تجهیزات پزشکی خانگی

معرفی بهترین مارک کرم مرطوب کننده خارجی صورت برای پوست خشک

معرفی بهترین مارک کرم مرطوب کننده برای پوست خیلی خشک و چرب

کرم های مرطوب کننده بعنوان اساسی ترین محصول برای اشخاصی که پوست خشک دارند شناخته می شود. خشکی پوست ممکن است آزار دهنده و سبب پوسته پوسته شدن پوست گردد. از این رو کرم های مرطوب کننده به راحتی می توانند خشکی پوست را از بین ببرند. در این مقاله در مورد معرفی بهترین مارک کرم مرطوب کننده خارجی صورت برای پوست خشک  سخن خواهیم گفت. همچنین تمامی کرم های مرطوب کننده و لوازم آرایشی را در انتهای این مطلب می توانید مشاهده کنید.

بهترین مارک های کرم مرطوب کننده خارجی صورت

مارک ها و برند های خارجی گوناگونی برای کرم مرطوب کننده در سال های اخیر معرفی شده اند. اما بهترین مارک و برند برای کرم های مرطوب کننده صورت باید میزان خشکی پوست صورت را کاهش دهد. به معنای دیگر کرم های مرطوب کننده خارجی صورت با از بین بردن خشکی صورت سبب به تعادل رسیدن میزان آب پوست می شوند. در ادامه به معرفی بهترین مارک های کرم مرطوب کننده خارجی صورت خواهیم پرداخت:

  • کرم‌مرطوب کننده خارجی صورت گلیسولید
  • کرم مرطوب‌کننده خارجی هیمالیا
  • کرم مرطوب کننده صورت مارک کلیون
  • کرم‌مرطوب‌کننده خارجی برای خشکی پوست مارک کیو وی (QV)
  • کرم مرطوب‌کننده خارجی کودک مارک موستلا

این برند ها و مارک ها جز بهترین مارک های کرم مرطوب کننده در سال 2022 بوده اند. مهم ترین ویژگی های این کرم ها برای درمان خشکی پوست صورت و دست می باشند. بدون نگرانی می توانید با استفاده از این کرم های مرطوب‌کننده خارجی خشکی پوست صورت و دست را درمان کنید.

بهترین کرم مرطوب کننده خارجی صورت

بهترین کرم مرطوب کننده خارجی صورت

تفاوت کرم آبرسان و مرطوب کننده

آیا میدانید تفاوت کرم آبرسان و بهترین کرم مرطوب کننده چیست؟ شاید در ابتدا هر دوی آنان شبیه و یکسان به نظر برسند. ولی کارایی مرطوب کننده و آبرسان بر پوست شما یکسان نیست. در این مقاله با خصوصیت‌ ها و تفاوت‌ های این محصولات بیشتر آشنا خواهید شد.

ممکن است که فکر کنید به کار گیری از آبرسان صرفا مخصوص اشخاصی میباشد که پوستی خشک دارند. البته آبرسانی به پوست همچون آبرسانی به همه اعضای بدن اهمیت ویژه‌ای داراست. به عبارتی‌ دیگر بدن شما برای نگهداری تناسب و انجام هر چه بهتر  کار هایش به آب نیاز دارد. پوست شما هم از هر نوعی (کم آب، چرب، حساس، مختلط یا این که ساده)که باشد به آبرسانی نیازمند است.

تا به امروز از خودتان پرسیده‌اید که آبرسانی پوست چیست؟ یا این که دقیقا به چه معناست؟ آیا آبرسانی به عبارتی مرطوب کردن می باشد؟ محصولاتی از قبیل روغن ها، بهترین کرم مرطوب کننده و ژل های مو جود در بازار با تنوع مختلف‌شان، ادعا دارند که سبب آبرسانی قدرتمند پوست تان میشوند و شما ترغیب به خرید آن‌ها می شوید. با وجود این، از بین این همه محصولات گوناگون چه‌ طور می توانید محصولی را انتخاب کنید که مقدار رطوبت موردنیاز پوست شما را تأمین نماید؟

مارک های کرم مرطوب کننده برای خشکی پوست

مارک های کرم مرطوب کننده برای خشکی پوست

مواد تشکیل دهنده کرم های مرطوب‌کننده

آبرسان ها موادی به عنوان humectant (هموکتانت یا این که جاذب الرطوبه) همچون گلیسیرین و اسید هیالورونیک می‌باشند. که آب را از هوا یا این که پوست شما جذب می‌نمایند و بر روی پوست نگهداری می کنند. دانستن مواد تشکیل دهنده این محصولات و تشخیص آنها بسیار مهم می باشد. چراکه، مکانیسم فعالیت متفاوتی دارا هستند. به این ترتیب، نمونه را که شما تعیین می کنید میتواند پوست شما را شاداب تر نماید. یا اینکه سلامتی پوست شما را تهدید کند.
قدرت مرطوب کننده را دست کم نگیرید. در حالتی که از مرطوب کننده ای مناسب و باکیفیت بالا به کارگیری فرمایید، بدون‌شک از مزایای آن بهره مند می شوید. برای اینکه به مصرف بهترین کرم مرطوب کننده صورت خارجی عادت فرمایید، توصیه می‌کنیم هر روز در طی ساعت های مشخصی از آن استفاده نمایید. برای مثال بعد از دوش گرفتن یا این که اصلاح صورت. این زمان ها برای استفاده از مرطوب کننده مناسب می‌باشند. چون پوست شما هنوز نمناک می باشد و این رطوبت کمک می کند لوسیون آسان تر به درون پوست نفوذ نماید.

در صورتی‌که در زمینه‌ ی انتخاب بهترین کرم مرطوب کننده خارجی پوست برای خشکی دست و صورت یا این که طرز مصرف مرطوب کننده، به راهنمای نیاز دارید، می توانید با قسمت پشتیبانی سایت درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *