تجهیزات پزشکی خانگی

معرفی انواع بهترین فواید شیردوش برقی و دستی در سال 2022

معرفی بهترین مارک شیردوش برقی و دستی ارزان قیمت

بهترین شیردوش برقی و دستی می بایست از قدرت مکندگی خوبی برخوردار باشند. از این رو یکی از فاکتور های مهم در قیمت گذاری شیردوش ها قدرت مکندگی آن ها است. در این مقاله قصد داریم بطور مفصل در مورد معرفی انواع بهترین فواید شیردوش برقی و دستی در سال 2022 سخن بگوییم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خفن ترین فواید شیردوش

  • ذخیره انرژی

برای اکثر مادرها مواردی پیش خواهد آمد که نوزاد خود را به دلایلی نظیر مهمانی، شغل و یا این که بیماری از خود به دور نگهداری کنند. پس بایستی به کمک شیر دوش در این مواقع، شیر برای نوزاد خود ذخیره نمایند. اساسا شیر دوش به مادر کمک فراوانی در ذخیره شیر می‌نماید. شیر مادر در بازه ۶ ساعته در دمای منزل و ۲ تا ۳ روز در یخچال سالم می ماند. پس این شیوه برای مادرانی که در خارج از منزل کار می‌نمایند، بسیار مناسب است. این مادران می توانند به وسیله شیر دوش، شیر خود را بدون هیچ مشکلی و بسیار آسان بدوشند. از طرفی دیگر شیر دوش سبب خارج شدن نوک سینه‌ های صاف گردیده و منجر می شود که نوزاد راحت تر شیر بخورد. برخی از شیر دوش‌ها به گونه‌ای طراحی شده اند که مشابه مکیدن شیر از سینه مادر می باشد.

  • آسیب دیدگی سینه

در ساعت های نخستین بعد از به دنیا آمدن نوزاد، بهتر است تغذیه با شیر مادر، به وسیله خود مادر انجام شود. اکثر مادر ها، هنگام شیر دادن به نوزاد، نوک سینه‌شان دچار آسیب می گردد، چرا که مادر شیوه درست شیر دادن نوزاد را نمی‌داند. برای رفع اینگونه مشکلات مادر‌ان می توانند از سر شیشه به کار گیری نمایند. اما در شرایطی‌ که شغل مادر در خارج از منزل  می‌باشد و یا این که فقط یک سینه‌ ی مادر شیر می دهد، می بایست از شیر دوش به کار گیری کرد.

خفن ترین وبهترین شیردوش های سال 2022

خفن ترین وبهترین شیردوش های سال 2022

انواع شيردوش

  • شيردوش‌‌ های دستی
    اکثر مادرانی که شیردوش‌های دستی را انتخاب می‌کنند، به جهت راحتی و مشابه بودن به مکیدن شیر توسط نوزاد است. کار مکیدن در شیر دوش توسط دست انجام  می گیرد. این نوع از شیر دوش‌ها نسبت به بهترین شیردوش‌های برقی، ارزان تر، کوچک تر و بی صدا تر می باشد. برخی از مادر‌ان شیر را نمی‌توانند به غیر از شیر دوش دستی با وسیله دیگری بدوشند. بعضی دیگر نیز معتقدند که‌ این نوع از شیر دوش‌ ها سینه‌ ها را کاملا تخلیه نمی‌کند. به همین علت استفاده از شیر دوش دستی ترشح شیر مادر را کم نمی کند.
  • شيردوش‌ های برقی
    به کار گیری از این شیردوش‌ های برقی بسیار آسان است. بوسیله این نوع از شیر دوش‌ها می‌ توان تمامی شیر داخل سینه‌ها را تخلیه نمود. عیب مهم این شیر دوش‌ها، سنگینی و صدای زیاد آنان نسبت به شیر دوش‌های دستی است. بهتر‌ است زمانی که دارای نوزاد بین ۳ تا ۴ هفته هستید، آغاز دادن شیشه شیر به نوزاد را شروع کنید. چرا که بعد از این زمان ممکن است نوزاد شیشه شیر را قبول نکند.

معرفی انواع بهترین شیردوش های سال 2022

برند های متنوعی در سال 2022 جز بهترین شیردوش های برقی و دستی شدند. هر یک از این برند ها دارای ویژگی های منحصر به خود بوده اند. در ادامه به معرفی انواع آن ها و مزیت هر برند اشاره می کنیم.

  • شیر دوش مام

شیر دوش مام ساخت کشور ایتالیا می باشد. این برند در دو نمونه برقی و دسته شیر دوش های خود را تولید می کند. از دیگر مزیت های این برند می توان به پمپ های قوی در نمونه های برقی اشاره کرد.

  • شیردوش شرلی

شرلی یکی از بهترین شیردوش های سال 2022 بوده است. علت آن قابلیت ماساژ در نمونه های برقی آن است. اگر به دنبال دوشیدن شیر با کمترین زمان و دشواری می باشید، برند شرلی را انتخاب کنید.

  • معرفی انواع فواید شیردوش برقی و دستی

    معرفی انواع فواید شیردوش برقی و دستی

    شیر دوش چیکو

چیکو از بهترین برند لوازم سیسمونی در سال 2022 بوده است. مهم ترین مزیت شیر دوش های چیکو، موتور های نرم و مکش بالا می باشد. اگر به دنبال دستگاه بسیار کم صدا و پر قدرت هستید، شیر دوش چیکو بهترین انتخاب است.

  • فیلیپس اونت

این شیردوش ها یکی ویژگی منحصر به فرد دارد. این ویژگی عدم خم شدن برای دوشیدن شیر توسط این شیر دوش ها است. فیلپیس اونت از قدیمی ترین برند های شیردوش (Breastfeeding) است.

 

امیدواریم مطالب بیان شده در مورد معرفی بهترین مارک شیردوش برقی و دستی ارزان قیمت  برای شما مفید و موثر بوده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید بهترین شیردوش ها می توانید با قسمت پشتیبانی و سایت لوازم مادر و کودک درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *