تجهیزات پزشکی خانگی

معرفی بهترین برند محلول ضدعفونی کننده دست

نکاتی در مورد تهیه محلول ضد عفونی کننده

ضدعفونی کننده ها همواره بعنوان یکی از مهمترین محصولات در از بین بردن میکروب ها و ویروس های موجود بر روی دست و اشیا هستند. از این رو به کارگیری از دستگاه های ضدعغونی کننده جهت از بین بردن ویروس ها امری ضروری و لازم است. در این مقاله علمی قصد داریم بصورت کامل در مورد معرفی بهترین برند محلول ضدعفونی کننده دست سخن بگوییم.

بهترین برند محلول ضدعفونی کننده دست

برند های متنوعی از بهترین ضدعفونی کننده های دست در بازار موجود است. اما مهم ترین نکاتی که سبب می شود یک ضد عفونی کننده جز بهترین ضد عفونی کننده ها باشد، قدرت بالا در استریل کردن و رساندن کمترین آسیب به پوست است. از این رو بسیار ضروری می باشد که بتوانید بهترین برند این نمونه از محصولات را شناسایی کنید. ما در پایین برای شما بهترین برند ها را به ترتیب معرفی کرده ایم.

  • محلول ضدعفونی کننده دست هیدرودرم
  • اسپری ضد عفونی کننده حناسی
  • ژل ضدعفونی‌کننده درماکلین
  • ژل ضد عفونی‌کننده سروینا
  • بهترین محلول ضدعفونی کننده دست میل عش
  • ژل وراشون
  • ژل ضد عفونی کننده دست مای
  • محلول دافی

 

بهترین برند محلول ضدعفونی کننده دست

بهترین برند محلول ضدعفونی کننده دست

نکاتی در مورد تهیه ضد عفونی کننده

این برند ها جز بهترین برند های محلول ضدعفونی کننده بوده اند. همواره توصیه می کنیم برای استفاده از این محصولات، سعی کنید محصول مورد نظر خود را از این برند ها انتخاب کنید. این نمونه ها با قئرت پاکیزگی بالای 90 درصد، کمترین آسیب را به پوست دست های شما وارد می کند. البته تفاوت هایی بین نمونه های ژل و محلول این محصولات وجود دارد. اما پیشنهاد ما معمولا استفاده از نمونه های ژل می باشد. چرا که این ژل ها قدرت پاکیزگی بالا تری در مقایسه با نمونه های محلول دارد.

امروزه به علت گسترش انواع شرکت های تولید کننده ضد عفونی کننده، در بسیاری از نمونه ها استاندار های بهداشتی رعایت نمی شود. بدین معنا که محصولات سریعا سبب خشک شدن پوست و حتی حساسیت آن می شود. از این رو نمونه های ژلی این محصولات که در برند های بالا آن ها رو معرفی کردیم، بهترین برند های موجود در ایران می باشد.

حجم و هزینه محصولات نیز یکی از فاکتور های مهم می باشد. همواره در زمان تهیه ضد عفونی کننده ها، میزان حجم و هزینه محصول را مد نظر داشته باشید. چرا که برخی از شرکت ها و برند ها با دارا بودن کیفیت بسیار ضعیف، دارای بیشترین قیمت های بازار می باشند.

سعی کنید از محصولات ضد عفونی کننده غیر الکلی انتخاب کنید. چرا که الکل ماده ای آتش زا و خطرناک می باشد. و در شرابط گرمی می تواند سبب آتش سوزی و ضرر برای شما شود. همچنین الکل برای پوست دست خیلی مناسب نیست.

 

امیدواریم مطالب بیان شده در مورد معرفی بهترین برند محلول ضدعفونی کننده دست برای شما مفید و موثر بوده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع دستگاه های ضد عفونی کننده می توانید با قسمت پشتیبانی سایت و فروشگاه اینترنتی درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *