تجهیزات پزشکی خانگی

خفن ترین و بهترین آموزش و روش انواع رژلب زدن مک و میلین

معرفی قیمت و خرید بهترین رژ لب های با رنگ های مختلف با کیفیت

امروزه انواع رژ لب با هزینه های مختلف و کارایی های متفاوت در بازار موجود هستند. هر یک از این نمونه های رژلب جهت زیبایی لب ها طراحی و تولید شده اند. رژ لب ها در مدل های جامد، مایع و مدادی در بازار موجود هستند. در ادامه مبحث در رابطه با خفن ترین و بهترین آموزش ها و روش های انواع رژلب زدن مک و میلین سخن خواهیم گفت.

رژلب چیست؟

رژ لب یکی‌ از وسایل آرایشی دوست داشتنی تمامی خانم ها و دختر خانوم ها می باشد. که در انتخاب آن نیز وسواس فراوانی به خرج داده می شود. این مقاله به معرفی تمامی نمونه ها و رنگ های رژ لب می پردازیم. رژ لب یا ماتیک یک محصول آرایشی می باشد که دربردارنده مواد رنگی، نوعی روغن، موم و نرم‌کننده پوست است. که برای مالیدن رنگ و بافت بر روی لب‌ ها استفاده می شوند. انواع گوناگونی از رژ لب تولید شده است.

آموزش و روش رژلب زدن

اموزش رژلب زدن به صورت درست به ویژه برای خانم هایی که لب‌ های کوچک یا باریک دارند، می‌تواند یک موقعیت فوق العاده باشد. با این‌ اموزش ارایش رژ لب قادر خواهید بود میکاپ متفاوتی داشته باشند. تا صورتتان جذاب تر مشاهده شود. شاید شما هم دوست داشته باشید لب‌ های باریک خود را با آرایش، گوشتی و پرتر نمایش دهید. اکثر بانوان نمی‌دانند که چگونه می‌شود تنها با یادگیری طرز رژ زدن، حالت لب و حتی صورت را تغییر داد. جذاب تر مشاهده شدن لب‌ ها پس از رژ زدن تنها یک ادعا نیست و شما می‌توانید فقط با یادگیری روش درست رژ لب زدن، یک آرایش کامل و بدون نقص داشته باشید.

قبل از رژ زدن می بایست مداد لب را کشیده باشید. سپس برای روش درست رژلب زدن کافی است در رژ لب را باز کنید. بعد از آن رژ را به میزان کافی به لب های خود بمالید. دقت داشته باشید که بیشتر از حد معمولی رژ ها را به لب نزنید. چرا که سبب پخش شدن رژ در اطراف لب شده و ظاهری نامناسب برای شما ایجاد می کند. همچنین اگر رژ لب کم باشد، به هیچ عنوان لب های شما تغییر نمی کند. بعد از زدن رژلب به لب ها، به آرامی لب ها خود را بهم بمالید تا رژ در تمامی قسمت ها به اندازه کافی پخش شود. حال دارای لب های بسیار خوش رنگ و زیبا خواهید بود.

آموزش و روش رژلب زدن

آموزش و روش رژلب زدن

بهترین برند های رژلب در سال 2022

از بهترین برند های رژلب در سال 2022 می تواند به رژ لب های مک و میلین اشاره کرد. برند ماک یکی از بهترین برند های رژلب در سال 2022 تعیین شده است. بعد از مک می توان برند میلین را دومین برند محبوب در سال 2022 دانست. این رتبه بندی ها توسط نظرسنجی های کاربران تعیین شده است. رژلب مک با کسب حدود 95 درصد رضایت کاربر، با اختلاف اولین رژ لب جهان در سال 2022 تعیین شد.

انواع و کاربرد هر رنگ از رژ لب

رژ لب مرجانی : این رنگ، علاوه بر طبیعی نگه داشتن صورت سبب رنگ و روح دادن به صورت و لب ها می‌گردد.

رژ لب مرجانی بژ : رنگی که بسیار مناسب مهمانی ها و مراسم های مهم شما می باشد.

رژ لب صورتی پامچالی : رنگی که مناسب دوشیزه ها نیز می باشد. رنگی که صئرت را بسیار پر انرژی و شاداب نشان می دهد.

رژ لب صورتی گرم : رنگی که لب ها را پررنگ تر نمایش می دهد.

رژلب قرمز‌رنگ اب اناری: رنگی که صورت را بسیار پر انرژی و جوان نمایش می دهد.

رژ لب با رنگ سرخابی : رنگی که سبب شاداب نشان دادن صورت می‌شود و دارنده بافتی جذاب می باشد.

رژ لب با رنگ هلویی : رنگی که جزو دوستداشتنی ترین رنگ های مورد استفاده خانم ها است.

رژ لب تمشکی : رنگی که صورت های رنگ پریده را سرخ و زیبا نشان می دهد. البته استفاده از این محصول، نیازمند مشاهده آموزش رژلب زدن می باشد.

بهترین برند رژلب در سال 2022

بهترین برند رژلب در سال 2022

رژ لب گوشتی مات : رنگی زرق و برق دار که مناسب به کارگیری در مدت تمام روز می باشد.

رژ لب صورتی روشن: این صورتی جزء پر استفاده ترین رنگ های صورتی است.

رژ لب قرمز‌ رنگ مرجانی : رنگی که از ادغام دو رنگ قرمز‌ و مرجانی تهیه می گردد و جزء یکی از رنگ های پر طرفدار خانم ها می باشد.

رژ لب قرمز مایل به کبود : این رنگ که بسیار نزدیک به رنگ آلوی قرمز‌ رنگ می باشد صورت های بی روح را پر شاداب و نشاط نمایش می دهد.

رژ لب قهوه ای خرمایی پر رنگ : این رنگ از ادغام دو رنگ قهوه ای و خرمایی تهیه شد‌ه‌ است. و رژ لبی زرق و برق دار به حساب می آید. قبل از استفاده از این رژ حتما آموزش رژلب زدن را یاد بگیرید.

رژ لب رنگ بلوطی : این رنگ جزء یکی‌ از رنگ های فوق العاده قشنگ و مناسب برای صورت های روشن یا این که بی رنگ و روح می باشد.

رژ لب قرمز رنگ قهوه ای : این رنگ از ادغام دو رنگ قرمز و قهوه ای تهیه می‌گردد و رنگی مناسب خانم های میانسال میباشد.

رژلب مایع و درخشان: رژلب های مایع که درخشان هم می باشند. یک مدت بسیار مد بودند اما هنوز هم علاقه مندان خاص خودشان را دارا‌ هستند، این نوع از رژلب ها برای به کار گیری در جشن ها و مجالس عروسی مناسب اند.

رژلب اکلیلی: رژلب (lipsticks) های اکلیلی درخشندگی بی نظیری دارا هستند. چون درون آن ها اکلیل وجود دارد، برای اینکه در مراسم عروسی تک باشید می‌توانید با به کار گیری از این نوع رژلب حسابی جلب توجه نمائید. و نظر تمامی اشخاص را به سوی خود بگیرید. این رژ لب برای سنین بین 16 تا 35 سال مناسب می باشد.

رژلب مک و میلین

رژلب مک و میلین

رژلب مات: به لطف کایلی جنرر، رژ لب های مات در طول چندین سال گذشته محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده اند. همان گونه که از اسمشان مشخص است، این رژلب ها به هیچ وجه درخشان نیستند و در درون آنها مایعی وجود دارد. که بعد از به کار گیری کم آب می گردد.
رژلب شبرنگ: خانم ها معمولا دنبال وسایل آرایشی و بهداشتی خاص و کم یاب هستند. که رژلب های شبرنگ آنها را به هدف شان می‌رسانند، رژلب های شبرنگ حتی‌ د‌ر بدون نور ترین محیط ها جلب توجه میکنند و بسیار واضعح مشاهده می شودند.

رژلب مخملی: رژلب های مخملی همان طور که از نام شان پیدا می باشد همانند مخمل می‌باشند. و همچنین سبب پر رنگ تر و بزرگ تر نشان داده می شود، این رژلب ها برای اشخاصی که لب های باریکی دارند بسیار مناسب است.

عارضه های استفاده از این محصول در بارداری

از آنجایی که در ترکیبات اکثر رژلب ها سرب وجود دارد، و سرب منجر به آسیب های مغزی و کلیوی می شو.د خانم های حامله نباید از رژلب در این زمان حساس به کارگیری نمایند. تا به خودشان و جنین مشکلی وارد نشود.در اکثری از رژلب ها موادی همانند پلی اتیلن، اکسید آهن و سرب وجود دارد، که سبب سرطان پستان و سرطان های ریوی می شوند. از این رو تنها در مواقع بارداری سعی کنید کمتر از این محصول استفاده کنید.

سرب یکی از مواد مضر مو جود در رژ لب ها می باشد. این ماده بیشتر روی دستگاه عصبی بدن انسان تأثیر می گذارد و برای سیستم هورمونی نیز مضر می باشد. در نتیجه مهم است که بتوانید رژ لب های بدون سرب را تهیه کنید. ما در این مقاله این محصولات بی ضرر را به شما معرفی خواهیم کرد.

بر اساس پژوهش ها، مشخص شده است که رژ لب سبب آلرژی لب‌ ها و پوست اطراف آن‌ می شود. سایر تاثیرات مضر آن دربرگیرنده بستن منافذ پوست، بی آبی و شکاف خوردگی لب هاست. برخی از مواد مضر موجود در رژ لب سبب بروز سرطان می گردد. همینطور فلزات سمی سنگین نیز در مقادیر بسیار کم در رژ لب وجود دارند. البته لازم به ذکر است این مواد سنگین در رژ لب های بی کیفیت و بی برند می باشند.

امیدواریم مطالب بیان شده در رابطه با معرفی قیمت و خرید بهترین رژ لب های با رنگ های مختلف با کیفیت برای شما مفید و موثر بوده باشد. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با خفن ترین و بهترین آموزش و روش انواع رژلب زدن مک و میلین نیز می توانید با قسمت پشتیبانی سایت و فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان قیمت درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *