تجهیزات پزشکی خانگی

طریقه مصرف و فواید بهترین دهان شویه فلوراید برای جرم دندان

طریقه مصرف و فواید بهترین دهان شویه فلوراید برای جرم دندان

بهترین دهان شویه را می بایست متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. برخی از دهان شویه ها جهت جرم گیری دندان ها و برخی جهت ضد عفونی کنندگی دهان طراحی شده اند. در نتیجه در نظر داشته باشید با چه هدفی قصد استفاده از دهان شویه را دارید. در ادامه موضوع در مورد طریقه مصرف و فواید بهترین دهان شویه فلوراید برای جرم دندان صحبت خواهیم کرد.

فواید دهان شویه

فواید گوناگونی برای دهان شویه ها بیان شده است. در پایین خفن ترین فواید دهان شویه را برای شما توضیح داده ایم:

  • بهترین دهان‌ شویه سبب ارتقا بهداشت دهن و دندان می شود.
  • از پوسیدپی دندان جلوگیری می کند.
  • ضد عفونی کننده دهان و دندان هستند.
  • در درمان بیماری های لثه موثر است.
  • آفت و عفونت دهان و دندان را درمن می کند.
  • در پیشگیری از بیماری های لثه موثر است.
خفن ترین فواید دهان ویه

خفن ترین فواید دهان ویه

طریقه مصرف دهان شویه

جهت استفاده از دهان شویه می بایسه طریقه استفاده صحیح از دهان شویه را بدانید. جهت استفاده درست از دهن شویه مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • ابتدا دهان خود را با آب بشورید
  • سپس به اندازه یک قاشق غذا خوری مایع دهن شویه را دردهان بریزید
  • ماده دهن شویه را کامل در تمام دهان بچرخانید
  • سپس مایع را غرغره کنید
  • در مرحله آخر مایع را بیرون بریزید

این بهترین روش و طریقه استفاده از دهان شویه می باشد. سعی کنید همواره از همین طریق از دهن شویه استفاده کنید.

بهترین دهان شویه

یکی از موثرترین روش های مهار پلاک دندانی مصرف درست و صحیح  دهان شویه ها است. بهداشت دهان یکی از مباحث اساسی و تاثیر گذار بر سلامتی کامل هر شخص می باشد. کار هایی برای از بردن پلاک دندانی شامل : روش های مکانیکی (مسواک زدن،به کارگیری از نخ دندان و وسایل پاک سازی بین دندان ها) و روش های شیمیایی (دارویی، دهان شویه و خمیر دندان ها) می باشد. دهان شویه فلوراید تحت عنوان استاندارد ترین روش جهت کنترل پلاک دندانی و التهاب لثه معرفی می شود.

فلوراید بر طیف وسیعی از باکتری ها، بعضی قارچ ها و برخی ویروس ها اثر گذار می باشد و تا کنون هیچ مقاومت میکروبی و اثر سرطان زایی برای آن گزارش نشده است.

انواع دهان شویه ها

دسته اولیه دهان‌شویه‌ها عبارت هستند از:

اثر ضد میکروبی توانمندی دارا هستند، مانند کلرهگزیدین که برای درمان بیماری های لثه و بعد از جراحی دهان تجویز می گردد.

طریقه استفاده صحیحی از دهان شویه

طریقه استفاده صحیحی از دهان شویه

دسته دوم دهن شویه ها:

از بهترین دهان شویه ها (mouthwash) که باهدف پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ ها به کارگیری میگردد، این نوع از دهن شویه ها می باشند. این محصولات دربردارنده فلوراید می باشد و قدرت جلوگیری و ترمیم پوسیدگی را دارا هستند. همینطور می توانند از پوسیدگی سایر دندان‌ها دوری نمایند. محصولات در بردارنده فلوراید در نمونه های مختلفی مانند خمیردندان، دهن شویه، ژل و وارنیش موجود هستند.
امروزه برخی اشخاص که از دهن شویه ها تحت عنوان مواد ضد میکروبی به کار گیری میکنند، نه فقط به جهت سفارش دندانپزشکان بلکه به جهت ایجاد احساس خنکی و کاهش بوی بد دهن نیز از این محصولات استفاده می کنند. دهن شویه ها دربردارنده مواد مختلفی مانند شوینده ها، اسیدهای آلی، سدیم فلوراید و الکل می‌باشند. دهن شویه هایی با غلظت سدیم فلوراید ۰/۰۵% و ۰/۲% امروزه در بازار وجود دارند.
بهترین دهان شویه های با غلظت ۰/۰۵% محلولهای ضعیفی می باشند که بایستی بطور روزانه به کارگیری شوند، در حالی که دهن شویه هایی با غلظت ۰/۲% قویتر بوده و معمولا یک بار در هفته استفاده می شود.

امیدواریم مطالب بیان شده در رابطه با طریقه مصرف و فواید خفن ترین بهترین دهان شویه فلوراید برای جرم دندان برای شما مفید وموثر بوده باشد. همچنین برای کسب اطلاعات در مورد بهترین دهان شویه ها می توانید با قسمت پشتیبانی سایت و فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *