شما می توانید انواع مداد های لب را تهیه کنید. این محصولات دارای کیفیت و قابل استفاده برای تمامی اشخاص است.

امیدواریم مطالب بیان شده در مورد آموزش و روش خط لب کشیدن با بهترین مداد لب لچیک در سال 2022 برای شما مفید بوده باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با کشیدن خط لب و یا استفاده از مداد لب می توانید با قسمت پشتیبانی فروشگاه در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *