تجهیزات پزشکی خانگی

انواع مدل روپوش پزشکی مردانه و زنانه

انواع روپوش پزشکی مردانه و زنانه

روپوش پزشکی در مراکز درمانی، آزمایشگاه ها و مراکز آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد. روپوش و لباس پزشکی در نمونه های متنوعی در بازار موجود است. شما متناسب با اندام و نیازی که دارید می توانید این لباس ها را انتخاب کنید. در ادامه مبحث در مورد انواع مدل روپوش پزشکی مردانه و زنانه حرف می زنیم. اگر به دنبال بهترین مدل های لباس پزشکی هستنید، تا انتها همراه ما باشید.

انواع روپوش پزشکی

نمونه های مختلفی از انواع روپوش پزشکی امروزه در بازار وجود دارد. در ادامه لبطور مختصر چند نمونه از انواع روپوش پزشکی مردانه و زنانه را برای شما معرفی کرده ایم.

  • روپورش پزشکی جراحی

این لباس ها معمولا وزن بسیار سبکی دارند. برای استفاده در اتاق های عمل توسز کادر درمان استفاده می شود. این محصولات از انتقال عفونت بسیار مفید هستند. همچنین در برابر مایعات و نفوذ آن ها مقاوم هستند.

  • لباس های ایزوله

این محصولات نیز وزن بسیار سبکی دارند. از پلی پروپیلن ساخته شده و در برابر انتقال ویروس ها بسیار مقاوم است. این لباس ها چند لایه بوده و تمام بدن را پوشش می دهد.

  • کاور تمام روپوش

این روپوش ها بطور یکسره بوده. یعنی شلوار و پیراهن آن بهم متصل است. در برابر انتقال ویروس های ایدز، هپاتیت، ابولا و … به بدن کادر درمان بسیار مقاوم است. اکثر این محصولات یکبار مصرف می باشد. این کاور ها جز محبوب ترین لباس پزشکی در سراسر جهان می باشد.

مدل های روپوش پزشکی

مدل های مختلفی از روپوش مردانه و زنانه در بازار موجود است. در ادامه ما بهترین مدل های این محصول را در قالب های مردانه و زنانه برای شما با عکس نشان داده ایم.

مدل روپوش زنانه خضرا

روپوش زنانه خضرا

روپوش زنانه خضرا

 

مدل رپوش زنانه آسیل

مدل رپوش زنانه آسیل

مدل رپوش زنانه آسیل

مدل روپوش پرستاری

مدل روپوش پرستاری

مدل روپوش پرستاری

مدل روپوش مردانه رزیدنت

مدل روپوش مردانه رزیدنت

مدل روپوش مردانه رزیدنت

 

مدل روپوش پرستاری مردانه

مدل روپوش پرستاری مردانه

مدل روپوش پرستاری مردانه

در پایان این مقاله سفارش میکنیم برای به کار گیری این روپوش های پزشکی  توسط بانوان در مراکز پزشکی، درمانی، آزمایشگاه ها و فضا های همگانی از پارچه تترون استفاده کنید. چرا که درفصل‌ تابستان بدلیل خنک بودن الیاف مصرف شده در این محصولات می‌توانید از این روپوش ها به کار گیری نمایید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *