تجهیزات پزشکی خانگی

طرز استفاده از انواع بهترین کاندوم های ضد حساسیت خاردار و ساده

طرز استفاده از بهترین کاندوم های خاردار و ساده

کاندوم همواره به جهت عدم انتقال ویروس از طریق رابطه جنسی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برای جلوگیری از بارداری نیز این محصول توصیه می شود. امروزه مدل های فراوانی از این محصول در بازار موجود است. این وسیله ساده به راحتی می تواند جلوی انتقال بسیاری از بیماری ها را بگیرد. در ادامه مبحث به طرز استفاده از انواع بهترین کاندوم های ضد حساسیت خاردار و ساده خواهیم پرداخت. کاندوم را می توان از زیر شاخه های وسایل آرایشی و بهداشتی دانست.

کاندوم چیست

ارتباط جنسی یکی از مهم‌ترین نیاز های انسان ها می باشد که بایستی به صورت صحیح و مناسب ارضاء گردد. از سوی دیگر ممکن است بیماری‌ های مختلفی از همین طریق به انسان منتقل شوند. پس رعایت بهداشت شخصی در انتقال و جابجایی این بیماری‌ها تاثیر بسیار فراوانی  دارد.

برخلاف تصور بعضی از عموم ممکن است اشتباهات متعددی در استفاده از کاندوم ایجاد شود. ما در‌این مقاله از سایت درمان شو تصمیم گرفتیم علاوه بر معرفی کاندوم و انواع آن، روش به کار گیری صحیح از کاندوم را نیز آموزش دهیم. پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

انواع بهترین کاندوم ها

انواع بهترین کاندوم ها

طرز استفاده از کاندوم

جهت استفاده از این محصول می بایست ابتدا از داخل محفظه condom را در بیاورید. سپس با پیدا کردن سر محصول، از انتها آن را بر روی آلت تناسلی خود می کشید. بطوریکه کامل آلت را پوشش دهد. در عکس زیر مراحل کامل را می توانید مشاهده کنید.

آموزش استفاده از condom

آموزش استفاده از condom

کاربرد اصلی کاندوم چیست؟

کاندوم یا این که (condom) یک پوشش لاتکسی بهداشتی می باشد که از تماس بدون واسطه آلت تناسلی زن و مرد در هنگام ارتباط جنسی جلوگیری می‌ نماید. این پوشش لاتکسی حالت انعطاف پذیر و کشسانی داراست.

کاربرد مهم این محصول پیشگیری از بارداری است. در این شیوه از بارداری، منی مرد داخل این پوشش خاص ریخته می شود، به همین علت از ورود اسپرم‌ها به درون رحم زن و تشکیل لقاح خودداری می کند.
از طرف دیگر بایستی اشاره کنیم برقراری یک ارتباط جنسی غیر ایمن، میتواند منجر به بروز بیماری‌های واگیری مانند ایدز یا این که زگیل تناسلی گردد. به کارگیری صحیح از کاندوم ضمن پرهیز از تماس بدون واسطه آلت تناسلی زن و مرد، از جابجایی این بیماری‌ها نیز جلوگیری می‌نماید.

بطور کلی کاندوم یکی از مهم ترین وسایل مربوط به بهداشت جنسی اشخاص می باشد. اگر در رابطه های جنسی خود از این وسیله استفاده نکنید، ریسک ابتلا خود و همسرتان به انواع ویروس ها افزایش می یابد. ویروس HPV  از طریق رابطه جنسی به همسرتان منتقل می شود. این ویروس که در اثر عدم تمیزی و پاکیزگی دستگاه تناسلی معمولا پدید می آید. برای خانم ها می تواند بسیار خطرناک باشد. ویروس HPV را همه بعنوان زیگیل تناسلی می شناسیم. این ویروس در حقیقت وارد خون شده و در نواحی مختلف بدن بروز پیدا می کند. اگر چه این بیماری برای آقایان زیاد نمی تواند خطرناک باشد، اما اگر گسترش پیدا کند با گذشت زمان سبب بروز سرطان دهانه رحم برای خانم ها می شود. با استفاده از این محصول از ایجاد زیگیل های تناسلی در خود جلوگیری به عمل بیاورید.

انواع کاندوم

condom ها در نمونه های مختلفی در بازار وجود دارد که در ادامه پس از معرفی تعدادی از آنان، روش به کار گیری صحیح از کاندوم را نیز بیان خوا‌هیم کرد. این وسیله محافظت جنسی نمونه های مختلفی داراست که در طرح‌ ها و بسته‌های گوناگون تولید می گردد. و زوجین متناسب با سلیقه خود یکی‌ از آن‌ها‌ را تعیین می‌نمایند. البته از مهم ترین و معروف ترین آن ها نمونه های کاندوم ضد حساسیت، ساده و خاردار می باشد. این محصولات به شرح زیر می باشند:

 

  • کاندوم ضد حساسیت (این نمونه برای زوج هایی که به مئاد لغزنده کننده و لوبروکین حساسیت دارند، فوق العاده است کاندوم ضد حساسیت بطور قطعی از ایجاد حساسیت های پوستی جلوگیری می کند)
  • تاخیری ( در این وسیله از مواد بی‌احساس کننده‌ ای مانند بنزوکائین و لیدوکائین به کار گیری می شود)
  • کاندوم ساده ( این وسیله فقط از جابجایی بیماری های جنسی و پرهیز  از آن ها طراحی شده است)
  • شیار دار ( این وسیله داری شیارهایی برای ارتقا لذت جنسی در زنان و تعویق انزال در مردان می باشد)
  • کاندوم خاردار (کاندوم خاردار به ارتقا لذت جنسی در زنان و تعویق انزال در مردان یاری می‌نماید)
  • ترکیبی ( این وسیله دارنده تمامی خصوصیت های همه کاندومها برای ارتقاء لذت جنسی می باشد)
طرز استفاده از کاندوم های ضد حساسیت خاردار و ساده

طرز استفاده از کاندوم های ضد حساسیت خاردار و ساده

مزیت های استفاده از condom

  • جلوگیری از انزال زودرس در مردان
  • پیشگیری از انتقال بیماریهای مقاربتی
  • جلوگیری از بارداری

 

معایب به کار گیری از condom

  • این وسیله یکبار مصرف می باشد. و برای هر ارتباط جنسی می بایست یکبار از آن استفاده کرد.
  • ممکن است جنس لاتکس این محصول برای بعضی از اشخاص حساسیت زا باشد. که استفاده از کاندوم های ضد حساسیت را به این اشخاص توصیه می کنیم.
  • احتمال پاره‌گی در زمان برقراری ارتباط جنسی در این محصولات وجود دارد.

امیدواریم مطالب بیان شده در رابطه باطرز استفاده از انواع بهترین کاندوم های ضد حساسیت خاردار و ساده برای شما مفید و موثر بوده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می توانید با قسمت پشتیبانی سایت و فروشگاه اینترنتی درمان شو در ارتباط باشید.

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *