تجهیزات پزشکی خانگی

فروش انواع رولیتر چرخدار و سبد دار زیکلاس مد

فروش انواع رولیتر چرخدار و سبد دار زیکلاس مد

استفاده از رولیتر یا همان واکر چرخدار جهت حرکت افراد سالمند و ناتوان امری ضروری است. در این مقاله سخنانی در رابطه با فروش انواع رولیتر چرخدار و سبد دار زیکلاس مد  بیان خواهیم کرد. اگر قصد تهیه رولیتر را دارید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

رولیتر چیست؟

رولیتر درمریض هایی که نیروی ماهیچه های آنان کم شده میباشد. ویا دامنه حرکتی کامل ران یا این که زانو یا این که مچ پای آن ها کاسته شده است، مفید می باشد. و یا این که مشکلی درتعادل دارند رولیتر یاری بزرگی به‌این نوع بیماران می نماید.رولیتر با دارا بودن چهار چرخ در‌این حالت بیشترین میزان تعادل را برای مریض ایجاد میکند. همچنین شما برای بررسی قیمت و خرید رولیتر زیکلاس مد می توانید به فروشگاه اینترنتی درمان شو مراجعه کنید.

رولیتر چهار چرخ اصولا یک واکر با چهار چرخ به جای دو چرخ میباشد. این نوع رولیتر دارنده مزایای مختلفی میباشد برای مثال اینکه مخاطب میتواند در نزدیکی بخش ها با فضاهای تنگ حرکت نماید. رولیتر چهار چرخ دارای هدف حرکت آسوده در بخش ها کم فضا را داراست، و میتواند پایداری بیشتری از واکر های دو چرخ داشته باشد.

همانگونه که می‌دانیم کهولت سن سبب تغییر و تحول حالت و حرکات استخوان ها، عضله‌ها و مفاصل می گردد. مشکلات پزشکی مانند بیماری قلبی، آرتریت، آلزایمر و اشکال معلویت های جسمی. سبب به ضعف و تلف شدن تدریجی تحرک می‌شود.

وقتی که دیگر نمی توانید به راحتی راه بروید، استقلال خویش را از دست می دهید. برای طعام میل کردن. بیرون رفتن و بخش اعظمی از کار های دیگر ممکن میباشد به دیگر افراد نیازمند گردید. این زندگی خسته کننده میتواند به انزوا و افسردگی شما منجر گردیدد. البته امید خویش را از دست ندهید، وسایلی به مانند: رولیتر سبب میشوند شما نیاز به یاری بقیه افراد نداشته باشید. رولیتر ثبات بیشتری نسبت به به کار گیری از چوب دستی دارا‌ست.

رولیتر (Rollator) در اشخاص بیمار یا این که سن بالایی دارند و نیروی ماهیچه‌ها و اندام های زیرین آن‌ها کاهش یافته است. و یا دامنه حرکتی کامل ران یا این که زانو یا این که مچ پای آن ها کاسته گردیده است، و یا این که مشکلی درتعادل دارا هستند. رولیتر امداد بزرگی به‌این نوع بیماران می نماید.

 رولیتر با کیفیت و آلمینیومی

رولیتر با کیفیت و آلمینیومی

رولیتر چهار چرخ تاشو یکی‌از ابزار های کمکی توانبخشی برای سالمندان و اشخاص ناتوان است. که در شکل ناتوانی در نگهداری تعادل در هنگام راه رفتن ،نشستن و قیام کردن بایستی از آن یاری گرفته و از وارد شدن. زخم های احتمالی، پیشگیری به عمل می آورد. این رولیتر چهار چرخ از نوع تاشو بوده و به راحتی با فشردن یک پین که در میانه واکر درنظرگرفته شده میباشد. میتوانید آن را جمع کرده و جهت حمل و نقل آسانتر از آن بهرمند گردید. از طرف دیگر طول این رولیتر چرخدار قابلیت تنظیم در چند حالت مختلف دارد. که شما میتوانید متناسب با اندازه و قد اشخاص آن را تهیه و تنظیم فرمایید.

محصولات توانبخشی در حرکت

رولیتر های آلمانی زیکلاس مد قابلیت تاشو بودن را دارا می باشند. همچنین جنس این محصولات از آلمینیوم برس خورده می باشد. در نتیجه مقاومت بالا را دارا بوده، وزن کمی داشته و ضد زنگ و فرسایش می باشند. رولیتر های چهارچرخ اگر چه دارای حفظ تعادل کمتری نسبت به نمونه های دو چرخ دارا هستند. اما حرکت کردن با نمونه های چهار چرخ بسیار راحت تر می باشند. اگرچه رولیتر های چهارچرخ زیکلاس مد دارای ترمز های ایمن و مطمئن می باشد. و به کمک این ترمز ها می توانید تعادل 100 درصدی را به راحتی حفظ کنید. البته واکر رولیتر ایستاده نیز امروزه در بازار وجود دارد. که همان واکر ها می باشند با چهار چرخ و بدون ترمز و نشیمن گاه. این نمونه های به علت عدم تنظیم ارتفاع، عدم قابلیت جمع شدن و دارا نبودن نشیمن گاه توصیه نمی شوند.

ویژگی های یک رولیتر خوب چیست؟

  • دارا بودن تشکچه برای تکیه دادن به هنگام استراحت
  • دارا بودن ترمزهای مطمئن و ایمن برای کنترل کردن رولیتر زیکلاس مد
  • دارا بودن در تنوع رنگ های مختلف همچون رنگهای نقره ای، طوسی و مشکی
  • صندلی با روکش PVC و دارای چهار چرخ استاندارد
  • محل تکیه دادن متحرک برای تغییر‌ و تحول جهت نشستن (جلو یا این که پشت)
  • قابلیت و امکان استعمال تحت عنوان ویلچر

مطالب گفته شده در رابطه با فروش انواع رولیتر چرخدار و سبد دار زیکلاس مد  اطلاعات لازم و کافی را جهت تهیه انواع رولیتر به شما می دهد. همچنین شما برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *