تجهیزات پزشکی خانگی

معرفی بهترین ویژگی کالسکه خارجی

ویژگی بهترین کالسکه خارجی

در این مقاله به معرفی بهترین کالسه خارجی و ایرانی خواهیم پرداخت. در ابتدا مهم‌ترین ویژگی های مارک خوب کالسکه می‌پردازیم. در ادامه نیز چند برند از بهترین برند های کالسکه موجود در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید….

ویژگی بهترین کالسکه های خارجی

قطعا یک کالسکه خوب باید دارای ویژگی هایی باشد تا بتوان از آن بهره برد. قصد داریم بهترین ویژگی های کالسکه خوب خارجی را به شما معرفی کنیم.

۱- ایمنی بالا و داشتن کمربند کالسکه:
کالسکه ای که برای نوزاد و کودک خود استاده می‌کنید باید تمامی موارد وابسته به ایمنی کودک را دارا باشد، در نتیجه داشتن کمربند ایمنی، محافظ در بخش جلو و… از مواردی می‌باشد که باید در زمان انتخاب و خرید کالسکه به آن دقت کنید.

۲- نشیمنگاه استاندارد کالسکه:
در انتخاب و تهیه کالسکه باید ابتدا راحت بودن نوزادتان را در نظر گرفت. در نتیجه ضروری است نشیمنگاه کالسکه دارای قابلیت تنظیم در وضعیت های متفاوت از جمله حالت خواب و نشستن را دارا باشد، از طرفی دیگر شایسته است تشکی از جنس نرم با قابلیت شست و شو و ضد تعرق را برگذینید. نشیمن‌گاه یکی از بهترین ویژگی های کالسکه خوب است.

۳- اکسسوری های لازم برای کالسکه:
وجود اکسسوری هایی همانند پشه‌بند، جایگاه مناسب ساک نوزاد، کاور باران، جا لیوانی بیشتر در طراحی کالسکه‌های مدل شهری تعبیه شده‌اند که وجود این اکسسوری ها سبب راحتی هر چه بیشتر فرزند و مادر خواهد شد.

۴- قابلیت تعویض و شستشوی تشک کالسکه:
بعد از گذشت چند ماه استفاده از کالسکه تشک آن نیازمند شستشو می‌باشد. و بهتر است برای تهیه نوعی را برگذینید که قابلیت تعویض تشک و شست و شوی تشک را دارا باشد. زیرا این کار برای حفظ سلامت بهداشت هرچه بیشتر نوزاد نیاز است و از نظر بهداشتی توصیه می‌گردد.

در ادامه برخی دیگر از ویژگی های یک کالسکه با مارک خوب را خواهیم دید:

  • صندلی پهن و راحت جهت نشتن نوزاد
  • قابلیت تا کردن صندلی جهت گرفتن جای کم کالسکه
  • قابلیت تغییر وضعیت رو به جلو مادر شدن
  • قابلیت قرار گرفتن در حالت صندلی ماشین
  • سایبان‌های قابل تغییر در جهت های مختلف
  • لاستیک‌های مقاوم با سیستم تعلیق استاندارد جهت جذب شوک
  • سبد جادار جهت نگهداری وسایل اضافی نوزاد
  • قسمت‌های کارآمد همچون جا لیوان یا سینی میان وعده نوزاد

معرفی بهترین کالسکه خارجی در ایران

در حقیقت نمی‌توان بیان کرد چه برندی از کالسکه جزء بهترین برند کالسکه خارجی در ایران است. اما برند هایی همچون آدامکس، ولتک، چیکو، بیکول، سایبکس، پرگو و گراکو جزء بهترین برند های کالسکه در ایران هستند. در ادامه هر یک از این برند ها را باهم بررسی خواهیم کرد.

مهم‌ترین ویژگی های کالسکه خوب را در بالا برای شما بیام کردیم. حال قصد داریم برند هایی از کالسکه خوب که دارای ویژگی های کالسکه خوب باشند را به شما معرفی کنیم. این برند ها دارای بهترین کیفیت و ویژگی کالسکه خوب در سرتاسر جهان هستند.

کالسکه آدامکس:

آدامکس یکی از بهترین برند های کالسکه در تنها در ایران، بلکه در جهان است. بدنه مقاوم کالسکه آدامکس، جنس چرخ های مستحکم، سیستم تعلیق چند حالته، چرم دوزی های دست کالسکه و… تنها بخشی از ویژگی های کالسکه آدامکس به شمار می‌رود. از مهم‌ترین ویژگی کالسکه آدامکس می‌توان به صندلی های فوقالعاده نرم، ضد تعرق و ضد حساسیت آن اشاره کرد. در پایین می‌توانید بهترین کالسکه های آدامکس موجود در ایران را ببینید.

 

کالسکه ولتک:

کالسکه ولتک ساخت کشور آلمان بوده و دارای زیباترین طراحی ها می‌باشد. از جمله مهم‌ترین و بهترین ویژگی های کالسکه خارجی  ولتک می‌توان به وزن سبک آنها اشاره کرد. جالب است بدانید که تنها نمایندگی رسمی کالسکه ولتک در ایران، فروشگاه اینترنتی درمان شو است.  در ادامه برخی از نمونه های کالسکه ولتک را باهم مشاهده خواهیم کرد:

 

کالسکه چیکو:

کالسکه چیکو یکی از معروف‌ترین برند های ایتالیایی در سرتاسر جهان است. برند چیکو امروزه در بیش از 160 کشور جهان نمایندگی دارد. از جمله مهم‌ترین ویژگی های کالسکه چیکو نیز می‌توان به امنیت بسیار بالای آن اشاره کرد. قطعا در کالسکه های چیکو، فرزند شما در امنیت کامل قرار دارد. در ادامه برخی از نمونه های کالسکه چیکو را باهم می بینیم:

 

 

کالسکه بیکول:

بیکول از اصلی‌ترین برند های تولید کالسکه در کشور اسپانیا است. از مهم ترین ویژگی های کالسکه بیکول می‌توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد. به طوری که کالسکه های بیکول می‌تواند چندین سال برای فرزندان شما کار کند. همچنین اکسسوری های موجود در برند بیکول را می‌توان یکی از ویژگی های خوب و مهم کالسکه محسوب کرد.

 

 

کالسکه سایبکس:

کالسکه سایبکس نیز ساخت کشور آلمان است. بطور کلی طراحی های کالسکه های آلمانی بسیار زیبا و چشم نواز است. همچنین چرم دوزی های کالسکه سایبکس بسیار دقیق و باظرافت انجام شده است. لازم به ذکر است این چرم دوزی ها توسط دست انجام شده‌است. در ادامه برخی از نمونه های کالسکه سایبکس را خواهیم دید:

 

 

کالسکه پرگو:

پرگو نیز یکی از معروف‌ترین برندهای کشور ایتالیا است. یکی از بهترین ویژگی های کالسکه خارجی پرگو قابلیت تاشو بودن آن است. در برخی از نمونه های کالسکه پرگو، می‌توانید کالسکه را به راحتی جمع کنید. در نتیجه این کالسکه می‌تواند یکی از کالسکه های درون شهری و یا حتی مسافرتی به حساب آید.

 

 

کالسکه گراکو:

کشور آمریکا با ارائه کالسکه خود با برند گراکو خیلی سریع توانست مشریان زیادی را به خود جذب کند. ویژگی های کالسکه خوب گراکو آمریکایی همانند سایر کالسکه ها است. اما نکته ای که سبب محبوبیت این برند شده‌است، قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر نمئنه ها و برند های موجود در جهان است.

 

امیدوارم مطالب گفته شده در مورد ویژگی بهترین کالسکه خارجی برای شما مفید و موثر بوده باشد. قبل از تهیه کالسکه همواره به برند آن توجه داشته‌باشید. چرا که انتخاب یک برند خوب از کالسکه نه تنها شما را از هر لحاظ بی‌نیاز می‌کند، بلکه سبب صرفه‌جویی در وقت و هزینه نیز می‌شود.

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *