تجهیزات پزشکی خانگی

ویژگی های بهترین الیاف برای بالش کودک و نوزاد در سال 2023

بالش نوزاد

بالش کودک جهت ایجاد شرایط عالی جهت خواب کودک طراحی و تولید شده است. نمونه ها و مدل های مختلفی از بالشت کودک در بازار موجود است. هر یک از این بالش ها دارای ارتفاع مشخصی است که متناسب با سن کودک خود می توانید ارتفاع بالش ها را تعیین کنید. در ادامه مبحث در مورد ویژگی های بهترین الیاف برای بالش کودک و نوزاد در سال 2023 صحبت می کنیم.

بهترین الیاف برای بالش نوزاد

بهترین الیاف برای بالش نوزاد را می‌توان پنبه معرفی کرد. پنبه به دلیل قابلیت ارتجاعی که دارد می‌تواند سر نوزاد را متناسب با عرض شانه های آن قرار دهد. همچنین پنبه به دلیل قابلیت ضد تعرق و ضد حساسیت بودن سبب شده تا به بهترین الیاف برای بالش نوزاد مبدل شود. البته دقت داشته‌باشید.

همواره سعی کنید از الیاف مصنوعی برای نوزاد خود استفاده نکنید. چرا که این الیاف سبب آسیب رساندن به پوست صورت کودک شما می‌گردد. برخی از فروشندگان الیاف مصنوعی را بعنوان بهترین الیاف برای بالش کودک معرفی می‌کنند. در نتیجه لازم و ضروری است تا شما بهترین الیاف برای بالش نوزاد را بشناسید.

معرفی بهترین بالش های کودک و نوزاد در سال 2023

یزند های مختلفی از بالش نوزاد در بازار وجود دارد. اما مهم و ضروری می باشد که بتوانید بهترین بالش کودک یا نوزاد را برای فرزندتان تهیه کنید. در ادامه بهترین برند های بالش نوزاد و کودک را به شما معرفی می کنیم.

  • برند ویونا
  • بالش های عروسکی
  • برند آرتمن
  • برند بی بی پروف
  • برند نی نی آسا
  • برند پرلا

ابن برند ها جز بهترین بالش های کودک و نوزاد در سال 2023 بوده اند.

ویژگی بهترین بالش نوزاد

ویژگی بهترین بالش نوزاد

 ویژگی ها بالش مطلوب نوزاد

نوزادان توانایی در اختیار گرفتن ماهیچه های گردن خود را ندارند، و نمی توانند سرخود را بالا گرفته و روی بالش قرار بدهند. طراحی بالشت بایستی به طوری باشد که حالت سر نوزاد بر روی آن، به درستی محافظت گردد. همچنین اختلالی در خون رسانی به مغز و رشد مغزی بچه به وجود نیاورد. یکی از مهم ترین ویژگی های بالش نوزاد انتخاب بهترین الیاف برای بالش نوزاد است. که در بالا صحبت شد.

همینطور بالشت ها با حفاظت از گردن سبب می شوند تا به درستی و در وضعیت مطلوب رشد نماید. ستون فقرات نوزاد در حال رشد بوده و بایستی انحنای خود را نگهداری نماید . بالشت های ساده و تخت سبب آسیب به ستون فقرات نوزاد می‌گردد. تمامی این مشکلات سبب بی خوابی نوزاد میگردند. در انتخاب بالشت مناسب به ویژگی های بالش نوزاد که در پایین به آن ها اشاره شده، دقت نمایید :

  • طول مناسب برای بالشت نوزاد 3تا 4 سانتی متر می باشد، و بنا بر رشد نوزاد بالشتی را بر اساس پهنای کتف او تعیین نمایید.
  • مغز و بافت بالشت می بایست قابل انعطاف باشد و قابلیت جذب رطوبت را هم داشته باشد.
  • بالشت ها را با پشم و اکثرا گندم سیاه پر کنید، همینطور می‌توانید چای های استفاده شده را گردآوری و به کار گیری فرمائید.
  • رو بالشتی را از محصول پنبه ای، مخلوط پلی استر، پنبه و یا این که فیبر مصنوعی انتخاب کنید. همانگونه که بین شد پنبه بهترین الیاف برای بالش نوزاد است.
  • برخی از پدر و مادر ها به غلط می‌پندارند کودک ها روی بالشت محکم راحت تر می خوابند. و سرشان فرم زیباتری می گیرد و در بهترین حالت رشد می کند. ولی این درست نمی باشد. و به دلیل آنکه جمجمه نوزاد قابل انعطاف می باشد و شیار جمجمه سر کاملا بهم نزدیک نمی باشند. به کارگیری طولانی مدت  از بالشت سفت سبب  بد شکلی جمجمه می‌گردد و روی زیبایی تاثیر می‌گذارد.
معرفی بهترین بالشت نوزاد سال 2022

معرفی بهترین بالشت نوزاد سال 2023

پوست نوزادان لطیف و حساس میباشد.براین اساس قطور بودن روکش بالشت، آلرژی بیشتری روی پوست ایجاد می نماید. گاهی زمان ها ممکن است نوزاد شما در خواب بلند شده و شروع به گریه کند، که می تواند نشانه از بالش نوطاد نامناسب باشد. بهتر است از بالشتی استفاده کنید، که بعد از فشار دادن بالش، محصول به جای اول خود بازگردد.

امیدواریم مطالب بیان شده در مورد ویژگی های بهترین الیاف برای بالش کودک و نوزاد در سال 2023 برای شما مفید بوده باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع بالش کودک و نوزاد نیز می توانید با قسمت پشتیبانی سایت و فروشگاه اینترنتی لوازم مادر و کودک درمان شو در ارتباط باشید.

4.1/5 - (14 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *