تجهیزات پزشکی خانگی

بررسی و معرفی بهترین آستین و دستکش طبی قلب و عروق

بررسی و معرفی بهترین آستین و دستکش طبی قلب و عروق

آستین و دستکش طبی هموراه جهت نگهداری از غدد لنفاوی و سایر قسمت های بدن نقش مهمی دارند. شما با تهیه این محصولات می توانید سلامتی دست و کتف خود را تضمین کنید. در ادامه مبحث به بررسی و معرفی بهترین آستین و دستکش طبی قلب و عروق خواهیم پرداخت.

آستین و دستکش چیست؟

 آستین و دستکش طبی  محصولی منحصر با امکان های استثنایی می باشد. که در معالجه سریع تر لنف ادم فوقانی و همینطور کنترل لنف ادم به کار می رود. این آستین دارنده ساختار نیمه بسته می باشد که از ۳ لایه تشکیل شده است. که لایه میانی دارنده مکعب هایی از فرآورده پلی اورتان به اندازه های ۱۵*۱۵ میلی متر و در برخی نواحی ۵*۵ میلی متر می باشد. که با اعمال فشار ۱۵ میلی متر جیوه منجر به تخلیه سریع تر لنف ادم دست می‌گردد. اصول معالجه لنف ادم و کاهش ورم دست دارای ۲ مرحله می باشد :

مرحله اولیه : کاهش سایز در این مرحله با به کارگیری از بانداژهای لنف ادم. در این مرحله می بایست سایز عضو دارنده لنف ادم را تا حد امکان کاهش داد. این بانداژ ها عموما دارنده ۴ لایه می باشند که با تولید فشار مطلوب به طور مداوم سبب کاهش ورم دست میگردد. این بانداژ های ساخته شده از کتان، بای فلکس، موبیدرم و بای فلکس ایده آل میباشد.

مرحله دوم : محافظت در‌ این مرحله است، حال که وسعت و ورم دست کاهش پیدا کرده است. می بایست به کمک آستین فشاری مطلوب حجم دست را در توا‌ن مناسب نگه داشت و این دستور فقط با به کار گیری منظم و مدوام آستین های فشاری میسر می شود. با دقت به اینکه معالجه قطعی لنف ادم نیست، می بایست از آستین طبی مصرف شود که بتواند به گذر زمان ورم دست را کم کند. در ادامه ويژگی های مخصوص آستین لنف ادم تووآن اشاره می کنیم و کارایی این محصول را به طور تخصصی بررسی می نماییم.
در موقعیت ایده آل می بایست آستین و دستکش طبی لنف ادم خود را هر روز پس از دوش گرفتن (در صورتی که صبح دوش می‌گیرید) بپوشید، چون ادم لنفاوی هنگام بیدار شدن خواب معمولا در کمترین اندازه خود می باشد. بازوی شما بایستی تماما خشک باشد و در صورت به کارگیری از لوسیون (کرم) می بایست اجازه دهید منطقه مورد نظر به طور کامل خشک گردد. وقتی که آستین و دستکش خود را خریداری میکنید، درباره‌ی بهترین روش به کار گیری از آن پرسش فرمائید تا به راحتی و فارغ از چروک روی دست قرار گیرد.

آستین و دستکش طبی

آستین و دستکش طبی

آستین های طبی (Medical sleeves) لنف ادم ممکن میباشد بتوانند علائم لنف ادم را کاهش دهند و با پوشیدن آن‌ ها شما حس راحتی داشته باشید. و از همه لحاظ  خطر عوارضی همچون  عفونت را کاهش دهند. با این حال ، آنان به تنهایی مشکل اصلی را حل نمیکنند. بر این اساس آستین و دستکش برای به حداقل رساندن درد و پرهیز از ورم دست می بایست تحت عنوان بخشی از برنامه جامع سبک زندگی مصرف شود، که دربرگیرنده ورزش ، نگهداری از پوست بطور منظم و در اختیار گرفتن دقیق وزن میباشد.
دستکش های طبی با لایه ای قطور و تکنولوژی جدید تولید شده و بهترین گزینه برای به کار گیری در جراحی های قلب و عروقی است.

شما بعد از عمل های جراحی قلب و عروقی به جهت آلرژی بسیار بالا در رابطه با استریلیته و سپری کردن دوره نقاهت مستلزم به استفاده از دستکشی قطور و در عین حال راحت می باشید. تا بتواند ورم دست شما که ناشی از عمل می باشد را کم کند.

از خصوصیت های انواع دستکش های طبی میتوان به مورد ها ذیل اشاره نمود:

  • موجود بودن در سایز های گوناگون 7 – 7.5- 8 – 8.5
  • چند لایه و ضخیم بودن دستکش
  • رنگ تیره دستکش به خودداری از انعکاس نور، روشنایی و خستگی چشم ها می شود.
  • تشکیل‌شده با تکنولوژی DHD باهدف راحتی در پوشش حتی با دست خیس
  • داشتن لایه ی ضد برش با هدف پیشگیری از پاره شدن دستکش در زمان اعمال کار های روز مره
  • کاهش خطر آلودگی و ابتلا به بیماری های ویروسی و عفونی همانند ایدز و هپاتیت با دارا بودن لایه ی ضخیم و ضد برش
  • به کار گیری از مرغوبترین مواد اولیه با هدف به کار گیری در جراحی های زمان بر قلب و عروقی
  • عدم تولید واکنش های آلرژی زا

مطالب بیان شده درباره بررسی و معرفی بهترین آستین و دستکش طبی قلب و عروق بصورن مفصل بیان شد. در صورت هر گونه پرستش در مورد آستین و دستکش می توانید با قسمت پشتیبانی سایت و فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی درمان شو در ارتباط باشید.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *