تجهیزات پزشکی خانگی

آموزش و روش استفاده از بهترین موس واسپری مو در خانه در سال 2022

معرفی بهترین اسپری مو دخترانه کاسپین برای موی خشک

اسپری مو را بعنوان ثابت کننده مو می شناسیم. معمولا هنگامی که به مهمانی ها و یا عروسی ها می رویم، از این اسپیری ها استفاده می کنیم. برای ثابت نگه داشتن حالت موی خود تنها کافی است از این اسپری ها استفاده کنید. این اسپری ها می توانند بین یک الی دو روز موی شما را در حالت مورد علاقتان ثابت نگه دارند. اسپری مو را نیز می توان از اصلی ترین وسایل آرایشی معرفی کرد. در ادامه مبحث بیشتر در مورد آموزش و روش استفاده از بهترین موس واسپری مو در خانه در سال 2022 سخن خواهیم گفت.

روش استفاده از موس و اسپری مو

 

روش های استفاده از اسپری و موس مو را بصورت کامل برای شما ذکر کرده ایم. با کمک این روش های اسپری مو قادر خواهید بود که بهترین نتیجه را از آرایش مو ببرید.

  • برای پیشگیری از به هم چسبیدن کامل موهایتان که سبب شکستگی مو نیز می گردد، در زمان استفاده از اسپری‌مو بهتر است آن را در فاصله حداقل 30 سانتی‌متری موهایتان نگه ‌دارید.
  • اگر پس از استفاده از اسپری، موهایتان را به‌ خوبی شستشو ندهید، موهای شما خشک و شکننده می‌ گردد. به این نکته توجه کنید که مصرف بیش‌ از اندازه از اسپری‌ مو نیز سبب افزایش موخوره می‌ گردد.
  • در زمان مصرف، مطمئن شوید که نازل با محتویات اسپری بسته نشده باشد. در غیر این حالت، اسپری به‌ خوبی عمل نمی‌کند. برای رفع مسدودی سر اسپری تنها لازم است نازل را درآورده و آن را زیرآب داغ بگیرید. با این عمل محتویات اضافه به‌ آسانی پاک می‌شوند.
  • اگر قصد دارید از اسپری برای بخش کوچکی از موهایتان استفاده کنید، به‌ جای اسپری کردن مستقیم آن روی موهایتان می‌توانید آن را روی یک شانه اسپری کرده و به کمک آن تنها موهای همان بخش را حالت دهید.
  • همواره اسپری مو را در یک اتاق با تهویه مناسب مصرف کنید تا احتمال استنشاق آن و آسیب احتمالی به ریه‌ تان کاهش پیدا کند.
  • اسپری‌های مو مواد الکلی است، که می‌تواند سبب خشکی پوست سر شود؛ در نتیجه این محصول را مستقیماً روی پوست سر اسپری نکنید.
  • اسپری‌های مو به راحتی آتش می گیرد، هرگز از آن‌ ها در نزدیکی شعله‌ های آتش به کارگیری نکنید.
  • اسپری را در مکان خشک و خنک و دور از نور آفتاب نگهداری کنید و سریعا بعد از استفاده دستان خود را بشویید.

اکنون روش های استفاده از موس و اسپری مو را بیان کردیم. در ادامه نیز به صورت کامل آموزش استفاده از اسپری مو را بیان خواهیم کرد.

آموزش و روش استفاده از اسپری مو

آموزش و روش استفاده از اسپری مو

آموزش استفاده از اسپری مو

 

آموزش کامل استفاده از اسپری مو را مرحله به مرحله در پایین برای شما بیان کرده ایم:

  • هنگامی که مدل موی شما اوکی شد، می توانید اسپری را از دور به موهایتان بزنید.
  • به جای دقت روی یک بخش، سعی کنید تا اسپری، موهای شما را به طور یکسان پوشش دهد.
  • اگر قصد دارید موهایتان مدت بیشتری بماند، می توانید اسپری را از فاصله نزدیک به مو ها بزنید.
  • روی بیشتر قوطی های اسپری مو روش های استفاده ای در مورد اینکه از چه فاصله ای باید به موهایتان اسپری بزنید, بیان شده است. هنگامی که از اسپری استفاده می کنید، باید احساس کنید که موهایتان حالت دلخواه خود را گرفته است.
  • هنگامی که احساس کردید به میزان کافی سفت و محکم شده، دیگر اسپری نکنید. به عنوان نمونه اگر قصد دارید یک مدل موی بسیار ساده برای یک شب داشته باشید، به اسپری موی کمتری نیاز خواهید داشت اما قصد دارد مدل موی جذاب تری داشته باشید و باید چند ساعت در مقابل آینه زمان بگذارید، واضح است که به اسپری مو بیشتری نیاز خواهید داشت.
  • اگر موهای شما حالت روبه بالا دارد, لایه کمی از آن را روی شانه یا برس اسپری بزنید که این عمل به پیشگیری از افتادن مو کمک خواهد کرد.
  • اگر قصد دارید که حجم بیشتری از موهایتان را حالت دهید، می توانید تمامی مراحل را با تفاوت در حجم مو به آسانی با اسپری انجام دهید.
  • اگر موهای شما چرب است, اسپری می تواند به پیشگیری از چرب شدن موهایتان پس از شستشو کمک فراوانی کند . میزان کمی از اسپری را روی موهای تمیز استفاده کنید که این آموزش اسپری مو به موهای شما کمک خواهد کرد تا چند روز بیشتر از معمول بدون چربی باقی بمانند. در نهایت, به خاصر داشته باشید که این روش باید تنها در صورت نیاز و نه به عنوان یک قانون کلی مورد استفاده قرار گیرد.

با استفاده از این آموزش استفاده از اسپری مو به راحتی می توانید، بهترین حالت مو را داشته باشید. مطابق این آموزش اسپری مو زدن، خانم ها برای حالت دادن به مو های خود نیاز به اسپری بیشتری دارند.

بهترین برند اسپری مو در سال 2022

 

بهترین برند هایی از اسپری مو در سال 2022 توسط کاربران معرفی شده اند. در ادامه این برند ها را معرفی خواهیم کرد:

  • برند لورال آنت
  • برند بیول
  • برند یانسی
  • برند نلی
  • کنرا
  • کاسپین
  • برند سباستین ری شیپر
  • برند گتسبی

این برند ها جز بهترین برند های اسپری مو در سال 2022 بوده اند. برند کاسپین نیز یکی از محبوب ترین برند های اسپری‌مو در سال 20200 داخل ایران بوده است. هزینه مناسب و کیفیت بالا این محصول، سبب محبوبیت آن شده است.

بهترین اسپری مو سال 2022

بهترین اسپری مو سال 2022

اسپری‌مو چیست و کاربردهای موس موی

 

امروزه در هر منزلی دست کم یک اسپری مو پیدا می‌شود. و آسان ترین کاری که برای آرایش موها می‌توان استفاده کرد به کارگیری از همین اسپری‌ها ی مو است. با اینکه اسپری‌ های مو سابقه خیلی خوبی در سال های گذشته برای حفظ حالت مو نداشتند؛ ولی امروزه به علت سبک‌ تر بودن، یکی از بهترین وسایل آرایشی برای موی به کار می رود. این اسپری‌ ها انواع متعددی دارا‌ هستند که از هریک برای انجام کاری خاص به کارگیری می شود.
اسپری مو یک وسیله سریع و راحت برای ثبات حالت مو می باشد، ولی نکته قابل توجه این است که بتوانید از آن صحیح به کارگیری فرمایید. کارکرد های اسپری مو تنها به موها ختم نمی شود و این محصولات در موارد دیگر آرایشی نیز نقشی دارد. که اکثرا آرایشگران از آن ها استفاده می‌نمایند.

بهترین نمونه اسپری‌مو:

 

اکنون اسپری‌موی (hair spray) برای کاربردهای متفاوتی تولید می شوند، شما با پی بردن به کاربردهای هر کدام از ترکیبات این اسپری‌ها می توانید محصول مناسب مو خود را تعیین فرمایید. برای مثال ترکیبات اسپری موی می‌توان به موارد پایین اشاره نمود:

پلیمر: معمولاً برای تهیه و تولید اسپری‌ های مو از دو نوع پلیمر به کار گیری می شود. پلیمر پلی یدیدیل سیلوکسان که محلول در آب نیست و پلیمر پلی وینیل پریرولیدون که محلول در آب می باشد. در شرایطی‌که به دنبال یک اسپری‌مو خیلی باکیفیت می باشید، در ترکیبات بیان شده روی بسته‌ بندی به دنیال پلیمر پلی یدیدیل سیلوکسان باشید.
روغن: به علت تغذیه موها، در بخش اعظمی از اسپر های مو از روغن‌ های گیاهی به کار گیری می‌گردد. قابل توجه است که هر مورد از این روغن‌ های گیاهی کاربرد خاصی را دارا‌ هستند. مثلا خوب است بدانید که روغن نعنا به علت خاصیت ضد پیری و ضدشوره، شهرت دارد. و در بعضی از اسپری‌ های مو نیز به کار گیری می‌گردد. یکی از دیگر روغن‌ های گیاهی که علاوه بر تغذیه کردن موها، آنها‌را آبرسانی کرده و از کم آبی آنان جلوگیری می‌نماید، روغن آرگان است.
ضد وزی: متأسفانه به جهت حالت آب و هوایی و تغذیه نامناسب، موهای اکثری از اشخاص وز می باشد. و این مسئله برای آن ها بسیار آزار دهنده است. زیرا وزی مو ظاهر زیبایی ندارد و موهای شخص را آشفته نشانه می دهد. استفاده از اسپری‌ های مویی که دربردارنده ماده آمینیمتیل پروپانول می باشند، سبب می شود موهای شما در مقابل رطوبت محیط بیشتر مقاومت نمایند و وز نشوند.

امیدواریم مطالب بیان شده در مورد آموزش و روش استفاده از بهترین موس واسپری مو در خانه در سال 2022 برای شما مفید و موثر بوده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول می توانید با قسمت پشتیبانی سایت درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *