تجهیزات پزشکی خانگی

معرفی بهترین تشک و بالش آنتی رفلاکس نوزادان و بزرگسالان

بالش رفلاکس جهت عدم بازگشت مواد غذایی به دهان طراحی شده است. از این رو بالشت رفلاکس دارای شیب های گوناگون و مختلفی است. که پزشک متناسب با رفلاکس معده شما شیب مورد نظر را تعیین می کند. رایج ترین شیب مربوط به بالش های رفلاکس شیب 30 درجه است. در ادامه بیشتر در مورد معرفی تشک و بالش آنتی رفلاکس نوزادان و بزرگسالان 30 درجه سخن می گوییم.

تشک و بالش رفلاکس چیست؟

تشک و بالش رفلاکس دارای شیب می باشد. در نوزادانی که به تازگی متولد شده اند. امکان رفلاکس معده بسیار بالا می باشد. از این رو نوزاد بعد از خوردن شیر، مواد خورده شده را بالا می آورد. این در صورتی است که فرزند را در حالت های نادرست از نظر فیزیکی قرار می دهید. بازگشت غذا به دهان در کودک در بلند مدت می تواند خطرناک باشد. چرا که سبب ضعیف شدن عملکرد معده و نای می شود. همچنین به علت وجود اسید معده در مواد غذایی بازگشت شده، عفونت ریه ها را نیز می توان در نظر گرفت. با استفاده از تشک و بالش رفلاکس به آسانی می توانید از این مشکلات جلوگیری به عمل بیاورید. تنها کافی است بعد از شیر دادن به نوزاد آن را بر روی تشک قرار دهید و از بالش ضد رفلکس استفاده کنید. به همین آسانی از رفلاکس نوزاد جلوگیری به عمل می آورید.

نشان‌های اساسی رفلاکس در نوزادان

عالی میباشد به خاطر داشته باشید که گرچه بعضا از علائم ریفلاکس نوباوه قابل تشخیص میباشد، ولی این لزوما بیماری وجود ندارد که نیاز به دارو داشته باشد. با این وجود ، علائم می‌تواند مشتمل بر موارد پایین باشد:

کودکی کمرش را قوس می دهد و سرش را برمی‌گرداند.
سرفه و آبریزش بینی بخصوص در هنگام خواب و خوراک تناول کردن.
ترشح شیر در زمان یا این که بعداز خوراک چند دفعه در روز.
عفونت های مکرر موجود در گوش.
امتناع از طعام میل کردن
علائم درد یا این که حزن در هنگام طعام میل کردن.
زاری و بی‌تابی نوپا بعد از شیر تناول کردن.
بیداری شبانه‌ی نوباوه.
حمله‌های متفاوت سکسکه و آروغ‎‌‌‌‌‌‌‌های مرطوب.
وزن نگرفتن بچه.
پیچ‌و‌تاب خوردن در زمان تغذیه.
اکثری از مادر ها با علائمی همانند گرفتگی بینی، احساس آنفو لانزا مستمر، در نوزادان مواجه می شوند. سرفه‌های نوزاد به همراه احساس کشیدگی در شکل نوزاد هست. نوزاد ممکن میباشد به طور پی‌درپی عطسه نماید و این استدلال خروج شیر از بینی وی است. همان طور که گفته شد این علائم همچون آنفو لانزا در نوزاد بروز می‌نمایند و شما خس‌خس سینه در هنگام شیر تناول کردن را در نوزاد مشاهده می کنید. به همین برهان ممکن میباشد این علائم با سرخک خطا گرفته شوند و نوباوه تحت معالجه دارویی برای بیماری سرخک قرار گیرد. نوزادان با این بیماری اکثر زمان ها با دهن گشوده تنفس می‌نمایند (بخصوص در زمان خواب) سکسکه‌های وقت گیر و پی‌در پی یکی‌از دیگر از علائم قابل مشاهده درین نوزادان هست.

معرفی بهترین تشک ها و بالش های ضد رفلاکس نوزاد و بزرگسالان

معرفی بهترین تشک ها و بالش های ضد رفلاکس نوزاد و بزرگسالان

چنانچه شما دیر متوجه رفلاکس معده (Gastrocolic reflex) گردید با بی‌تابی‌های شدید وی مواجه میشوید و همین‌طور عدم در دست گرفتن این بیماری سبب به صدمات در حنجره و نای بوسیله اسید رجوع داده گردیده از معده می‌گردد. درین خردسال ها خس‌خس گلو همیشگی می شود و همینطور این بیماری یک کدام از دست اندرکاران عفونت ریه‌ها و سینه پهلو در کودک ها میباشد. در موردهای خاصی رفلاکس در اثر حساسیت و ناسازگاری غذایی پیش میاید.

چگونه متوجه نیاز نوزاد به تشک آنتی رفلاکس بشویم ؟

برای پی بردن این مسئله به طبع بایستی نوزادی که مبتلا رفلاکس میوشد را پیش یک پزشک کارشناس برد تا پزشک با معاینه بدون نقص بتواند تشخیص دهد که رفلاکس نوزاد از چه نوعی هست . درصورتی که رفلاکس نوزاد شدید باشد دکتر معالج معمولا به کارگیری از تشک آنتی رفلاکس 20 درجه را پیشنهاد می کنند . درصورتی که هم خیلی شدید نباشد احتمالا به کارگیری از تشک ضد رفلاکس 12 درجه را تجویز نماید.

خصوصیت های یک تشک آنتی رفلاکس نوزاد عالی

یک تشک رفلاکس نوزاد عالی می بایست خصوصیت های متناسبی داشته باشد که در‌این قسمت برخی از آنها‌را برای شما عزیزان آورده ایم :
یک بالش رفلاکس نوزاد عالی می بایست به طبع دارنده راه و روش پارچی قابل انعطاف و لطیف باشد پارچه ی رویه به طبع می بایست قالبلیت جداسازی داسته باشد تا در صورت آلوده شدن بتوانید آن را بشویید . یک تشک عالی می بایست در بخش زیرین خویش دارای حفره هایی باشد که هوا بتواند عبور نماید تا نوزاد مبتلا تعرق نشود. تشک های ضد رفلاکس عالی دارنده بالشت های غلط گیر می‌باشند که از خطا زدن نوزاد خودداری می نمایند. تشک آنتی رفلاکس مطلوب بایستی به طبع از اندازه استاندارد و شیب متناسب برخوردار باشد .

امیدواریم مطالب بیان شده در مورد معرفی تشک و بالش آنتی رفلاکس نوزادان و بزرگسالان 30 درجه برای شما مفید و موثر بوده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع بالش ها و تشک های ضد رفلاکس می توانید با قسمت پشتیبانی سایت و فروشگاه اینترنتی لوازم مادر و نوزاد درمان شو در ارتباط باشید.

1/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *