تجهیزات پزشکی خانگی

معرفی انواع بهترین خمیر دندان سفید کننده در سال 2022

معرفی انواع بهترین خمیر دندان سفید کننده سیگنال و پونه

بهترین خمیر دندان ها دارای ماده سفید کننده دندان می باشند. اگر می خواهید یک خمیر دندان با کیفیت و عالی تهیه کنید، می بایست ویژگی های یک خمیر دندان خوب را بدانید. در این مقاله ما قصد داریم بیشتر در مورد معرفی انواع بهترین خمیر دندان سفید کننده در سال 2022 سخن بگوییم. تا به کمک آن ها دندان های سفید و زیبایی داشته باشید. همراه ما باشید …

معرفی بهترین خمیر دندان های سال 2022

اگر می خواهید دندان های سفید و براقی داشته باشید، توصیه می کنیم بهترین خمیر دندان های سال 2022 را بشناسید و از |آن ها استفاده کنید. بی شک استفاده از این خمیر‌دندان ها برای شما خیلی مفید و موثر خواهد بود. چرا که علاوه بر زیبایی ظاهری، سبب سلامتی و استحکام دندان های شما نیز می گردد. در لبست پایین بهترین و خفن ترین برند های خمیر دندان در سال 2022 را برای شما آورده ایم:

  • خمیر‌دندان وی وان
  • خمیر‌دندان اورال بی
  • خمیر‌دندان سیگنال
  • خمیر‌دندان کلوزآپ
  • خمیر‌دندان کلگیت
  • خمیر‌دندان کرست
  • سنسوداین

این برند های خمیر دندان از بهترین و خفن ترین برند های خمیر دندان در سال 2022 بوده اند. البته توجه داشته باشید که هر یک از این برند ها دارای نمونه های مختلفی از خمیر‌دندان می باشند، اما بطور کلی تمامی نمونه های هر برند دارای کیفیت بالا می باشد.

بهترین خمیر دندان سفید کننده

بهترین خمیر دندان سفید کننده

خمیر دندان سفید کننده

بطور کلی خمیر دندان های سفید کننده دارای قدرت بالایی در تمیز کنندگی هستند. در نتیجه به علت این قدرت بالا اگر بیش از اندازه مصرف شوند، سبب آسیب رساندن به دندان می شوند. از این رو متخصصان پزشکی معتقد هستند که هر 72 ساعت از این خمیر دندان ها استفاده کنید. در لیست پایین بهترین خمیر دندان های سفید کننده در سال 2022 را برای شما معرفی کرده ایم:

  • خمیر‌دندان ایروکس
  • خمیر‌دندان هیمالیا
  • خمیر‌دندان بنسر مدل زغالی
  • خمیر‌دندان پارودونتکس

این برند های خمیر‌دندان دارای سفید کنندگی بالا در دندان ها هستند. البته شیوه و میزان استفاده در هفته توسط شرکت های تولید کننده این محصولات، بر روی جعبه خمیر دندان توضیح داده شده است.

ترکیبات خمیر دندان

بهترین خمیر دندان ها دربردارنده ترکیبات لایه بردار مثل کربنات کلسیم و سیلیکات که به از بین بردن برخی رنگ های روی دندان شما، باکتری ها و یا جرم مواد گیر کرده لای دندان ها کمک می نماید.

اسانس های خمیر دندان: بیشترخمیردندان ها دربردارنده اسانس های خوشبو کننده مثل نعنا، لیموناد، دارچین و… می‌باشند. خمیردندان های ویژه خردسال ها علاوه بر اسانس خوشبو کننده، دارنده مواد شیرین کننده نیز می باشند.

هومکتانت: این ماده از کم آب شدن و خشک شدن خمیر دندان به مرور زمان جلوگیری می کند.

دترجنت ها: دترجنت ها مانند سدیم لوریل سولفات سبب تولید کف هنگام استفاده از خمیر دندان ها می شود.

روش انتخاب بهترین خمیر دندان

روش تعیین بهترین خمیر دندان می تواند یک عمل مشکل و وقت گیر باشد. اکثر ما تصور میکنیم که باید دندان هایمان را دو تا سه بار در روز مسواک بزنیم. اگر چه این نکته مهم است اما مهم تر از آن نوع خمیر دندانی می باشد که استفاده میکنیم. چرا که حمیردندان در سلامتی دندان ها تاثیر فراوانی دارد. برند ها و نمونه های فراوانی در بازار وجود دارند. بخش زیادی از تبلیغات می‌توانند انتخاب خمبردندان را با اختلال رو به رو کند. به این ترتیب امروز با توجه به تنوع زیاد خمیر دندان ها، می بایست برای تعیین بهترین خمیر دندان معیارهای پایین را در نظر بگیرید.

اتحادیه دندانپزشکی ایالات متحده ADA چهار نوع  از بهترین خمیردندان ها را برای استفاده مشخص نموده است که عبارتند از:

  • خمیردندا ن های مربوط به ضد پوسیدگی دندان
  • خمیردندان های مربوط به ضد پوسیدگی، ضد پلاک و ضد ژنژیویت دندان ها
  • خمیردندان های مربوط به ضد پوسیدگی و ضد آلرژی شدن دندان ها
  • خمیردندان های مربوط به ضد پوسیدگی و ضدجرم شدن دندان ها

می توان از بین خمیردندان (toothpaste) هایی که دارنده نشان و مهر تاییدیه ADA می‌باشند، نوع خمیردندان لازم را انتخاب کرد. البته لازم به ذکر است که فلوراید یکی از مهم ترین ماده ی تشکیل دهنده خمیر دندان های باکیفیت می باشد.

خفن ترین خمیر دندان سال 2022

خفن ترین خمیر دندان سال 2022

عملکرد فلوراید در خمیردندان ها

فلوراید از مهم ترین مواد معدنی می باشد که سبب تقویت ریشه های دندان می شود. زمانی که نوزاد تازه متولد شده می خواهد دندان در بیاورد، اگر مواد مغذی همچون فلوراید، توسط دندان های نوزاد جذب شود. دندان های نوزاد بسیار قدرتمند و با کیفیت رشد می کند. همچنین فلوراید در حفاظت از مینای دندان نقش بسیار مهمی دارد. بطور کلی فلوراید سبب سلامتی لثه ها و دندان ها می شود. از این رو سعی کنید خمیر دندان های حاوی فلوراید را تهیه کنید.

امیدواریم مطالب بیان شده در مورد معرفی انواع بهترین خمیر دندان سفید کننده در سال 2022 برای شما مفید و موثر بوده باشد. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع بهترین خمیر دندان ها می توانید به فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی درمان شو مراجعه کنید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *